Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az eBay és a web2

Címkék: wiki blog web2 tartalom közösség blogmarketing üzlet business blog

2006.06.06. kedd 15:25 Konrad

Érdekes stratégiát választott az eBay azzal, hogy elindítja saját blog és wiki szolgáltatását. Az eBay egy olyan hely, ahol nagyon sokan megfordulnak: eladnak, vesznek. Olyan, mint egy hatalmas áruház, ahová vásárolni járunk. Ebből az áruházból csinál most egyfajta netes plázát az eBay ezzel a lépéssel: ha már itt vannak az emberek, akkor fogjuk meg őket, és szórakoztassuk, informáljuk.

Jó lesz ez az eBay-nek? Minden bizonnyal. Ha valaki blogot olvasni jön ide, könnyen kaphatja magát azon, hogy vesz is valamit. Ha pedig információk kellenek, a wikivel megint körön belül marad. Ráadásul ez a megoldás erősíti is a közösségi érzést.

A felhasználók is jól járnak, ha megkapják az őket érdeklő szolgáltatásokat. Kérdés, más oldalakra, szolgáltatásokra ez milyen hatással lesz. Hiszen most az eBay éppen  méretének és az erejének a kihasználásával köti magához még jobban a felhasználókat.

Egyébként ez egy érthető és elfogadható törekvés, ha üzleti oldalról közelítjük meg a kérdést. Itthon is vannak ilyen irányú hatások, az Index mindig is azon ügyködött, hogy az olvasókat ott tartsa a portálon, az [origo] pedig a rengeteg beintegrált (és beintegrálandó) szolgáltatása miatt van hasonló helyzetben.

Egyébként egyikük sem csinál semmi újdonságot. Régóta tudjuk, hogy könnyebb egy már meglévő ügyfelet újabb költésre bírni, mint újat szerezni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6210173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doransky · http://doransky.hu 2006.06.06. 21:35:06

Szerintem ilyen erőteljesen kereskedelmi célú szolgáltatásban az emberek többsége nem sokat tud kezdeni egy wikivel. A piactér gondolata valahogy a közös játék hangulatát nem adja ki.

Az emberek termékeket keresnek, megbízható - objektív adatokra - támaszkodva akarnak döntéseket hozni.

A másik oldalon pedig az eBay számomra viszonylag egydimenziós jelenség. Lehet, hogy csak itthonról, de én nem látom bele a több lábon álló szolgáltatások tömkelegét integráló brandet.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.06. 21:44:58

Amíg nem látjuk, mit akar tudni a wiki, szerintem nehéz megítélni. Másrészt az eBay maga egy piactér, sok-sok szereplővel, akiket nem lesz nehéz terelgetni szerintem.
Meglátjuk.
Másrészt én sem hiszem, hogy az eBay ezekkel több lábon akar állni, inkább azt látom, hogy fejleszt, mert nem akar lemaradni, és arra (is) fejleszt, amerre a víz visz, és most a víz (a tömegek) a web2-t hype-olják.

Tőzsde tanácsadás · http://tozsdesed.googlepages.com/ 2006.09.05. 13:47:24

Oké tényleg azért csinálták, hogy előbb utóbb adjanak és vegyenek azaz vegyék ígénybe a szolgáltatásukat. De közvetleünl a BLOG -ot,
s leginkább a saját Wiki-jüket nem azért
csinálták . . . hanem azért mert pontosan
tudják ez sok aloldalt szül. Azaz az emberek
akik csak úgy beírkálnak az Ebay rabszolgáik :)
Minden 10 percben egy újabb oldal generálódik,
amelyben természetesen a www.ebay.com link beágyazódik. Ez egy okos technika, hogy a PR
értéküket tovább növeljék. Most az Ebay.com 9/10 -es. Hát majd a Wiki anyaggal és a sok BLOG oldalak hatására majd 10/10 lesz ;)Szóval szerintem nekik az másodlagos, hogy a BLOG -olok
csak véleményt mondanak, vagy részt is vesznek aktívan az aukcióban. Az Ebay ügyfeleit, a Google szállítja ;)

Devizatőzsde · http://tozsdesed.googlepages.com/devizatozsde 2007.01.10. 14:08:46

De azért úgy látom 9/10 -ről 10/10 -re felfejlődni nem lehet egyszerű. Már több
mint három hónapja írtam ide az előző hozzászólásom, akkor 9-es volt és most is. Na kivi vagyok fél év múlva mi lesz ;)


süti beállítások módosítása