Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Konrad: @kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipar... (2018.05.23. 11:35) A Nagy GDPR Hiszti
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (207) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1130) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hirdetések erőforrásigénye

Címkék: hiba kreatív adblock

2006.03.02. csütörtök 11:21 Konrad

Kellene valami mérőszám arra, hogy egy online hirdetés mekkora erőforrást von el a számítógépen. Mert ugye azt meghatározza a portál illetve a hirdetéskiszolgáló, hogy hány pixel lehet a mérete a hirdetésnek (pl. egy normál banner 468x60) és mekkora lehet a maximális mérete (pl. 25 kbyte). És ez így rendben is van, a hirdetések nem nyúlnak túl a nekik megszabott helyen (hacsak nem direkt az a cél), és emberi időben letöltődnek, megjelennek.

Az átlag felhasználó ezért el is viseli a hirdetéseket, nem akarja kizárni azokat, pedig az úgynevezett AdBlock programok használatával ezt minden további nélkül megteheti.

Ámde az utóbbi hónapokban egyre több az olyan hirdetés, ami bár az adott méreten belül van a fenti dimenziókban, mégis zavarja a felhasználó munkáját, szórakozását: olyan mértékben leterheli a számítógép processzorát, hogy az belassul, lassabban reagál. Eleinte nem is tűnik fel, hogy mi okozza a lassulást, de rövid kutakodás után kiderül, általában egy konkrét hirdetés a hibás. Szerencsére még nem sok ilyen erőforrás zabáló van, de már egy is sok szerintem.

Pl. az Index fórumban futott olyan autós szuperbanner, amely folyamatosan terhelte a processzort a gépemen. Amikor ez feljött, nem olvastam tovább, elkattintottam... De más fórumokon látom, hogy pontosan az ilyen okok miatt raktak fel hirdetés blokkoló programot a felhasználók a saját gépükre.

Nem jó ez tehát sem a portálnak, ahol megjelenik a hirdetés, se a hirdetőnek, akinek így meg sem nézik a bannerét, se a felhasználónak, akinek csak bosszúságot okoz. De amíg nem találunk ki erre valami mérőszámot, addig nincs mivel visszadobni a hirdetést a programozónak: mégis, mi a határ, meddig zabálhatja az erőforrásokat?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr105331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.03.04. 14:47:30

Tele van a magyar online média ilyen hirdetésekkel. Ügyfél panaszkodott, hogy milyen lassú a preview a szerkesztőségi rendszerben, aztán kiderült azért, mert tele van az oldal Flash hirdetéssel. Be lett nekik mutatva az AdBlock.

Karesz 2006.03.06. 17:52:43

Az pedig egy másik érdekes kérdést von maga után, ha tömegesen kezdik el használni az ilyen reklámblokkoló programokat (Opera, Firefox böngészők, néhány tűzfal, pl Kerio) - IE mellé könnyen kezelhető kiegészítő, megszűnhet-e a reklámokkal finanszírozott web és fizetnünk kell majd a tartalomért?
Hogy a káposzta is megmaradjon és a kecske is jól lakjon, én csak a flasheket blokkolom, ahol pedig szükség van rá, ott betöltöm és azon az oldalon a reklámokat tiltom le. Ha érdekes, ötletes a hirdetés, akkor esetleg rá is kattintok, legalább támogatom azokat, akik a tartalmat létrehozták.