Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Dr Keynes: Főleg itt. De a többi platform is olyan, hogy ha valami szélsőséges, megosztó poszt va... (2019.12.04. 12:12) Hogyan öljük meg az internetet
  • Dr Keynes: Csak itt nem kommentelnek, vagy más csatornán sem? FB? Amúgy igen: azzal hogy túl sok vélemény ér... (2019.12.04. 12:09) Hogyan öljük meg az internetet
  • teéjesenmindegy: "Több ezer gyerek és fiatal követeli pénteken a Parlamentnél, hogy a politikusok végre tegyenek a ... (2019.11.28. 10:41) OK, boomer!
  • DFK: Nagyon jó példát láttam erre a nagyképű, teljesítmény nélküli boomerező csapatra a munkahelyemen. ... (2019.11.28. 06:31) OK, boomer!
  • enrikokaruszo: @Tompahawk: hát, ha te nem akarsz kényelemben megöregedni, van rá megoldás?! (2019.11.27. 20:56) OK, boomer!
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Hibás feed URL.

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1148) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Egy pici jóslat 2007-re

Címkék: mobil onlinemarketing érdekes mobil marketing wap

2006.12.31. vasárnap 14:48 Konrad

Olyan sok területen és olyan ütemben változik az internet, hogy egy mai jóslat holnapra nevetségessé is válhat. Az online marketing talán kicsit biztosabb terep, sokkal inkább a pénz vezérli, de azért így se lehetünk biztosak abbban, vajon pontosan mit is hoz 2007. Maradva a hazai piacon, az is lehet, nem történik semmi átütő, és az is, hogy egy-két új piaci szereplő felforgat mindent.

Mert bár idén az iwiw "mindent vitt", mégsem borigatta fel az online marketing erőviszonyait. És bár a kattintás alapú hirdetések soha nem látott népszerűségnek örvendenek, a nagy költések továbbra is hagyományos módon, hagyományos online reklámokra fordítódnak.

Olyan nagy változást tehét nem várok. Egy irányt jósolok csak meg, ami sokkal inkább nyitás, mint változás: a mobiltelefonokon megjelenő hirdetések szerepének a bővülését.

Ma mobilmarketingnek idehaza elsősorban az sms, mms hirdetéseket és esetleg a wapos megoldásokat nevezzük, de azért a kör szélesebb és szélesebbé válik. A Mini Opera sikere és lehetőségei nagyon sokaknak elhozták a kezükbe az internetet, és miközben hard netezők is használják így a mobilukat portálolvasásra, se a tartalomszolgáltatók, se a hirdetők nem reagáltak erre.

2007-ben egy lehetséges fejlődési irány tehát a mobil. Annak a felismerése, hogy nem cél, hanem csatorna a telefon: nem egyszerűen push eszköz, azaz nemcsak levélláda, ahova dobálni lehet a reklámokat, hanem hasonlóan a számítógép+böngésző felálláshoz, a tartalom fogyasztás eszköze.

Érdekes módon a hazai mobilos tartalmak egyik legnagyobb korlátja a három operátor, azaz a három mobilszolgáltató. Ugyanis a technológiának csak kicsiny szeletét használják, azt is magukhoz kötve, miközben a független tartalmaknak alig van esélyük. Ezen változtatott ugyan a Mobil Opera, ami netezőknek nyújt alternatívát, de míg olyan 1,5 millió aktív internetező van, addig aktív mobilosból sokkal-sokkal több. Lehet ezen keseregni, de lehet úgy is felfogni, hogy ez bizony egy kiaknázatlan piac.

Azt jósolom tehát 2007-re, hogy a mobiltelefonon megvalósuló online marketingnek nagyobb szerepe lesz. Ez egyrészt az ott elköltött pénzek növekedésében, másrészt a technológiák kialakulásában, fejlődésében fog jelentkezni. Ennek megfelelően én is igyekszem jobban nyomon követni az eseményeket, pontosabban és mélyebben körbejárni ezt a témát.

Addig pedig mindenkinek jó bulizást, finom pezsgőket és boldog új évet!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2425144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.12.31. 15:34:33

Neked is jó bulizást!
Most már ne tessék itten buzgálkodni!
:)