A CT Network volt az első hazai linkhálózat, ahol szöveges hirdetéseket lehet feladni, és fizetni csak a kattintás után kell. Jó kis hálózat ez, de egy dolgot nagyon nem tudott: targetálni. Elvileg nem is engedte a rendszer...
De úgy tűnik, a Hírek Médiánál felvették az Etarget által eléjük dobott kesztyűt, és belehúztak a fejlesztésben. Most olvasom a sajtóközleményüket, ami a szokásos sikertörténetes harci jelentés:
A WebAudit által auditált és folyamatosan mért több mint négyszáz weboldal figyelembevételével készült statisztikák azt mutatták, hogy a CTnetwork hirdetései által elért oldalakra heti szinten több mint 1,3 millió internetező látogatott el. A Hírek Média üzletágához tartozó CTnetwork hirdetései tehát a vizsgált honlapokat látogató internetezők 53%-át érték el.
És bár önmagában ez is szép és becsülendő (valamint nem baj, ha tudunk róla), de azért ezen kívül is van pár érdekes dolog az anyagban. Egyrészt az, hogy már az iwiw-en is megjelenhetnek hirdetések, aztán az, hogy a Borsod-, Hajdú- és Szolnok Online oldalain is, de nézzük ezt:
2006 végéig pedig a tervek szerint elérhetővé válik, hogy a CTnetwork hálózatán futó hirdetéseket nemcsak a partner oldalak általános tematikájához, hanem az egyes cikkek tartalmához is hozzá tudják majd rendelni
Ez pedig azt jelenti, hogy megvalósul (a terveik szerint) az Etargethez hasonló content sensitive hálózat.
Utolsó kommentek