Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Blogok a Symposiumon

Címkék: blog web2 business blog web2 symposium

2006.05.29. hétfő 14:17 Konrad

Most pedig a blogok és azok hatása... Először Weyer Balázs, a még nem blogoló [origo]-tól, aztán pedig hallgatok, mert én leszek kint... Addig is vélemények, közvetítés máshol.

Idő: 14.15 Weyer Balázs, prezit nem hozott, csak szöveg, hurrá.

A blog formátum. Éljen. Olyan, mint a tévéhiradó, meg a rádió, csak más a formája. Aham. Megfogta a lényeget, igaz?

WB: Analógia: a rádióból lett a betelefonáló rádió. Ilyen a blog is. Ilyen a blog is?

Idő: 14.20 Hosszú farok effektus. Ez az egy darab ábra, amit hozott. De jó. Olyan, mint egy meredek lejtő, magasról indul és hosszan lecsengve lesz egyre kisebb. Ez lesz a blog is gondolom. Van ugyanis sok kínálat, abból csak keveset vesznek sokan, és sokan keveset. Vagy mi. Ha nem érthető, majd elmesélem jobban. [És nem érthető, de máshol jobban elmondják, most nem mélyednék el benne.]

Idő: 14.24 Arról beszél, hogy a blog szűk köröknek (is) tud tartalmat biztosítani. Hosszan mondja, messziről, még nem is értünk ide, de ez lesz a lényeg.

Idő: 14.28 Érdekeseket mond egyébként, de kicsit száraz. Szerintem jegyzetből mondja, kár, hogy nem rakta fel prezibe.

Idő: 14.29 Klasszikus naplószerű blog - mondja WB. Mirű beszél ez??? Mert szerinte ezek nem fognak hatással lenni a sajtóra. Tök jó. A lepényhal először, a remény hal meg utoljára.

Kategorizál, különben, és innen kezdte.

Idő: 14.39 Nincsenek brandek a blogoknál, mondja. Ezzel nem értek egyet, a többi amit mond viszont igaz: a kontrol, a nyilvánosság, a személyesség ezt helyettesít(het)i.

Idő: 14.42 WB jókat mond, de ebéd után vagyunk, nincsenek ábrák, nem kiabál, egysíkúan mondja... A fél társaság alszik, a másik fele blogot ír.

És akkor most a beszélgetés, ahol kapcsolódik Sztahanov, Pollner, Sós B. Péter NOL. Moderátor Sesblog.hu-tól Ervin (alias Ses).

Most abbahagyom, én leszek a következő. Akit érdekel, a prezentációt az előadás után elérhetővé teszem. 

A prezentáció. >>>

Az utolsó konfblog máról. >>>

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr379891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.