Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Eger, 2. nap délután - a gerilla szekció

Címkék: viral vírusmarketing gerillamarketing video reklamkonferencia eger

2006.09.28. csütörtök 00:22 Konrad

A Reklámkonferencia utolsó negyedét jórészt a gerillamarketing szekció előadásain töltöttem, és nagyon nem bántam meg! A nyitó előadás egy nagyon-nagyon jó összefoglaló volt, ennek egy rövid részletéről egy videót is beraktam a bejegyzés végére, érdemes megnézni. A jó hangulatú elóadást Sas István (katt ide, és a lap alján az utolsó ő) tartotta, és ha valaki figyelt, akkor a végére akár vizsgázhatott is a témából. Profi volt, magával ragadó és érdekes.

Ezt követte Kaizer Gábor (többek közt a gerilla-marketing.lap.hu oldal szerkesztője), aki nagyon érdekes dolgokról beszélt, csak sajnos kicsit szétesett az előadása, így kapkodónak tűnt, és erős kontraszt volt az előzőhöz képest. Pedig az anyag, amivel készült, nagyon informális volt, és érdemes volt figyelni rá.

Az elméleti alapok után gyakorlati példaként megnéztünk pár esettanulmányt, majd a már említett Kaizer Gábor Szántó Balázzsal (Noguchi) és Papp-Váry Árpáddal (Kommunikációs Főiskola) több érdekes gerillamarketing megoldást mutatott be.

Ez a bemutató közben kezdődött a szomszédos média szekcióban Simó György, a T-Online vezérigazgatójának az előadása, ahova át is rohantam, mert erre kíváncsi voltam. Az előadás címe: Az online apoteózisa - hol tart ma az online média? Simó hozta szokásos formáját, lazán, könnyedén előadta a tutit, nagyon cool volt, de tényleg. Jókat mondott és érdekes számokkal jött, például, hogy 2006-ban átlépi az egymilliót a hazai internet-előfizetések száma...

Ezt követte egy vita, idemásolom a programból, mintegy mementóként:

Merre tart a médiapiac? - kerekasztal-beszélgetés
Navigátor: a kapitány, Havasi Raymond Legénység: Breitner Miklós, HVG, kereskedelmi igazgató; Kereszty Gábor, TV2, vezérigazgató; Szabó György, Sanoma Budapest, vezérigazgató; Kádár Tamás, Berg Média, ügyvezetõ igazgató; Simó György, T-Online Magyarország, vezérigazgató, Bartucz László, Danubius Rádió, vezérigazgató

Hát nem egy illusztris társaság? Itt aztán volt tuti megmondás, más vélemények, és igazi hurráoptimista hangulat! A HVG-s Breitner Miklós volt az egyedüli, aki elhitte, hogy az online még próblémákat okozhat, persze Simó mellett, aki igazából ezt már az előző előadásában ki is mondta. A többiek szerint nem lesz itt semmi baj, az a jó, amit ők csinálnak, és ahogy csinálják. Mindenkinek nem lehet igaza... Azért érdekes lesz az urak véleménye úgy öt év múlva.

Hát, ennyi volt az egri kiruccanás. A részvételemet a Blogter-nek köszönhetem, köszönöm fiúk!

És akkor jöjjön a videó:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8115385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.