Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Másodlagos előnyök

Címkék: onlinemarketing kampány weboldal céges weboldal

2006.09.11. hétfő 12:54 Konrad

Amikor a GVH büntet, akkor elsődlegesen a fogyasztók érdekeit nézi. Nagyon nem szeretik, ha átverik a fogyasztókat. Annyira nem, hogy a T-Mobile-ra most 100 milliós bírságot vetett ki a Gazdasági Versenyhivatal.

Ez már nem az a pár milliócska, amit mellényzsebből ki lehet fizetni. Ez a tétel már a részvényeseknek is feltűnik, beleszól az év végi eredményekben. Mást ne mondjak, ennyi pénzből egy közepes reklámkampányt is meg lehet csinálni.

A büntetés oka, immár sokadszor, a nem teljes körű tájékoztatás. Azaz a hirdetés nem mond el mindent, csak azokat az infókat, amiket a hirdető fontosnak érez, a kínos részletekről hallgat. A GVH szerint mélyen hallgat.

Mert természetesen egy hirdetésnek nem feladat a teljeskörű tájékoztatás, hiszen a figyelemfelhívást szolgálja. De ha már érdekli az "áldozatot" a portéka, akkor illik neki elmondani mindent. Illik, és mint látszik, kötelező is. Ellenkező esetben jön a bünti. És kinek jó az?

És itt jön elő az, amiért felhoztam a témát: az internet másodlagos előnye. Mert miután viszonylag olcsón és sok esetben célzottan fut a hirdetésünk, akkor azt várjuk el az érdeklődőktől, hogy kattintsanak. Márpedig a kattintás után ott van a mi ingyen felületünk, a landing page, a weboldal. Ahol ha nem a címlapra dobjuk az érdeklődőt, hanem direkt az akció oldalára, akkor elmondhatunk mindent. De tényleg. És mondjuk is el. Sokkal olcsóbb, mint ha csak megismételnénk a reklámot magát. Ez a másodlagos előny: a tájékoztatás szabadsága!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8914516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.09.11. 16:48:05

...az akció oldalára, akkor elmondhatunk mindent. De tényleg. És mondjuk is el...

Már csak azért is, mert ha nem mondjuk el, akkor könnyedén lesz egy elégedetlen ügyéfelünk. Az pedig nagyon nem jó. Hoszzútávon biztosan többet tud ártani, mint az a kis haszon, amit pillanatnyilag nyerhetünk rajta. (Az ilyen nyereséget nevezik "Bad Profit"-nak)