Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Internet stratégia 2007 - céges weblapunk

Címkék: weboldal céges weboldal internetes stratégia 2007

2006.12.01. péntek 17:34 Konrad

Készülvén 2007-re első lépésként nézzük át a weblapunkat! Illetve az átnézés előtt üljünk le egy pofa sörre vagy forralt borra a marketinges kollégával vagy baráttal, és merengjünk el a világ múlandóságán és azon, vajon milyen célból is vagyunk mi jelen az interneten! Miért van weboldalunk? Mit akarunk azzal elérni?

Ha ezzel megvagyunk, ültessük le a barátnőt/feleséget (akár mindkettőt), takarítónőt, anyóst, bárkit, aki nem él együtt a cégünkkel a számítógép elé, és kérjük meg, az oldal alapján mondja meg mivel foglalkozunk és hol lehet minket elérni. Megtaláltak mindent? És mi is úgy látjuk, hogy a kitűzött célok elérésére alkalmas az oldalunk? Ha igen, dőljünk hátra egy kicsit, majd lépjünk tovább. Ha nem, akkor tépjünk egy post-itet és írjuk rá: 2007: új weblap. Ragasszuk a papírt a monitor jobb oldalára, fölülre.

Ha nem kell új weboldal, akkor szépen nézzük végig az összes lapot: hol van fent húsvéti akció? Nyári ajánlat? Bármi, ami 2007-re már nem igaz? Ezeket ha lehet még idén ki kell gyomlálni! Van ilyen? Elő a post-ittel, felvésés, ragasztás.

Ideális esetben jó a weblapunk és nincs fent semmi kukázni való. Nézzük meg, mióta áll így az oldal? Elhiszik erről, hogy ez egy élő cég weblapja? Érdemes esetleg valamit frissíteni, akárcsak pár elemet lecserélni, hogy frissek legyünk. Ebben a mai pörgős világban egy fél éve statikus weblap már kövület...

Ha mindez így szép és jó, akkor most pötyögjük be a böngészőbe: www.google.hu Aztán írjunk be a számunkra kedves keresőszavakat szépen sorban (nem Görög Zitára gondolok, hanem olyanokra, ami a cégünkre jellemző!). Hanyadikok vagyunk a találatok között? És a konkurencia? Egyáltalán: meg tudnak minket találni?

Ha igen akkor nyerő helyzetben vagyunk, van egy jó weboldalunk, amit a keresőkben is megtalálnak. Ha nem, akkor érdemes keresőoptimaliozálni: post-it, toll, felírás, ragasztás.

Még pár apróságra figyeljünk: legyen valami jó látogatottság-mérés (pl. Google Analytics), legyen egy jó partnerünk, aki ha kell pár nap alatt tud módosításokat végrehajtani, és legyen valaki a cégnél, aki a felelőse a weblap folyamatos frissességének.

Ha ezekkel megvagyunk, pihenjünk egy kicsit és készüljünk a további feladatokra.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2720490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2006.12.01. 18:59:16

Konrád, azt kifelejtetted, hogy ha rossz helyed van a gugliban, akkor legalább nyomass egy kis etargetet :D :P

Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2006.12.01. 21:28:43

remélem olyan is lesz, hogy azonnal kezdd el olvasni a www.p********* blogot, mert sokat tanulhatsz! :)

sdw 2006.12.02. 09:55:23

0. lépés: gondoljuk végig a 2007-es üzleti stratégiánkat (hr, marketing, stb.) szempontból, s _ennek alapján_ nézzük végig a weboldalunkat, hogy mennyire illeszkedik (tartalmában, funkciójában, alkalmazásaiban) az elképzelésekhez.
1. lépés output: ha nem találja a zasszony, takinéni stb. a kérdezett dolgokat, nézzük át usability szempontból a cuccot. nem kell rögtön újat csináltatni (de ha mégis, akkor interjúztassuk meg alaposabban az illetőket, h korrekt briefelés legyen a vége :) lehet, h elég az átalakítás, rendezés.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.12.02. 13:58:30

0. lépés: igen. De feltételezem, akit érdekel bármilyen stratégia, az ezen már legalább alap szinten túl van.
1. lépés: az a baj az átalakítással, hogy jellemzően ugyanazokat a hibás lépéseket fogják végrehajtani, ahogy az oldal elkészült... Ha új lapot csinálsz, mégha a tartalom régi is, elölről kezded el átgondolni a dolgokat. És itt az átgondolás a fontos!

Ernő · http://www.horvatherno.hu 2006.12.02. 14:41:14

Nekem ez a cikk tetszik. Remek kis felpezsdítő lehet így decemberben, amikor amúgy senki sem gondol arra, hogy milyen legyen a cég honlapja... sokkal inkább a Karácsony köt le mindenkit.
Sok igazság van benne, azt a lapot, ahol decemberben is még a nyári akció van kint én általában a jobb felső sarokban lévő kis X-szel díjazom. Meg ami szétesik Firefox alatt azt is... Erről ugye írsz majd? Szerintem nagyon fontos, hogy az új weblap legalább FF, és Opera által legyen jól megjelenítve.
A másik ami kérdéses lehet az a színvilág, fontos pl. hogy egy autós honlap nem legyen rózsaszín... :-)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.12.02. 16:10:35

Ernő, jogos kérdés a böngészőkompatibilitás, azt tényleg bele kellett volna írni...
Színvilág: van olyan autós oldal, ahol a rózsaszín is elfér :-)

sdw 2006.12.02. 17:41:24

konrád: vitatkoznék. pl. előszeded a www.websiteoptimization.com eszközeit és készítesz egy korrekt speed reportot a meglévő oldalról. esetleg kiderül belőle, hogy a csilivili weboldal még isdn-modemmel is bő félperc alatt töltődik csak le, és akkor bizony el kell kezdeni gondolkodni. igazából csak arra utalok, hogy nem biztos, hogy rögtön egy vadonatúj weboldalt kell készíteni, új funkciókkal, designnal, eszközökkel, mert azt újra is kell tanulnia és _szoknia_ a usereknek (nyilván nem brosúra site-ról beszélünk). márpedig alapvető pszichológiai funkcióknak és sajátosságoknak szembemenni (pl. ismerősség, kompetencia érzése) erős öngól lehet. szvsz.
ja, és az integrált gondolkodást _soha_ nem veheted adottnak. kkv-szektorban végképp nem. de így legalább marad játékterük a tanácsadóknak is :D

doransky · http://doransky.hu 2006.12.05. 09:01:53

Szia! Kikerültél az Alternatív Címlapra. További részletek itt.

doransky 2006.12.05. 09:06:20

Szia kikerültél az Alternatív Címlapra - cimlap.blogter.hu -. További részletek itt cimlap.blogter.hu/bloggereknek.htm