Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1133) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Csajozáshoz, ügyfélszerzéshez, keresőkhöz - népszerűtlen helyesírás

Címkék: szövegírás

2005.11.29. kedd 23:49 Konrad

Folytatva (illetve elkezdve, hehe) a szövegírással kapcsolatos javaslataimat, íme a legnépszerűtlenebb pont: a helyesírás. Előre is veszem, essünk túl rajta! (Már most mondom: csajozáshoz akkor fontos, ha bölcsész a leányzó...)

Nem szeretünk a neten helyesen írni. Sem a fórumokban, sem az e-mailekben nem divat, és egy-egy javítással vérig lehet sérteni az embereket. A fórumokon szokás azt mondani, hogy akkortól halott egy topic, amikor elkezdik fikázni egymás helyesírását.

De a portálokon sem divat a helyesírás, vannak típushibák, amik rendszeresen előfordulnak. (Ilyen például a nemcsak - hanem - is hármasból a nemcsak különírása, vagy a dátum helytelen írása: tizenhatodikán helyesen 16-án és NEM 16.-án - még akkor sem, ha Andrassew Ivánék az exInternetto szerkesztőségében sokat vitatkoztak már arról, melyik is a helyes [elárulom: a pont nélküli].) Tökéletes portál nincs, helyesírással csak Zsadon foglalkozik a korrektorblogjában az Indexen.

Persze egy folyamatosan szerkesztett újságnál - bár elvárható lenne a helyesírás és a helyes fogalmazás - még elnézhető a hiba, de egy céges portálnál már nem!

A céges portál az arcunk az interneten. Aki itt lát minket először, vagy itt akar rólunk többet megtudni, azzal szembesül, ami az odalon van. És belefuthatunk olyan potenciális ügyfélbe, akinek fontos a helyesírás. Sőt: feltételezzük mindig a legtöbbet az ügyfélről, és tegyünk úgy, hogy mindenkinek fontos ez. Fontos, mert megtiszteljük az olvasónkat azzal, hogy figyelünk rá ebben a kis momentumban is (hiszen a kis darabokból áll össze a nagy egész). Legyünk jobbak a konkurenciánál: ne legyen az oldalunkon helyesírási hiba, elgépelés, sem magyartalan fogalmazás!

A magyartalan fogalmazás, a pontatlan fogalmazás, a kicsit suta mondatok olyan hibák, amik nem feltűnőek. Az olvasónk csak annyit érez, hogy valami nem jó, nem tiszta, nem kerek. Valami hibádzik, de ő sem tudja, micsoda. Kis apróságok - a vesszők helye (központozás), egy-egy névelő, szórend, szóismétlések - a buktatók, és ezeket felismerve és javítva sokkal otthonosabb, érthetőbb, és könnyebben megjegyezhető! szöveget kapunk. Ez pedig fontos: nem azért teszünk ki valamit a weblapunkra, hogy ott legyen, hanem azért, hogy átadja az üzenetünket.

Végül a legfontosabb: a keresők. A keresők abban keresnek, amit az oldalon látnak. Ha valamit elgépelünk vagy helytelenül írunk, akkor az a keresőnek már másik szó! Nézzünk egy példát: az online marketing tanácsadó nem ugyanaz, mint az onilne mrketing tanacsadő. Más szavak és így más találat. Azaz: ha hibázunk (és pont a fontos keresőszavakban tesszük azt), akkor pontosan kimutatható kárunk is keletkezik ebből.

Tehát: írjunk helyesen. Még akkor is, ha ez a csajozásban nem igazán fog segíteni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr143390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann · http://www.kajarecept.info 2008.02.15. 20:37:50

Kedves Konrád!
Írtam egy verset a lányomnak, és a végére oda szerettem volna írni a keltezést. De nem tudom, hogy helyes. Már egy órája próbálok utánanézni, de a Magyar Helyesírás Szabályaiban se találom.
Na, akkor jöjjön az Internet.
Így akadtam rá a blogodra.
Nagyon örülök, hogy van még valaki, akit érdekel a helyesírás!

Szerinted jó úgy, hogy: jan. 22. - febr. 3.?

Üdv:
Mariann, 57 éves

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.02.16. 01:43:14

Kedves Mariann, véleményem szerint ez így helyes.