Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Célcsoport szegmentáció

Címkék: onlinemarketing érdekes ajánló weboldal céges weboldal

2006.08.26. szombat 23:25 Konrad

Az ember legkedvesebb szava: a saját neve. Ha azzal megszólítod egy üzleti ajánlatban, sokkal előrébb kerülsz. De ha nem direkt marketinget folytatsz, erre kevés esélyed van. Ezért nagyobb kört szólítassz meg, nemcsak egy embert. Egy olyan kört, amelyik a te potenciális ügyfélköröd. Azaz célzol, targetálsz. De mi történik akkor, ha több célcsoportod van? Nem olyan különleges eset ez, legyen szó új autó eladásról vagy szolgáltatásról: mindig vannak különböző árszintet megugrani képes vevőcsoportok, mindig vannak más igényű megrendelők.

Ilyenkor "kénytelen vagy" a különböző csoportokat külön-külön megszólítani. Erre egyébként kiválóan alkalmas az internet, azon belül is a saját weboldalad: el tudod (sőt, el kell!) különíteni a különböző célcsoportoknak szóló kínálatodat. Nézd csak meg a Pannon címlapját: rögtön el kell döntened, hova is tartozol!

De akár tovább is léphetsz. Szétválaszthatod még egy lépéssel előbb az érdeklődőket: a különböző célcsoportjaidnak külön-külön weboldalt, és ezzel együtt domain nevet tartassz fönn.

Pontosan ezt csinált most meg Damjanovich Nebojsa online tanácsadó barátom: különválasztotta a multinacionális cégeknek szóló információkat a kis- és középvállalkozásoknak szóló információktól.

Az eddigi oldala lett a multiké: www.damjanovich.hu

A KKV oldal pedig az új domain-en: www.nebojsa.hu

Külön ötletes, hogy továbbra is a saját neve a cím, csak a KKV-k a kicsit személyesebb keresztnevét kell, hogy beírják. Ezzel együtt egyébként az rss csatornát is kettéválasztotta, így most akit érdekel, annak érdemes frissítenie azt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6813899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xnews · http://xnews.blogter.hu 2006.08.27. 12:41:52

Miért van mindig az az érzésem, h 2 dolgot váltogatunk folyamatosan:
- ha a piacon az összes márkasite szanaszét van forgácsolva különböző doménekre és megjelenésekre, akkor a varázsszó az "integráció".
- ha a piacon a site-okat összehoztuk egy ernyő alá, akkor a varázsszó a "szegmentálás".


És ez megy már vagy 8 éve...de legalább mindig van munka.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.08.27. 12:52:34

Én ne érzem ezt a folyamatot. De az igaz, hogy mindig az adott piaci szituációhoz és az ahhoz adott stratégiához kell igazítani a webes megjelenést.
Másrészt egy weboldal nem egy kőépítmény, ami évekig úgy kell maradjon, hanem inkább egy kiállítási pavilon, ami rendszeresen változik...

ggggg 2006.08.27. 14:25:31

Nekem ez a megoldás sosem tetszett. Ha jól emlékszem a T-Mobile kezdte, de ők már rájöttek, hogy nincs semmi értelme.
www.joelonsoftware.com/items/2006/07/31.html

Még valami: Aki kkv-ként régi olvasója az oldalnak az most honnan fogja tudni, hogy a neki szóló tartalom elköltözött? Ja most látom, a jobb oldalon van egy link. Aha.