Sztahanov kedvesen foglalkozott a Google új Click-to-call AdWordsével: belinkelt engem. Köszönet érte :-)
Felvetette, hogy ő biza nem venné fel a telefont, így nem is szívesen használna ilyen megoldást. Értem és megértem az álláspontját, és világos, hogy nem is neki szól ez a szolgáltatás. Ez azoknak jó, akik még viszolyognak az e-mailtől, vagy csak nagyon gyorsan akarnak verbális információhoz jutni - ráadásul ingyen (hiszen az egészért a hirdető fizet).
A hirdetőnek meg jó, mert az ilyen megkeresés biztos, hogy sokkal komolyabb, mint az e-mail, és ráadásul még az e-mailnél is azonnalibb. Egy lehetséges hirdetési csoport például a hazai piacon a kereskedelmi bankok és a biztosítók: nagyon szeretnek szóban intézni mindent, hiszen így tudnak személyreszabottan meggyőzni minél több potenciális ügyfelet (lásd az előző bejegyzésem a szövegek fontosságáról).
Utolsó kommentek