Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A tartalom az első

Címkék: weboldal céges weboldal

2006.11.01. szerda 23:01 Konrad

Régóta mondjuk az ügyfeleknek, hogy egy céges weboldal akkor jó, ha eléri a célját (azaz van célja), és így valóban hasznot is termel.

De a cél eléréséhez olyan feladatokat kell elvégezni, amik új kiadásoknak számítanak: nem elég fizetni a design-ért és a programozásért, kell fizetni azért is, hogy a tartalom és a használhatóság is meg legyen tervezve. Ez utóbbi feladatok inkább a tanácsadás területére tartoznak, ennek megfelelően nem olcsó dolgok, de cserébe az oldal jól fog működni. A keresőkben meg fog tudni jelenni a cég, az érdeklődők megtalálják az információkat, és ha célunk az, hogy rendeljenek, akkor rendelni is fognak.

Mondom, beszélünk erről, de sokszor már csak kész oldalakat látunk, amin kell(ene) foltozgatni, így aztán a hatékonyság sem az igazi. De most mintha valami elindult volna.

Az utóbbi néhány hétben több olyan megkeresés is érkezett, hogy az új weboldalt kellene megtervezni - először tartalomban, használhatóságban, és majd csak utánna design és programozás. Azaz van, aki már felismerte, így érdemes megjelenni az interneten: tervezetten, profin.

Remélem, nem egyedi esetekkel találkoztam. Jó lenne minél több használható céges weboldalt látni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr817070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.11.02. 08:36:59

A tartalom és használhatóság megtervezését említed. Egyetértek, és egyúttal ki is egészíteném. Igen, ezek már tanácsadói feladatok (is) lehetnek, viszont belecsúsznak az általános belső folyamatok tervezésébe, rendbetételébe. Vagyis amelyik cég tisztában van vele, hogy pontosan hogyan működik (szolgálja ki ügyfeleit), az könnyebben tudja ebből eldönteni, hogy mit, és hogyan akar a weben (is) elérhetővé tenni, esetleg oda átterelni. Akik pedig kifejezetten a weben akarnak valamit elindítani, azoknak pedig még komolyabban kell a tervezéssel foglalkozni.

Emc · http://www.kreativvonalak.hu 2006.11.02. 12:57:08

Teljes mértékben egyetértek, azzal a kiegészítéssel, hogy nagy a felelőssége ezen a területen a webfejlesztő cégeknek.

A cégek ugyanis azért fordulnak hozzájuk, hogy jó, és hasznos honlapot kapjanak. Ha ők egy szóval sem említik, hogy ez másképp is lehetne, mint hogy a megrendelő összeírja a tartalmat, akkor értelemszerűen brossúra oldal születik.

Természetesen ideális lenne, hogy a megrendelők tudatosan keresnék ezt a lehetőséget, de megérthető az is, hogy ők ezt az információt a szakembertől várnák.

Személyes tapasztalatom szerint, ha nem is azonnal, de pozitív változás érhető el ezen a területen megfelelő hozzáállással. (Mint ahogy a példáid is mutatják, Konrád)