Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tartalom határok nélkül

Címkék: web2 tartalom közösség viral vírusmarketing video

2006.09.30. szombat 23:14 Konrad

Mert melyik a legnagyobb hazai videószolgáltató? Naná, hogy a YouTube! Ma Megasztáros videókat nézegettem, és a TV2-nek köszönhetően csak ott lehet azokat megtalálni... Egy-egy videó nézettsége több tízezres, azaz símán összevethető a kábelcsatornákéval.

A TV2 egyébként valahogy tényleg nem szereti az internetet, és azt hiszi, a letiltással jól jár. Közben meg csak másokat segít... Például az Indexről és az Origóról levetette azt a kedves kis videót, amiben Orbán szivatja Svábyt (vagy Sváby saját magát... értelmezés kérdése), de a Videobomb-on ott maradt. Meg is nézték 5 nap alatt kb. 70 ezren.

Ezeket a forgalmakat - épeszű tartalompolitikával - mind magánál tarthatta volna. És csak egy jó értékesítő csapat kéne, hogy ebből pénzt is csináljanak. De nem teszik, inkább másokat erősítenek.

Mert most például a YouTube-on is érdemes hazai vírusvideókat kirakni, fogják látni elegen.

Másrészt a TV2 elcseszett tartalompolitikája jót is tesz, hiszen ennél jobban nem lehet tanítani a felhasználókat: vajon hol is lehet rendes és ingyenes videótartalmakhoz jutni? És most itt van négy-öt nagy hazai videómegosztó, amik megerősödhetnek, és ahogy nézem, meg is erősödnek. Mert megkapják a tartalmakat, ezzel együtt a felhasználók odaszoknak, jó értékesítéssel a hirdetők is. Mire a TV2 észbe kap, nemhogy nem nála keresik majd a normális kisfilmeket, hanem még fizethet is a megosztóknak, hogy promótálják őket (oké, tudom, ez most scifinek hangzik, de érdemes szétnézni az USA-ban egy kicsit, ott is valami hasonló történt-történik).

A nagy komolykodás végére pedig egy kis kedves Megasztár-paródia, naná, hogy a YouTube-ról!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2215475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K 2006.09.30. 23:58:38

a hitelesseg es partatlansag kedveert:

videa.hu-n es porkolt.com-on is ott van....

K 2006.10.01. 00:03:11

jah, es meg elfelejtettem azt megkerdezni, hogy: jo jo, nagyon sokan hasznaljak itthon a youtubet, de miert ? miert nem a magyarokat ? derogal ? webisztanos srac is newyorki embedded videoit hova pakolja ? youtubera. o csak egy pelda. lehetne a sort folytatni hosszan.

persze lehet mindent, csak siman nem ertem.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.01. 00:08:48

K.: Melyik van azokon, a Sváby?
Használat: egyrészt sokan ahhoz szoktak. Hírbehozó egyébként sem komálja a hazai szolgáltatásokat annyira, de hogy mások miért, azt nem tudom.
Az tény, hogy nagyon jó és nagyon gyors.
Én egyébként hazait használok.

pollner · http://www.mediablog.hu 2006.10.01. 09:50:33

Emlékeztetőül: A TV2-nek korábban volt egy portálja, a Korridor.hu, amit Kelemen Gábor, a hazai online tartalomszolgáltatás egyik "veteránja" vezetett. Ezt a Korridort aztán felszámolták, a "new media" osztály élére Jakab Richárd került, akinek az internethez sok köze korábban nem volt. Idén január 1-vel Jakab is lapárta került, a new media osztály beolvadt az Üzletfejlezstési Osztályba. Jellemző, hogy míg a világ egyik felén kiemelt stratégiai területként kezelik a médiakonvergenciát, a média 2.0-t, nálunk a szervezeti hierarchia egyre mélyebb rétegeibe temetik el.

négerbirka · http://negerbirka.blogter.hu 2006.10.01. 15:04:02

a T-valamicsodán keresztül árulták régebben a megasztár videókat mega pénzért. elég nevetséges próbálkozás volt. pusztán a témáról szóló rövid bejegyzésem a blogteren ("RúzsaMagdi-összes letölthető a YouTube-ról", negerbirka.blogter.hu/?post_id=49364) annak idején néhány nap alatt 5 számjegyű látogatót hozott nekem, a noname bloggernek. a tv2 tényleg elég kutyaütő bagázs.

K 2006.10.01. 19:55:01

konrad: ege. beirod keresojukbe ,h svaby es lass csodat :-)

human · http://humaninsect.freeblog.hu 2006.10.04. 16:16:20

Én azért használom a youtubeot, mert most az új kezelőgombokkal mégjobban illik az oldalakba mint a kerek nagy playgombos régi design és eddig mindig működött, a videobombtól meg félek, hogy elérak majd reklámvideót (hiszen már a saját főoldalukon is van popup reklám, ami elég béna húzás egy webkettestől, de erre még rátesznek a flashes valamivel, ami a szövegek fölé mászik), ha csak pár másodpercest is (mint most a videobomb saját reklámja) a freevlog meg eleve 320 széles és 360 magas, szóval már most telerakták bannerhellyel, amikor még alig hazsnálja valaki. A videa meg egyszerűen csak antipatikus.

a többi hazait meg csak, ciki, nem ismerem/próbáltam, és nem is akarom, ha a youtube bevált és kényelmes.