Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1133) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Visszacsatolás azonnal

2005.10.26. szerda 10:14 Konrad

Valamikor a 90-es évek közepén kezdtek el halódni a nagy kiállítások, vásárok. Először csak arról volt szó, hogy az általános vásárok ideje lejárt, de a szakkiálltások, azok igen, azok kellenek! Aztán azok is egyre csak zsugorodtak-zsugorodnak. Mára egy budapesti Autószalon még pontos képet sem ad a piacról, és olyan újdonságot sem mutat, amiről eddig nem olvashattunk volna.

Mondhatnám azt, hogy persze, mert az internet mindent visz, de ezzel hazudnék még magamnak is. Inkább arról van szó, hogy a globalizálódó világban a piaci verseny annyira kiélezett, hogy egy-egy új terméknek azonnal meg kell jelennie a fogyasztóknál, így nincs idő kivárni, míg lesz egy vásár, ahol bemutathatjuk.

De a kis- és középvállalati körben még ez sem igaz, hiszen ők nem a portékájukat, hanem magukat árulják. Egy IT kiállításon nem elsősorban az új Intel processzort akarjuk megnézni, hanem meg akarjuk ismerni azokat a cégeket, akik esetleg partnereink lehetnek. Nekik vajon miért nem jók mára a vásárok? Nagyon meglepődtem, amikor ilyen cégekkel beszélgetve kiderült, hogy miért. Amikor valaki kiment egy IT kiállításra (pl. IFABO, ha jól tévedek...), akkor ugye kifizette a vaskos helypénzt, plusz vitte az installációt, plusz az embereket, plusz az árukészletet... az egész boltot. És arult: itt volt a boltja. És arultak annyit, hogy visszajött a kiállítás ideje alatt a teljes költség. Azaz így legrosszabb esetben is ingyen reklámot kapott! Aztán ahogy egyre több lett a piaci szereplő és egyre jobban széthúzódott a vásárlás a kiállításokon kívüli időszakra, úgy lehetett egyre kisebb hasznot realizálni és úgy fogytak el a kiállítók...

Tehát ezeknek a cégeknek a gyors, azonnali visszacsatolás kell. A berakott pénzt szeretnék viszontlátni. Gyorsan. Ha lehet, azonnal.

A kiállítások mára egyre halottabbak, és ezt a szerepüket nem váltják be. De itt az internet, ahol valami hasonló azonnali visszacsatolás lehetséges. Egyre több cég ismeri fel, hogy nemcsak image hirdetésre van mód, hanem lehet terméket, termék akciót is hirdetni. Sőt, lehet azonnal egy rendelési oldalra vinni az érdeklődőt! Gyors visszacsatolás, mérhető megtérülés, és ami még jobb: akár naponta többször is cserélhető kreatív, azaz nagyon gyors alkalmazkodási lehetőség: ha valami nem pörög eléggé, akkor lehet mást ajánlani, és ami pörög, azt kint lehet tovább tartani.

Kell még ezt magyarázni? Vajon miért nem használja már mindenki a netet? Persze a kérdés költői, de akár magyarázatok tucatjaival lehetne szolgálni. Ezt most nem teszem meg, de lássuk, ki mit gondol erről!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr263415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.