Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tanuljunk mások hibáiból!

Címkék: hiba érdekes wom

2006.12.12. kedd 21:43 Konrad

Ez a bejegyzés nem jött volna létre, ha nincs a T-Kábel. Ugyanis előre bejelentett módon éjféltől délig felújítást végeztek azon a hálózaton, ahol én is igénybe veszem a szolgáltatásaikat, és emiatt estig internetem sem volt.

Eddig rendben is volna, de nézzük, mit jelent egy T-Kábelnek, illetve a miattuk szintén előre tervezetten szolgáltatást nem nyújtó T-Online-nak az "előre bejelentett mód"!

A T-Kábel a bejelentésre két csatornát használt: az információs csatornát a tévéhálózaton és a honlapjukat. Az információs csatorna ugye az a valami, ahol napi 24 órában unalmas bötűk nyomulnak mindenféle infókkal, lassan, unalmas zenére. Megfelelően ellazult állapotban, tök részegen igen izgalmas műsor, igaz, olyankor az információ nem nagyon rögzül. Egyébként a kutya sem nézi...

Az, hogy mikor NINCS szolgáltatás, fontos információ. Ennek megfelelő módon kell kezelni - gondolom én. Ehhez képest a T-Kábel - egyébként iszonyú - weboldalán a hír úgy érhető el, ha a címlapon kattintunk a semmitmondó Még több közlemény vagy a menüben a Hírek gombra, majd azon belül egy nem kiemelt Karbantartási munkálatok decemberben Budapest alábbi területein feliratra (hírre).

Más tájékoztatás nem volt. Nézzük, mi az, ami nem volt, pedig ha el akarnak adni nekem valamit, használják:

  • nem volt kiemelt banner vagy doboz a weblapon
  • nem volt e-mailben tájékoztatás
  • nem volt telefonon tájékoztatás (pedig ha bővítik a csatornákat, megtalálnak)
  • nem volt semmi hír a számlán, hogy lesz ilyen

Ráadásul amikor hajnali kettőkor szóltam a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy nincs tévéadás, nem kaptam meg azt a tájékoztatást, hogy előre tervezett a leállás, hanem fevették a hibajegyet (137605-ös számmal, ha valakit érdekel).

Persze ezek után kértem, hogy vizsgálják már ki, hajnal kettőkor miért nem tudott az üf erről az egészről. Kíváncsi vagyok, kapok-e tájékoztatást (azt ígérték).

Tudom, én vagyok a hülye, miért várok tájékoztatást egy olyan cégtől, ahol havi 15 ezer Ft-ot elköltök (csak kábeltévére!).

Ennél érdekesebb a szintén érintett T-Online esete. Az internetem ugyanis szintén kábelen jön, illetve a fentiek miatt nem jött. Így aztán felhívtam őket, vajon miért nem tájékoztattak? A válasz: mert a T-Kábel már tájékoztatott. Ekkor jeleztem, hogy én biza velük (is) állok szolgáltatási szerződéses kapcsolatban, és elvártam volna, hogy - a korábbi szokásuknak megfelelően - egy e-mailt küldjenek. Ekkor azt sikerült mondani az ügyfélszolgálatos kisfőnöknek (visszahívást kértem ugyanis, hogy valami vezetővel szeretnék beszélni), hogy nem lehet mindenkinek ilyen esetben levelet küldeni...

Óvatosan jeleztem neki, hogy talán ha leválogatnak irányítószám alapján a III. kerületre, és esetleg egy feltételes tájékoztatást küldenek (lehet, hogy nem lesz net elérés), akkor már elégedett lennék. Erre mutogatott fölfelé, hogy erről nem ő dönt, megkérdezi, miért nem ez történt. A választ várom.

