Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Célozzunk. E-célozzunk.

Címkék: tartalom keresőmarketing ajánló

2006.04.07. péntek 13:09 Konrad

Célozzunk, méghozzá kulcsszóra, de itthon.

Erre az egyik jó megoldás az etarget nevű szolgáltatás, amely jelenleg a cseh, a szlovák és a magyar piacon érhető el. Olyasmi megoldás, mint a Google AdWords, de azért van egy pár eltérés is.

Először is a hazai oldalak közül egyre többet megtalálunk a kínálatban. Aztán itt csak maximum 5 link jelenhet meg egy-egy kulcsszóhoz. A hirdetés megjelenési elve pedig maga a célzás: akkor jelenik meg a hirdetésünk, ha az általunk kiválasztott szó szerepel az adott tartalomban, illetve keresők esetében ha arra keresnek rá.

Alapvetően ez is link hirdetés: áll egy fejlécből, egy maximum 150 karakteres tartalmi részből és egy URL-ből (azaz weboldal címből). Egy hirdetéshez 30 kulcsszót lehet rendelni (ezt mondjuk nem értem, miért kell így korlátozni, de ez van), és persze adnak online statisztikát is.

A rendszer tud adni előre statisztikát, meg tudja mondani, egy-egy szóra az előző héten hány keresés illetve hány kattintás történt. Ez egy kiváló eszköz egyébként arra is, hogy keresőoptimalizálásnál eldöntsük, az általunk kigondolt kulcsszavak közül melyiket érdemes választani az optimalizálásra...

A szolgáltatás már lassan 2 év a piacon van, bár főleg az utóbbi fél évben kezdett el felfutni. Ennek mondjuk az is lehet az oka, hogy mostanában kezdtek el jobban terjeszkedni.

Érdekes az együttműködésük a nagy hazai keresőkkel is. Például a Tangó kapcsán írtam, hogy időarányosan lehet benne hirdetni - de ha az Etargetet használjuk, akkor vehetünk benne kattintás alapú hirdetést is.

Az Etarget árazása tehát kattintás alapú, de nem fix árú. Idemásolom az árképzést, mert érdemes ismerni:

A kattintás alapára új hirdető esetében 20 Ft + Áfa (2%-os CTR-nél, melyet automatikusan kap az új ügyfél).
Ezt az összeget később (200 megjelenítes után) kiértékeljük. Ha nincs konkurens hirdető, akkor az ár a következőképp alakul:
2% CTR - 20 Ft
7% CTR - 10 Ft
12 % CTR es ez felett 5 Ft
0,3 % CTR - 50 Ft
A %-ok határértékek, lineárisan változik az ár az eredményesség függvényében.
Konkurencia eseten a kattintás árát 2 tényező befolyásolja: a CTR és a maximális kattintási ár. E két tényező szorzatából kapunk egy pontszámot, akinek magasabb, előbbre kerül.

Itt is van alap account, 10.000,- Ft bruttó összeg az induló minimális ár.

És akkor a végére egy nagyon friss aktualitás:

Az Etarget az alábbi oldalakkal is megkötötte a szerződést az együttműködésről: Nők Lapja Café, Vezess.hu, Velvet, Totalcar, Cinematrix

A teljes oldallista itt érhető el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr328405

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: seller tips 2017.09.25. 10:14:54

Geli sedap - Easiest way to inject roxicodone 15mg pills

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása