Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Konrad: @kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipar... (2018.05.23. 11:35) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: @Konrad: Igen valószínűleg a kezelt adatok mennyisége alapján kellett volna szabályozni. Most gond... (2018.05.23. 11:27) A Nagy GDPR Hiszti
  • Konrad: @kereso: EU versenyképtelenség: per pillanat egyetértek. Viszont már évtizedes távlatban nem, szer... (2018.05.23. 11:24) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: Konrád elég nagy különbség ahhoz képest, ami t facebookon írtál :) A legnagyobb gond azzal van, h... (2018.05.23. 11:13) A Nagy GDPR Hiszti
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (138) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (207) kreatív (109) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1130) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Készülj fel, hogy lesz hiba

Címkék: hiba onlinemarketing kampány

2006.06.25. vasárnap 22:06 Konrad

Kérnek egy ajánlatot kampányra. Készítek egy tervet. Mindent, tényleg mindent egyeztetek a portálokkal, ahova tervezem a kampányt. Aztán megrendelik a kampányt. Örülök! Újra egyeztetek mindent a portálokkal, hiszen közben eltelt pár hét. Nincs semmi gond, szabadok a felületek, mehet a kampány. Visszajelzek a hirdetőnek, hogy oké minden. Megírom a megrendelőket. Elküldöm. Megkapom a visszaigazolást. Megjönnek a kreatívok (bannerek). Felviszem az adserverbe, kipróbálom, kiküldöm a kódokat.

És akkor jön a levél az egyik portáltól, hogy bocsi, de elnéztek valamit, így a megrendelt és visszaigazolt dolog úgy és akkor nem tud indulni...

Érdemes ezen bosszankodni? Veszekedni, kiabálni? Nem nagyon. Most jön az a rész, amikor meg kell oldani a helyzetet. Mi lehet a megoldás?

Például lazán lemondhatjuk a kampányt azon a felületen, de akkor azt helyettesíteni kell, ha lehet azonnal. Inkább lássunk egy másik megoldást!

Legelőször szólni kell a hirdetőnek: baj van. De már rögtön mondani is kell neki, mit fogunk tenni! Ha nem túl nagy a baj, és a megjelenés pl. csak csúszik pár napot, akkor meg kell nézni, ez felborítja-e a kampány egészét. Ha nem, akkor egyrészt javasoljuk a későbbi indulást, másrészt kérjünk a portáltól kompenzációt! A kompenzáció lehet árkedvezmény (nem szivesen adnak), több megjelenés (ezt adnak, de jó sokat kell kérni), több helyen történő megjelenés stb. És legyünk ügyesek, mutassuk be a hirdetőnek, hogy ez a megoldás nem jelent neki hátrányt.

Már a kampány tervezésekor készüljünk fel arra, hogy lehet hiba. És ha lesz, akkor ne görcsöljünk be: vegyük tudomásul a helyzetet, oldjuk meg, és másszunk ki ebből az egészből győztesen!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr510825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit 2006.06.26. 00:36:02

Lehet hiba? Az megy csodaszámba, ha nincs :)))

szketpikus 2006.06.26. 01:24:32

hiba márpedig mindig van. a média sales sosem a precizitásáról és lelkiismeretességéről volt híres.
kivételek természetesen vannak. nagyon kevesen. és egyre kevesebben. itthon.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.26. 11:30:15

Rabbit: azért ennyire nem akartam általánosítani :-)
De valóban, ez a post nem egy darab egyedi eset után íródott, hanem általános tapasztalat :-(

szketpikus: igen, az a minimum, hogy folyamatosan ellenőrizni kell a kampányokat. Akinek már vették le bannerét a kampány közepén tévedésből (figyelmetlenségből), az tudja, mire gondolok...

szketpikus 2006.06.26. 22:56:47

vették le? ki sem teszik, vagy túl futtatják (ezzel egyrész a média értékét csökkentik, másrészt extraköltséget generálnak -> adserver)
hab a tortán:
- ha eladják másik (két) hirdetőnek ugyanazt a helyet.
- ha az elmebeteg leadási paramétereket tőled elvárják, de a konkurensedtől nem
és még sorolhatnánk.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.26. 23:25:39

Hmmm... hát soroljuk :-I
Komolyan érdekes lehet összeszedni, milyen hibák lehetnek.