Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hirdetés nélkül nem megy

Címkék: onlinemarketing kampány weboldal céges weboldal

2006.11.15. szerda 23:12 Konrad

De sokszor hallottam már: "csináltunk weboldalt, de nem jött be, semmivel se lett több üzletünk belőle". Aztán lassan kiderül, hogy nem volt semmi koncepció, símán egy brossúra került a netre, és mégcsak azzal se foglalkoztak, hogy a névjegykártyákat lecseréljék, hogy van már weblap.

Olyan ez, mintha csinálnánk tízezer szórólapot, aztán leraknánk az irodánk elé, és várnánk, hogy ennek hatására jönnek az emberek... Hát nem fognak.

Mert igen, kell egy jó weboldal: olyan, ami tartalmában, céljában, kivitelében megfelel a cégnek. Már ez is egy nehéz lépés, de ez nem elég. Kell valami, amitől látogatók is jönnek. Egyrészt kell, hogy a keresők megtalálhassák az oldalt. Azaz kell keresőoptimalizálás. (És igen, egyre többen keresnek ilyen miatt bennünket.) Másrészt pedig el kell mondani a célcsoportunknak, hogy van egy igazán jó weblapunk. Na ez az elmondás az, ami el szokott maradni.

De hogyan mondjuk el? Először is építsük be a cég kommunikációjába: legyen rajta a névjegykártyákon, a levélpapíron, az összes kiadványon, mindenhol. Szerepeljen a hirdetésekben. Legyen benne az e-mailek aláírásában. Irányítsunk oda ügyfeleket, hogy első lépésben itt is szerezhetnek információt. Tehát használjuk is, ne csak legyen!

És hirdessük a cégünket a weboldalon keresztül: indítsunk kampányt, ami a célcsoportunkat éri el. Nem nagy pénz ez, odafigyelés és ötlet kell hozzá. De már néhány tízezer forinttal is elindulhatunk. Aztán ha ez eredményes, akkor úgyis megjön az ember kedve a további hirdetésekre, nem igaz?

És ha ezeket a tanácsokat betartjuk, akkor már volt értelme weboldalt csinálni. És miért mondom én ezt most el? Mert folyamatosan "esnek be" ügyfelek, akiknek mindez újdonságként hat. Mert ez internet új média, és igen, meg kell tanulni használni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1817860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő · http://www.horvatherno.hu 2006.11.16. 08:04:43

Az a baj, hogy ebben azért nagy szerepe van a készítő cégnek is. Valljuk be őszintén, hogy a weblapokat programozók webdesignerek készítik, akik nem éppen marketing szemmel nézik az eseményeket, ők szépen megkapják érte a pénzüket, és ennyi. Sokan teljesen elégedettek, hogy milyen szép flash bevezetők villognak a lapon, csak éppen érdemi tartalom nincsen rajta.
Kevés olyan cég van idehaza, akik utána is gondozzák a lapot...
Szóval ez nem csak a cég hibája, hanem nagyon sok múlik a készítőkön is, nem feltételezek rosszindulatot (bár lassan igen, de most ezt nem részletezném) csak egyszerűen sokak túl szűklátókörűek..
Vagy csak nem olvassák ezt a blogot :-))

László 2006.11.18. 00:06:13

ez jó kis post. kár, hogy 1997ről szól.

pontosabban kár, hogy nem arról, hanem a jelenről. a magyarországi internetes piac középvállalkozói szinten gagyi, igénytelen és a kőkorszakban jár. sajnos.