Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • ClownPepito: Személyesen nem ismertem, bár volt egynéhány -nem éppen udvarias- levélváltásunk még a blogter.hu-... (2019.01.14. 19:04) Nyugodj békében, Csaba!
  • tartalmasnok: tervezésről -elvégre év eleje van ... (2019.01.09. 17:24) Blogírási ez+az
  • Franciska Filep: Köszönöm,hogy kiállt mellette. Filep Franciska (2019.01.04. 23:06) "javasolt kattintási költség: 10000 Ft/ hó"
  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (209) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1135) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hirdessünk-e hétvégén?

2005.10.10. hétfő 09:52 Konrad

Az talán közismert, hogy az internet forgalma hétvégén jelentősen visszaesik. Érdemes nézegetni a Webaudit.hu-n, hogy egy-egy hétvégi napon akár 30 százalékot is meghaladóan kevesebben neteznek, mint hétvégén. Nagyon kevés olyan oldal van, ahol nincs nagy mértékű visszaesés, és talán mutatóba sem lehet olyat találni, ahol a hétvége egyértelműen erőssebb.

Kérdés tehát, hirdessünk-e hétvégén?

Az internetes kampányok futása, azaz annak a módja, hogy hol és mikor fusson, nagyon sok paraméterrel (változóval) módosítható, állítható. Így azt is be tudjuk állítani, hogy milyen napokon fusson a hirdetés, hány órától hány óráig fusson stb. Tehát az elvi lehetőség adott arra, hogy időben korlátozzuk a hirdetásek megjelenítését. Mikor van erre szükség?

Előszöris akkor, ha a célcsoportunk vélhetőleg nem otthonról netezik elsősorban. Ha a munkahelyen lévőket akarjuk elérni, akkor a hétvégét rögtön kilőhetjük, és még hétköznap is választható időkorlátot, pl. reggel 8-tól délután 5-ig legyen megjelenés. Persze mindez akkor fontos, ha a hirdetésekért megjelenés alapon fizetünk. Ezzel a megoldással ugyanis kevesebb pénzből lehet intenzívebb időszakokat csinálni, amikor jobban látszódik a hirdetés. Tehát a második eset az időkorlátra: viszonylag kevés pénzből akarunk intenzív megjelenést. Erre jó példa lehet, ha egy kávét csak reggel 7-9 óra és délben 12-14 óra között hirdetünk. Ez ugye napi 4 óra, ami jóval kevesebb megjelenésből "megúszható", mint az egész napos kampány. De ezzel el is tértem a tárgytól: kell-e hétvégi hirdetés?

Egyértelmű válasz persze erre sincs, minden az adott kampánytól függ: mi a termék, mi a célcsoport, mi a kampány célja. Az persze fontos szempont, hogy mi alapján fizetünk a hirdetésért. Ha idő alapon vásárolunk, azaz adott napokat vagy heteket veszünk meg, akkor általában a hétvége grátisz jár. A nagy portáloknál a heti ár a napi ár kb. négyszerese, azaz nyugodtan maradhat hétvégére az a banner. Ugyanúgy nem kell a hétvégi korlát, ha kattintás alapon vásároltunk, hiszen a hétvégi kattintás is ugyanolyan jó látogatót hoz, mint a nem hétvégi (úgyis csak az üt a bannerre, akit érdekel). Akkor kell hát gondolkodni, ha megjelenés alapon vásároltunk. És ekkor már a kampány maga fog dönteni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr913432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.