Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Beszélgessünk!

Címkék: közösség facebook

2018.01.12. péntek 11:44 Konrad

sheep-2372148_640.jpg

A Facebook változásiról és annak következményeiről pár napja írtam, és most itt van Zuckerberg hivatalos bejelentése is, hogy milyen változások várhatók. (Az eredeti, angolul, és egy Index cikk róla.)

Zuckerberg ezt írja:

it should encourage meaningful interactions between people.

Ezt lefordítom, mit fog jelenteni a Facebook posztokat készítő marketing-ipari szakmunkások számára:

vedd rá az embereket, hogy kommentezzenek, mert akkor majd többen látják a posztjaidat.

És ez baj? Elvileg nem, hiszen a CVD modellben is leírtam, mennyire fontos, hogy párbeszédet folytassunk a felhasználókkal. De Zuckerberg valószínűleg az értelmes párbeszédre gondol, amikor valódi interakciók alakulnak ki. De ezt nagyon nehéz elérni. Viszont mit könnyű? Mutatom, nézzünk egy reggeliző helyet vagy éttermet:

"Írd meg, mit reggeliztél!"

"Jelöld meg kommentben, kivel reggeliznél szívesen a barátaid közül!"

"Te hogyan szereted a tojást reggelire?"

"Hány tojást tudnál megenni egy reggelire? Írd meg kommentben!"

Gondolom nem kell folytatni. Ezek majd jól beszélgetéseknek látszó felesleges kommenteket generálnak, a Facebook szépen előreveszi, és boldog lesz a marketing-ipari szakmunkás és az ő családja.

Szép lesz...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1613568671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karikirály · http://websztronauta.tumblr.com 2018.01.12. 13:04:43

Ahogy nézem, nem indult túl jól ez az év a közösségi média munkásoknak :) Konrád idei címei: Gyűlölj, Rosszul csinálod, Ömlik a szemét... és most Zuck bejelentése is csak tetőzi a dolgokat!
Bár, abból a szempontból jó lehet ez az irány, hogy a jelen zéró elérést feljebb lehessen tornázni némi interakcióval! De a sok aztadom stb. típusú oldal annyira eltömíti a hírfolyamot, hogy az értelmes interakció egy üzleti oldalnál nem is fog látszódni.
Továbbá egy üzleti oldal nem fogja az ügyfélszolgálatát kihelyezni a hírfolyamba, arra ott a Messenger, tel, stb.. Márpedig főleg az lehet egy értelmes interakció...


süti beállítások módosítása