Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • ClownPepito: Személyesen nem ismertem, bár volt egynéhány -nem éppen udvarias- levélváltásunk még a blogter.hu-... (2019.01.14. 19:04) Nyugodj békében, Csaba!
  • tartalmasnok: tervezésről -elvégre év eleje van ... (2019.01.09. 17:24) Blogírási ez+az
  • Franciska Filep: Köszönöm,hogy kiállt mellette. Filep Franciska (2019.01.04. 23:06) "javasolt kattintási költség: 10000 Ft/ hó"
  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (209) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1135) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

...de mi a kereső?

2006.01.05. csütörtök 15:29 Konrad

Kétségtelen, hogy a tavalyi év nagy slágere a keresőmarketing volt. És bár előszeretettel keveri a hazai marketing szakmai a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás fogalmakat, mégis foglalkozik vele, nem is keveset.

Volt például egy beszélgetés majd' két éve, amit az MTE szervezett. Ott

Vita bontakozott ki arról, hogy mi érthető egyáltalán keresőmarketing alatt. A jelenlévők többsége egyetértett abban, hogy ez nem kizárólag a keresőszavas hirdetéseket és keresőoptimalizációt jelenti, hanem minden olyan megoldást, amely segítségével növelhető a honlap látogatottsága, illetve fokozható az népszerűsített termék vagy szolgáltatás értékesítése. Abban is egyetértés mutatkozott, hogy a magyar felhasználók között a nagy keresők (Google, Yahoo, Vizsla stb.) mellett a katalógusjellegű website-ok (pl. Startlap) is komoly népszerűségnek örvendenek, így ezek marketingszerepe is igen fontos.

Mondjuk ez így leírva még kerek, de ott, a fórumon, egészen konkrétan az hangzott el, hogy a Startlapon való hirdetés (szponzorált link vásárlása) is keresőmarketing.

Szerintem meg nem az. De így talán a Sanoma jobban tudja értékesíteni a Startlap és a Lap.hu felületeket, így mint a marketing marketingje, még érthető is ez a hozzáállás. Ami nem volt számomra érthető, az a szakma reagálása: nem volt. Elfogadták.

De azért jó, ha tudjuk: egy Startlapos link nem az a fajta keresőmarketing, amiről a nagyvilágban, odakint beszélnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr803373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.