Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Politika 2.0

Címkék: blog web2 polblog business blog web2 symposium

2006.05.29. hétfő 12:32 Konrad

Folytatódik a konferencia, továbbra is vélemények, most a Gyurcsány blog kerül terítékre.

Idő: 12.35 Sztorizgatás lesz a bevezető alapján, a zongoránál Keszthelyi András, Gyurcsány Ferenc magyar hangja.

Idő: 12.36: az eredeti terv az volt, GyF nem ír, csak majd a szövegírók. A beköszöntő lett ilyen, a kritikai visszhang (nem is blog a Gyurcsány blog - ezt én írtam, illetve én is...) elnyomta a profikat, és jöhetett az igazi bejegyzésfolyam.

Decemberben született a döntés, hogy indul a blog.

Most pedig figyelek, tudósítás a többi helyen, én csak véleményezek.

Idő: 12.40 Madárinfluenza. Nem tervezték, hogy a blogon lesz bejelentve, nem is ott lett, de a blogon az időpont előrébb volt... izé, ez nekem ki is maradt.

Ja, prezi nincs, csak sztorizgatás. Mint kiderült egyébként György Péter (is) nehezményezte, hogy a blogon lett a madárinfluenza bejelentve. Mert közmédiumban kéne bejelenteni... Vagy mi.

És hopp, vége van.

Idő: 12.42 és jön a vita.

A téma: milyen változásokat hozott a blog a politikában. Para-Kovács, GG, Babarczy Eszter, és Lánczi Éva. Ez érdekesebb lesz, Para-Kovács máris beelőzte a moderátort, és most elkezdenek beszélgetni, hogy a blog az elégséges közlési forma-e.

Babarczy szerint az a baj, hogy ha itt van bejelentve, akkor azt kevesen látják. Na de egy sajtóközleményt hányan olvasnak? Ehh...

Közben Para-Kovács: ha lerohanjuk Romániát, és azt itt jelentik be, még az is rendben lenne.

GG: ő sem örül a blogon történő közzétételnek.

Keszthelyi hallgat, ketten + moderátor nem blog barát, marad Para-Kovács.

Idő: 12.51 Babarczy behozza a képbe az Index Polfórumot, és említ az Internettóra (HIX-re). Szerinte ott van a netes politikai nyilvánosság.

Para-Kovács: "a politikus blog a legmocskosabb PR". És igen. Nem ezek az érdekesek, hanem a hozzáállás.

Idő: 12.54 Para szerint el se kell olvasni Gyurcsány blogját, az a lényeg, hogy van.

Idő: 12.56 Jé, vita! Babarczy eléggé jó érzékkel dícséri a Gyurcsány blogot - szinte észre se lehet venni, csak építi a pozitív image-et.

Idő: 12.57 Para-Kovács javasolja, hogy álnéven kéne blogolnia, Egy Miniszterelnök néven. :-)

Idő: 12.58 És igen, és ideértünk, már Orbánt szidják, jajistenem...

Idő: 13.02 Leült a dolog, rágják a gittet, Gyurcsány blogról van szó és nem a politikai blogokról és azok hatásáról. Kár.

Idő: 13.03 (Babarczy: a blog műfaj. Hurrá.) - Közben egy jó ötlet, hogy hirdetésekkel lehetne kihasználni a Gyurcsány blog népszerűségét. Én pl. megnéznék rajta egy MIÉP reklámot :-)

Idő: 13.08 Most éppen szidva vagyon a hazai politikai blogolás (amikor nem politikusok írnak a politikáról), merthogy nem igazán megy. Babarczy szerint ez nem így van, berobbanás előtt vagyunk, a fórumokról át fognak tevődni a blogokra a vélemények.

Idő: 13.10 Para-Kovács: Az MDFes kézírással akarja mindig leadni a blogját...

Na jó. Amiről nincs szó: kinek szól a politikai és politikus blog, mit szólnak az egészhez az olvasók, a politikai reklámban, PR-ban hol van ennek a helye - ezek itten meg helyben járnak, újra-és-újra elmondják ugyanazt.

Idő: 13.13 Keszthelyi: nincsen stratégiája a Gyurcsány blognak, nem igazán ismerték a külföldi példákat, őket is meglepte, ami történt...

Idő: 13.16 Babarczy: a blogolás az időről szól, mert időrend, meg időbe kerül... Szerintem meg ez bullshit, na.

Idő: 13.20 Para-Kovács végre arról beszél, amire jó a politikai blogolás: a kontrollról. GG pedig nem érti, a jobboldal miért nem használja a blogokat. Én sem értem, de azért vannak elképzeléseim...

És most ebéd, egy jó óra múlva újra jövünk.

Folytatás itt >>>

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr759881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sesztu 2007.09.28. 00:18:19

A nemrégiben kaptam egy nem kedves, nem rövid levelet a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium egyik sajtóreferensétől. A levél meglehetősen személyes hangvételű volt, bár csak látásból ismerjük egymást. Az alkommunikátor ma már úgy emlékszik, a levelet ő kapta tőlem. Az emlékezés funkciója, hogy a múltat elérhetővé tegye a jelen döntéseinek meghozatalához. Az agyba érkező információ rögzülése, majd tárolása pedig eredményesebb, ha az egyes tartalmakat írás útján rögzítjük, mint pl. ha csak olvassuk. Akkor most: a) nem emlékszik, de akkor arra se, hogy kapott, azaz olvasott levelet; b) emlékszik, ez esetben írt – és hazudik.