Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Dr Keynes: Főleg itt. De a többi platform is olyan, hogy ha valami szélsőséges, megosztó poszt va... (2019.12.04. 12:12) Hogyan öljük meg az internetet
  • Dr Keynes: Csak itt nem kommentelnek, vagy más csatornán sem? FB? Amúgy igen: azzal hogy túl sok vélemény ér... (2019.12.04. 12:09) Hogyan öljük meg az internetet
  • teéjesenmindegy: "Több ezer gyerek és fiatal követeli pénteken a Parlamentnél, hogy a politikusok végre tegyenek a ... (2019.11.28. 10:41) OK, boomer!
  • DFK: Nagyon jó példát láttam erre a nagyképű, teljesítmény nélküli boomerező csapatra a munkahelyemen. ... (2019.11.28. 06:31) OK, boomer!
  • enrikokaruszo: @Tompahawk: hát, ha te nem akarsz kényelemben megöregedni, van rá megoldás?! (2019.11.27. 20:56) OK, boomer!
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1146) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az aláírás trükkje

Címkék: onlinemarketing érdekes kreatív

2006.03.23. csütörtök 08:20 Konrad

Van sok kis apróság, amire ha odafigyelünk, akkor azokkal ingyen tudjuk reklámozni magunkat és a cégünket. Ezek egyike az e-mailek végére biggyesztett aláírás.

A magán levelezésben az aláírásunk csak a nevünk (általában), az üzleti levelekben már szokás odaírni a beosztást és a telefonszámainkat. Éppen ezért az összes e-mail program (és a legtöbb webes alkalmazás) lehetővé teszi felhasználói aláírás definiálását, amit egy gombnyomással bele tudunk helyezni a megírt levél végébe.

Ez az aláírás file, amit hirdetési felületnek is tudunk használni!

Az ugye természetes, hogy beírjuk ide a cégünk weboldalát. De ideírhatjuk ezen kívül az éppen aktuális új termékünk, szolgáltatásunk webcímét, sőt, pár szavas szlogent vagy akár egy-két mondatos reklámszöveget is odamásolhatunk!

Persze mindezt szigorúan a név alá. Íme egy példa, a saját aláírásom:

Berényi Konrád
tanácsadó
 
Onlinemarketing.hu Kft.
berenyi.konrad@onlinemarketing.hu
Tel.: (20) 966 3180
 
Online marketing képzés április 26-án: http://ugynokseg.onlinemarketing.hu/webmarketing_kepzes.html
Onlinemarketing ügynökség: http://ugynokseg.onlinemarketing.hu
Onlinemarketing portál: http://www.onlinemarketing.hu
Onlinemarketing blog: http://onlinemarketing.blog.hu
Legyen naprakész!
----------------------------
Az Ön oldalát megtalálják a keresőkben? Ha nem, segítünk!
Igaz, akikkel levelezek, azok nagy része a fentieket tudja. De ha csak egy embernek is van benne új információ, máris megérte használni!
Használjuk hát ki ezt az ingyenes felületet, éljünk vele!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr967879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.03.23. 16:30:38

Két dolog. Azért nagyon hosszú ne legyen, mert elég hülyén jön ki, ha csak pár szót válaszolsz, meg szerintem azért zavaró is. A másik, hogy használjuk a "-- " jelölést (idézőjelek nélkül) az aláírásunk előtt, így a jobb levelezők válaszadáskor levágják azt a felesleges részt.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.23. 17:25:58

Igen, jogos megjegyzések.
Én egyrészt pár szavas válasznál nem használom az aláírás file-t, másrészt van belőle több is, és ha olyan, akkor a rövidebbet rakom oda.
A -- jel jó ötlet.

airwalker 2006.03.23. 19:41:54

Szerintem felesleges beleírni az e-mail címet. Egyrészt mindenki látja honnan írsz, másrészt úgyis mindenki a "válasz" gombra fog kattintani. És annyival több hely maradna fontos információknak.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.23. 19:58:02

Azért van benne, mert előfordul, hogy rövidített e-mail címről írok vagy éppen az info@-ról. Meg azért is, mert így a továbbküldött levelekben is látszik egyértelműen.

nzanga mobutu junior · http://h.underground.hu 2006.03.23. 22:47:39

oszinte leszek: en elhanyom magam az ilyen hosszu alairasoktol. rossz analogiaval, de engem brezsnyev elvtars zakojanak mellreszere emlekeztetnek. inkabb legyen rovid, esha figyelmet akarsz vmire felhivni, akkor tedd azt egy sorban. imho s.k.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.23. 23:07:25

nmj, ezen nem is csodálkozok, olvasva téged :-)
De a tapasztalat azt mutatja, hogy működik ez a dolog.

Bokor 2006.03.25. 18:06:42

Elég udvariatlan dolog ekkora aláírással levelt küldeni. "Kreatív?" Ez nem ötlet, ez szimpla felsorolás. Az ötelet az lenne, ha RÖVID lenne.
Külön röhelyesek ezek a megjegyezhetetlen linkek... De hát valaki ezt tudománynak nevezi, legyen.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.25. 18:11:41

Tudod, Bokor, a hosszú linkre is ugyanúgy kattintanak, mint a rövidre, mindegy, hogy mennyire megjegyezhető. Ha érdekli a tartalma, megnézi.
Eleinte én is idegenkedtem ettől a megoldástól, de kipróbáltam, és az az őszinte igazság, hogy működik.
Udvariatlan lenne? Még nem szóltak... Olyanok se, akik azért szoktak szólni ennél kisebb dolog miatt is.
De köszönöm a megjegyzést, végülis úgyis csak az használja, akinek ez megtetszik.

nzanga mobutu junior · http://h.underground.hu 2006.03.26. 21:33:10

konrad, távol álljon tőlem a direkt párhuzam állítása, de a "működik ez a dolog" a dm-re is igaz. ha érted mire gondolok :) s.k.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.26. 22:00:41

használjuk is a dm-et... ha a dm nálad direct mail (vagy direct marketing)

nzanga mobutu junior · http://h.underground.hu 2006.03.26. 22:19:23

naná, majd depeche mode. :) használjátok, vagy fogalmazzunk így, használva van, mert működik. pedig mindenki utálja mint a s.k.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.26. 22:39:50

na nem mindenki. A hirdetők szeretik :-)