Van annak egy diszkrét bája, ahogy a Kreatív Online lecsap egy-egy bulvárszagú reklámos hírre.
Ugye valamikor a nyár közepén (július 16. és augusztus 7. között) futott a Blogteren egy blog, ahol a TESCO egy volt alkalmazottja leírja emlékeit. Aztán ez a dolog nagyon népszerű lett, felkapták sok helyen, napi több ezer olvasó, több száz komment... Az író kicsit megijedt, és külföldre menekült. Ez van.
Önmagában már ez is érdekes hír, de közben a Homár megírta, hogy hol van az új blog, és hogy könyv jelenik meg a blogon is elmesélt történetekből. (Ha jól tudom egyébként, a könyv lehetőségét még a Blogtéren kapta valaki olvasótól.) Erre a hírre okosan lecsapott a Kreatív Online és jól megírta. Vicces, hogy egy ilyen nem túl friss történet a hazai vezető marketing-kommunikációs oldalon a Homárra hivatkozva ilyenkor jelenik meg.
Vagy csak én gondolom azt, hogy ennél azért hírérzékenyebbnek kellett volna lenni már a nyáron? Vagy a blog csak akkor érdekes, ha már kockázat nélkül felvállalható a hír?
És van olyan, aki számára a Kreatívon megjelent hírnek van újdonság élménye?
Utolsó kommentek