Az egész történetben, mint látszik, egy dolog maradt el: a megfelelően széleskörű és megelőző tájékoztatás. Ennek a hiánya elégedetlenséget váltott ki bennem, mint a szolgáltatások fogyasztójában. Holott ha a tájékoztatás megtörténik, akkor bár nem örülök, de felkészülök rá, és nem fogok egész nap füstölögni magamban. És nem írok erről bejegyzést.

Tisztelt T csoport, ezt most jól elkúrtátok! El is gondolkoztam rajta, mennyivel lenne nekem jobb, ha a jövőben T-étlenül telnének a napjaim... És azon is elgondolkoztam, vajon milyen előadásban, cikkben fogom tudni velhozni a T csoport eme díszpéldányait mint hibás ügyfélkezelés. Csak azért, hogy tanuljunk mások hibáiból.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2522293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseh Balázs 2006.12.12. 22:12:50

Szia! A Pantel-botrány is megér egy misét sztem... www.kreativ.hu -n van róla cikk, hát érdekes...

Agent T 2006.12.12. 22:54:05

Akkor ezért nem volt reggel tv-adás.
Szerencsére az internet már nem pinkéktől jön, így azzal nem volt gond.
Egyébként a té-net lemondása is ilyen dolgok után következett be, meguntam hogy egyszerűen használhatatlan a netkapcsolat (jobb napokon csak félóránként dobott le, egyébként meg három percenként), az üf pedig folyamatosan állította, hogy semmi baj nincs a nettel. Meguntam, váltottam. Nem bántam meg.
Ez a "közzétettük az infócsatornán" kb. olyan, mint amikor valami helyi rendelet megváltozásáról szóló határozat elolvasható a városházán a faliújságon. Azt sem olvassa senki, csak aki vár valamire ott.

prospero 2006.12.12. 23:02:12

és akkor még szerencséd volt, mert tudtad a bűvös ügyfélszámot...

eset 1.: nincs web, beszólok, hogy valószínűleg a kiszolgáló szerver a hibás. válasz addig nem tudnak intézkedni, amíg nem mondok ügyfélszámot, mondok céget, nevet, mindent, nem jó. kérdem, és miért nem tudják kultuirált jelzésemre megnézni a hibát, válasz: "mert más még nem jelentette"

eset 2.: t-kábel, bementünk, hogy webet vegyünk, mondták, hogy bocsesz, de a t-online-nál kéne megrendelni, mondtuk köszönjük...

azóta kisebb szolgáltatótól van webem, ha őket felhívom, mert gond van azonnal egyszerű srácok jelentkeznek és nem droidok

Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2006.12.13. 08:56:46

tegnapi hasonló élményem, Erste Bank netbankja. minden előzetes figyelmeztetés nélkül egyszercsak nem lehet átutalni, mert áttértek az sms alapú hitelesítésre, fáradjak be az egyk fiókba mindenféle céges papírral. oké, hogy az én érdekem stb stb de ez így azért kicsit erős, amikor mondjuk lehet, hogy azonnal kellett volna utalnom valamit...

sdw 2006.12.13. 10:31:25

akkor legalább tudom, hogy miért nem volt. szintén harmadik ker., tv igen, kábelnet nyista. néhány évvel ezelőtt adsl-em volt tőlük, érdekes módon akkoriban még korrekten küldtek mindig előre e-mailt, hogy karbantartás lesz. és szintén bekerül a citálandó példák közé az eset.

Agent T 2006.12.13. 11:54:34

Kristóf: nem az phising levelek miatt tértek át erre a módszerre? Mintha őket is betalálták volna.
Téonlánynál az is vicces, hogy amikor 2001-ben bejött a kábelnet, kaszásdűlői haveromnak 2 hét alatt beszerelték, itt három hónapig tartott, mert nem voltak képesek elküldeni egy szerelőt.
Aztán meg ugyanazért a pénzért, amit a kábelnetért fizettünk, két és félszer háromszor gyorsabb adsl jön egy másik szolgáltatótól. Úgy, hogy ugye ők még kidobják a nagykerárat a T-nek..


süti beállítások módosítása