Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Véd- és dacszövetség, vagy üzlet?

Címkék: google hírek üzlet ebusiness

2006.05.26. péntek 09:52 Konrad

Tegnapi hír, hogy a Yahoo és az eBay összeállt, és megpróbálják kihasználni a kölcsönös előnyöket.

A megállapodás szerint az eBay kizárólagos reklámszolgáltatója a Yahoo! lesz, cserében utóbbi cég az eBay PayPal fizetési rendszere szintén kizárólagosságot élvez majd a Yahoo! oldalain

Naná, hogy ez az egész úgy van beállítva, hogy a cél a Google ellensúlyozása. Néha olyan érzésem van, hogy miközben a Google tudatosan építkezik, addig a többi piaci szereplő csak nézi, és időnként megijed, csinál valamit, aztán figyel tovább.

Persze biztos nincs ez így, de ugye a sajtónak kell a szenzációs hír, így a Google egyre inkább a mumus szerepébe kerül, miközben vele szemben bármilyen más cég rögtön megkapja a robinhoodi szerepet. Pedig ez a szövetség sem szól másról, mint a pénzről. Mégpedig a sok pénzről. Mert miközben jajdejó, hogy a Yahoo adja el a hirdetéseket, és jajdejó, hogy az eBay fizetési rendszere lesz a Yahoon is, a piac azt mondja: emiatt ők többet érnek. Azaz több pénzt fognak termelni.

Ne legyenek illúzióink. A Google ebben az esetben leginkább ürügy és maximum katalizátor. Az igazi hajtóerő, mint mindig, a profit. Azért vesznek meg web2-s cégeket, és azért fejlesztenek újabb szolgáltatásokat.

A modell lényege ugyanis a felhasználó megfogása után a "körön belül" tartása. Az a cél, hogy ha már megvan, akkor maradjon, és nálunk csináljon mindent. Mert ha nálunk csinál mindent, akkor az nekünk több bevételt fog hozni, több reklámot lehet eladni, több szolgáltatást lehet majd értékesíteni.

Az internetes üzlet mára ugyanolyan befektetés-haszon-megtérülés alapú üzlet, mint a hagyományos gazdaság üzletei. Nincsenek már magasztos célok, nem egy lufit fújnak fel a majdani elvárásokkal, mint ahogy azt tették a XX. század utolsó éveiben. Mára a felhasználók egy-egy felvásárlás után jól működő pénzgyárakba kerülnek. A Google, a Yahoo, az MSN és mások kiépítettek komoly értékesítési megoldásokat, ügyfélköröket és pénztermelő modelleket. Amikor bekerül egy új szolgáltatás, akkor pont azt teszik mögé, ami abból még hiányzik, az pedig a bevétel.

És itt már mindegy, az a szolgáltatás webegyes vagy webkettes. Nem ez a lényeg. A lényeg az, hogy integrálható-e a már meglévő szolgáltatások mellé. A többi csak szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr399784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása