Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mutasd a weboldalad, és megmondom, hogyan kommunikálsz az interneten!

Címkék: onlinemarketing tartalom keresőoptimalizálás weboldal céges weboldal tanácsadás

2006.02.07. kedd 19:55 Konrad

Ma egy tárgyaláson kénytelen voltam azt mondani egy leendő üzleti partnerünknek, hogy a mostani weboldala rossz. Nem is az a legnagyobb baj vele, hogy tökéletesen csak Internet Exploreren látszik, sőt, az oldalt rendszeresen frissítik, hanem alapvetően rossz.

Nincs célja.

Még ma is a céges weboldalak jelentős része úgy készül, hogy keresnek egy designer-programozó céget, akik csilli-villi referenciákkal elcsábítják a megrendelőt, majd csinálnak egy nagyon szép, látványos weboldalt. Egy olyat, ahol a tartalom másodlagos. Nem az a fontos. Az a fontos, hogy szép legyen.

Tudod milyen ez a megoldás?

Mint amikor úgy veszel számítógépet, hogy megnézed, milyen formájú a számítógépház, milyen a színe a monitornak, mennyire trendi a billentyűzet, és milyen tapintású az egér. És ha ezek rendben vannak, akkor kell a gép, a belseje nem is érdekes.

Vettél már így számítógépet?

Mert a fenti dolgok fontosak. De ugye nem az a legfontosabb? És ugye ezek olyanok, amik igazíthatóak egy neked megfelelő beltartalomhoz!

A weboldal is olyan. Először el kell döntened, mire kell, mi az a cél, amit el szeretnél érni vele.

El akarsz adni? Új ügyfeleket akarsz szerezni? A régiekkel akarod tartani a kapcsolatot? Szeretnéd tehermentesíteni az ügyfélszolgálatodat?

Találj egy célt!

Majd nézd meg, mi kell ehhez: milyen tartalmak. Azokat írd vagy irasd meg! Legyen közérthető, informális, tömör. Ha ezzel megvagy, add oda egy ismerősödnek, akinek semmi köze a te üzletedhez. Olvassa el! Megérti? Kérdezz tőle! Tud válaszolni? Ha igen, jó a szöveg!

Most nézd meg, a fontos adataid benne vannak-e: címed, telefonszámod, e-mail címed. Nézd meg, a terméked fő jellemzői ki vannak-e emeleve: ár, minőség, konkurenciától való eltérés.

Ezen után az egész anyagot át kell nézned neked vagy egy tanácsadónak, hogy a keresők számára is értékes tartalom legyen: fontos kulcsszavak, kifejezések benne legyenek és keresőbarát módon legyenek majd elhelyezve.

Ha mindezzel megvagy, akkor keress egy olyan céget, aki ért a grafikához. Csináltass velük ehhez a tartalomhoz designt.

Majd keress egy programozót, aki betartja az instrukciókat, feldolgozza a grafikát és összegyúrja a weboldalt.

Igaz, most többet dolgoztál, de van egy működő weboldalad! És ez mit fog jelenteni neked?

Több bevételt!

Ha megijedsz a feladat nagyságától, keress egy olyan céget, aki végigviszi ezt a folyamatot a kitalálástól a szövegíráson át a kivitelezésig. Igaz, ez külön pénz, de így tehermentesítve leszel. Megéri? Ez egy befektetés!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr314175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.