Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tartalom generálás - kinek készülnek a hírek?

Címkék: onlinemarketing pr tartalom céges weboldal szövegírás

2006.02.13. hétfő 17:44 Konrad

A marketing kommunikáció nem egy csomagolt termék, ahány cég, annyi válasz van arra a kérdésre, mit is kell csinálni. Ilyen az online marketing is.

Persze, vannak általánosan használható megoldások, de egy-egy cég, egy-egy konkrét probléma pontos ismerete nélkül én nem szívesen adok pontos tanácsakot.

Mégis, érdemes elmondani, egy-egy dologról általában mit gondolunk, hiszen az segít támpontot adni, mit is kellene csinálni. És végülis a marketing esettanulmányok, a szakcikkek és a tanácsokat adó könyvek is ezekről szólnak.

Azért mondtam most ezt el, mert amit a következőkben leírok, azt mindenképpen ennek a fényében kell nézni: lehet, tökéletesen igaz az üzletedre, de lehet, neked másik utat kell választani.

(Azért segítek, hogy vajon tényleg neked szól-e a mostani bejegyzésem.)

Vannak híreid a weboldaladon? Van hírleveled? Kinek szólnak a te híreid?

Számtalan céges weboldalt látok, ahol vannak hírek. Ezek bizonyos esetekben a cégről szólnak, máskor arról az iparágról, amelyikben a cég tevékenykedik. Ezek a hírek szerencsére az esetek jelentős részében betartják a legfontosabb szabályokat (azaz van értelmük), de néha belefutok alapvető hiányosságokba. Például nincs dátum.

De ezek a hírek alapvetően jók. Jók akkor, ha folyamatosan frissülnek, és ráadásul érdekesek is. De kinek szól ez a sok hír?

Persze, rávágja az ember, annak, aki elolvassa. Én azt mondom: a hírek a megrendelőidnek, a partnereidnek szóljanak! Nekik, és csak nekik! Azért tartod fenn a weboldalad, azért dolgozol vele, hogy növekedjen a bevételed. A befektetett munkát viszont kell látnod, ha lehet kamatostul (pontosabban hozammal)!

Tehát a jó hír nem neked érdekes, nem a konkurenciának érdekes, a jó hír az ügyfelednek érdekes. Akkor is így van, ha a hír rólad szól, és akkor is, ha az iparágról, amiben vagy.

Akkor írj magadról, ha fontos dolgot tudsz elmondani. Fontos és fajsúlyos dolgot. Az nem igazán hír, hogy egy éves lettél. Az, hogy 10, már inkább. Ha pedig már 100 éves vagy, azzal nyugodtan dicsekedj. Egy új iroda, egy új alkalmazott is akkor hír, ha ez érinti az ügyfeleidet. És akkor hír is, tehát ha van egy új értékesítőd, azt írd meg nyugodtan! Ha pedig új irodád van, azt kötelező is megírni.

Koncentrálj tehát az ügyfeleidre. Gondolkodj a fejükkel. Ha a céges weboldalad hír részét okosan használod, akkor egy fontos dolgot fogsz elérni: növeled a bizalmat a céged iránt.

 

És hogy igaz-e a cégedre mindaz, amit leírtam? Ha a weblapodat folyamatos kommunikációra akarod használni az ügyfeleid felé, akkor igaz. Gondolkodj el ezen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr214720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A_vajszinu_arnyalat. · http://avajszinuarnyalat.freeblog.hu 2006.02.13. 21:02:01

Jee, mediablogos BOW lettel! Nagyon orultem neki!