Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • ClownPepito: Személyesen nem ismertem, bár volt egynéhány -nem éppen udvarias- levélváltásunk még a blogter.hu-... (2019.01.14. 19:04) Nyugodj békében, Csaba!
  • tartalmasnok: tervezésről -elvégre év eleje van ... (2019.01.09. 17:24) Blogírási ez+az
  • Franciska Filep: Köszönöm,hogy kiállt mellette. Filep Franciska (2019.01.04. 23:06) "javasolt kattintási költség: 10000 Ft/ hó"
  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (209) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1135) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online felmérés(ek)

2005.10.23. vasárnap 00:07 Konrad

Optimista vagy? Az Optimista Klub fel szeretné mérni, mennyire vagyunk optimisták, mi, magyarok. Készítettek egy online kérdőívet, amit akárki kitölthet itt: http://www.optimistaklub.hu/teszt.php

 

Erről viszont eszembe jutott, hogy mennyire óvatosan kell bánni a csak netes felmérések eredményével. Mert miről is kapunk adatot? Arról, mi az emberek véleménye? Nem egészen. Adatokat arról kapunk, hogy mi a véleményük azoknak, akik momentán neteznek és hajlandóak kérdőívet is kitölteni. Ez pedig nemhogy az átlagvéleményt, de az átlag netes véleményt sem tükrözi.

Erre jó példa, hogy az internetes felmérések alapján a wap-ot szinte senki nem használja. Mégis, virágzik a wap-os fizetős tartalmak piaci, naponta százezres nagyságrendű letöltéseket mérnek a mobil szolgáltatók. Akkor tévednek a felmérések? Nem igazán! A felmérések azt mutatják, hogy az internetezők körében nem népszerű a wap. Dehát a wap nem más, mint butított world wide web. Ráadásul sok olyan tartalom, ami az interneten ingyenes, az a wap-on pénzbe kerül! Tehát értelemszerűen az internetezők nem wapoznak, nade a fennmaradó 7,5 millió magyarból sokan igen. Ők viszont nem töltenek ki netes kérdőíveket...

Tehát: óvatosan a netes felmérések eredményével, mindig nézzük meg, milyen módszerek szülték az adatokat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr743419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.