Hiába mondta nékem édes jó anyám,Hogy drága kisfiam, most mitől vagy vidám.Hiába is figyelmeztetett a jó apám,Ha túl jó kedved van, az is nagy baj ám. Most akkor boldogok vagyunk: látványosan nőtt a hazai online hirdetési piac. Van erre egy mérés, ami a MOHI nevet kapta, ez a…
Nekünk már nem hiányzik más
Címkék: onlinemarketing
2006.10.07. szombat 21:58 Konrad
2 komment
Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 40. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2006.10.07. szombat 00:54 Konrad
Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
13 komment
ROTFL ROSH
Címkék: érdekes weboldal
2006.10.06. péntek 13:46 Konrad
Azt pletykálja a Kreatív Online, hogy a ROSH új portált indít. A ROSH pedig nem más, mint a Ringier Online Sales House, azaz Blikk.hu, Nemzeti Sport Online, Danubius.hu, Est.hu, NOL és TV2.hu. A portál neve pedig: www.netpresszo.hu Nagy kérdés, mi lesz ez: ha gyűjtőportál,…
8 komment
A Homár jelenség - ajánló
Címkék: pr ajánló business blog
2006.10.06. péntek 12:06 Konrad
Legutóbb írtam róla, könnyen kerülhet a céged, terméked rossz környezetbe, könnyen válhat a gúny, a tréfa tárgyává, sőt, érhetnek támadások is az interneten. Van egy kedves színfoltja a hazai piacnak, az Index.hu által futtatott Tékozló Homár közösségi blog. Olyan ez, mint…
3 komment
Személycserék
Címkék: onlinemarketing
2006.10.06. péntek 10:25 Konrad
Kicsi a hazai online marketinges, értékesítős piac, kevés a jó szakember, keveseknek van több éves komoly gyakorlata. Így amikor hallottam, hogy Kádas Gergely elmegy a Sanomától, sejtettem, hogy nemsokára újra hallunk róla - immár az új helyén. Persze így is történt. Tegnap meg…
3 komment
Személyes keresés
Címkék: google kereső
2006.10.05. csütörtök 10:28 Konrad
Nincs is annál jobb a felhasználónak, mint amikor a gép előre kitalálja a gondolatait - gondolja a Google, és ezt a gondolatot tett is követi. Egyrészt fű alatt, más domainen megcsinált egy átrendezhető találatú keresőt, a www.searchmash.com címen ismerkedhetünk vele,…
3 komment
Hatékony reklám az Etargeten, 2. rész: a szó ára és az ár szava
Címkék: onlinemarketing kampány etarget etarget tippek
2006.10.04. szerda 15:10 Konrad
Etarget hírek, tippek és trükkök. - Előzőleg bemutattuk, hogy hogyan növelhetjük hirdetésünk hatékonyságát akár 35 százalékkal. Lássunk hát újabb technikákat arra, hogy hogyan fog minél több potenciális megrendelő bennünket megtalálni!…
5 komment
w32.KMeth, a kattintó féreg
Címkék: google hiba keresőmarketing sem
2006.10.04. szerda 11:17 Konrad
Ügyes, ügyes... Most olvasom, hogy a Yahoo! Messenger-en egy egészen újfajta hatást kiváltó féreg terjed. Ez nem akarja tönkrevágni a gépünket, sem pénzt kivenni a zsebünkből, hanem megnyitja a böngészőt, behoz olyan oldalakat, ahol a Google AdSense hirdetései futnak (ha lehet,…
1 komment
Aktív otthoni internetezők száma tíz országban, 2006 július és augusztus
Címkék: statisztika onlinemarketing kutatás
2006.10.03. kedd 23:21 Konrad
Augusztusra csak az Egyesült Királyságban csökkent az aktív internetezők száma, mindenhol máshol növekedés volt. Az előző kéthavi adatok is összességében növekedést mutattak, úgy látszik, megy szépen folyamatosan felfelé a penetráció. Egyébként - bár ilyen…
Szólj hozzá!
Német kézben a Habostorta!
Címkék: érdekes weboldal
2006.10.03. kedd 18:27 Konrad
Mostanában kezdem megszokni, hogy minden második partnerem tulajdonosai között van pár külföldi befektető. Szépen, csöndben, itt van a nyugati kockázati tőke, csak nem lép ki nyílt színre. Így aztán külön öröm, hogy a Habostorta a média hírlevelében hozta nyilvánosságra:…
3 komment
Aki keres...
Címkék: google blog kereső keresőmarketing seo sem keresőoptimalizálás ajánló blogring blogmarketing
2006.10.03. kedd 00:09 Konrad
Aki keres, az a Google-t használja. Legalábbis többségben. Így aztán egy olyan piaci szereplővé vált, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül. Nem is szoktam, bár néha megkapom, hogy kevesebbet foglalkozok ezzel, mint illenék. Ennek igazából egy fő oka van: vannak direkt…
Utolsó kommentek