Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • ClownPepito: Személyesen nem ismertem, bár volt egynéhány -nem éppen udvarias- levélváltásunk még a blogter.hu-... (2019.01.14. 19:04) Nyugodj békében, Csaba!
  • tartalmasnok: tervezésről -elvégre év eleje van ... (2019.01.09. 17:24) Blogírási ez+az
  • Franciska Filep: Köszönöm,hogy kiállt mellette. Filep Franciska (2019.01.04. 23:06) "javasolt kattintási költség: 10000 Ft/ hó"
  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (209) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1135) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Interaktív bannerek

2005.10.07. péntek 13:33 Konrad

Azokat a bannereket nevezem interaktívnak, amelyekben nemcsak kattintani lehet meg nézni a hirdetést, hanem valami mást is lehet velük kezdeni. Például beleírhatok adatokat, amikből majd okosan kiszámít valamit a banner, vagy elkezdhetek egy regisztrációt. Sőt, olyan is készült nem kevés, ahol maga a banner egy (flash) játék. Én is írtam már ilyen bannerről korábban, ott az információhoz kaparós sorsjegyként lehetett hozzájutni.

Most is fut egy ilyen interaktív banner, nem is kicsike: 160x600 pixeles felhőkarcolóként a TotalCar jobb oldalán ott figyel az Autocity.hu hirdetése. A banner egy rövid intro után lesz interaktív, és hitelre történő autóvásárlásban segít. Sajnos nem törleszti helyettünk a részleteket, de ha megadjuk mennyi kápénk van és mennyi pénzt tudunk/akarunk havonta kiizzadni, akkor már csak a futamidőt kell beállítani és kattintásra - az Autocity.hu oldalán - kilistázza az ilyen feltételekkel megvásárolható autókat.

Ügyes megoldás, nincs is túlbeszélve, és lehet vele játszogatni, pl. eljátszani a gondolattal, mennyiért tudnám lecserélni a járművemet...

Az ilyen interaktív megoldások azért jók, mert akcióra késztetik az olvasókat. Hiszen ha csak annyit látnánk, hogy "autók részletre", nem biztos, hogy kattintunk. De az ilyen kis bizgeréket szívesen csavargatjuk (mégha csak egérrel is), aztán meg csak megnézzük az eredményt. Az interaktív bannereket tehát ott érdemes használni, ahová a tartalom miatt mennek az olvasók, ahonnan el kell csalogatni - ha csak kis időre is -, hogy megnézzék az ajánlatunkat. És még egy fontos dolog: úgy használjuk, hogy legyen valós tartalom is mögötte, mert ellenkező esetben rossz, negatív hatást fogunk elérni!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr263433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.