Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (7) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (9) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (9) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Internet stratégia 2007 - új technológiák használata

Címkék: internetes stratégia 2007

2006.12.26. kedd 13:38 Konrad

Így karácsony másnapján, telihassal (és jól megfázva) a meleg szobából figyelgetem a fagyott tócsákat és a hideg szegedi tájat, és közben eszembejut, hogy az ajándékok nagy része valami új technológia. Az idei év slágerei a projektoros és lcd tévék, az mp3 lejátszók, a kamerás mobilok, és persze a mobil nélküli kamerák - egyszóval újabb kütyük.

De hol érdekes ez, amikor a jövőévi internetes stratégiánkat tervezzük? A technológiai kütyüknél gyorsabban talán csak az internetes technológia és szolgáltatások fejlődnek, folyamatosan jelennek meg érdekes és új megoldások - persze ezek sokszor csak egy-egy szűk terület számára érdekesek. Kezdjünk ezekkel valamit? Legyünk újítók, és vezessünk be mindent azonnal? Vagy türelmesen várjuk ki, miből lesz valami? (Mibű lössz a cserebogá'?)

A válaszhoz vissza kell utalnom a hirdetéseknél feltett kérdésekre. Ha ismerjük a célunkat és célcsoportunkat, akkor tudjuk eldönteni egy-egy új dologról, kell-e ez nekünk. Általában elmondható, hogy a célcsoportunk számára érdekes (és hasznos) szolgáltatásokat érdemes azonnal bevezetni. Érdemes, mert bizalmat ébreszt, érdemes, mert látszik, foglalkozunk az oldallal, és érdemes, mert nyerhetünk új olvasókat. Ha megjelenik egy új webes rss olvasó (és mostanában lesz pár), akkor a híreink eléréséhez ehhez az újhoz szükséges gombot is rakjuk fel az oldalra (ahogy a Netvibes, a Google Reader vagy mások gombja ott van). Ha találunk egy új kiegészítő szolgáltatást (egy javascriptes speckó számológépet, vagy egy jólműködő kérdőívet például), bátran illesszük az oldalunkba.

Persze csak olyat, ami a célcsoportunknak érdekes lehet!

Egy-egy új technológia, megoldás azért is érdekes lehet, mert mi is megismerjük, kipróbáljuk. Ezzel adott esetben akár versenyelőnyhöz is juthatunk, hiszen ha mi az elsők között kezdjük el használni, akkor tudni fogjuk, mennyire is hasznos ez, mennyire érdekes a felhasználónknak.

Ha egy-egy szolgáltatást bevezetünk, mérjük is, hányan használják. Minél több információnk van a felhasználóink szokásairól, annál pontosabban fogjuk tudni a reklámjainkat célozni!

Legyen hát a weboldalunkon egész évben karácsony, és ha "kapunk" valami újat, bátran osszuk meg a felhasználóinkkal! Legyen ez része a stratégiánknak: a folyamatos fejlődés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2924408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása