Olvasom a Prim Online-on, hogy a Microsoft részt akar vásárolni a Yahoo-ban. (Az eredeti forrás a Financial Times, de ott most nem találtam a cikket, kár.)
hírforrások tudni vélik, hogy a szoftverkonszern MSN részlegét adná át a Yahoo-nak, cserébe a kisebbségi részesedésért a cégben.
Igaz,
Az értesülést mostanáig egyik érintett fél sem erősítette meg.
Játszunk el a gondolattal, mi lenne, ha mégis. Felejtsük el, hogy az MS most csinált új webkettes keresőfelületet, vagy hogy már elérhető az új MSN felület, és nézzük meg, mi lenne, ha összeraknák a keresőiket. Előkapartam egy decemberi adatsort, ami alapján a keresések 48,9 százaléka Google (és a tendencia növekvő), a Yahoo 21,4-el második, az MSN 10,9-el harmadik. Ha tehát minden klappol, akkor a Yahoo és az MSN együtt 32,3 százalékkal - továbbra is második. Persze ez az Microsoftnak nem lenne rossz ("A Yahoo-üzlet valószínűleg ismét lehetővé tenné a Microsoft számára a tartalomszolgáltató reklámkezelő technológiájának használatát"), de nem tudom, a Yahoonak mennyire érné meg.
Szerintem nem lesz belőle semmi.
Utolsó kommentek