Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Beszélgetések kétnapja?

Címkék: web2 közösség ajánló web22 symposium

2007.02.26. hétfő 19:23 Konrad

Kell lenni abban valami tervezettségnek, hogy ez a mostani Web 2.2 Symposium nem elsősorban az előadásokról, hanem sokkal inkább a kerekasztal-beszélgetésekről szól. Mert bár lesznek előadások, de bevallom, engem egyik sem hozott igazán lázba. Olyan, mintha ezzel lett volna pár szponzor kifizetve: kapsz egy előadást...

Persze egy webkettőről szóló konferencia sokkal inkább közösségi téma, így ez nem is baj. Jó az, ha vitaszerű kerekasztal-beszélgetések lesznek, más kérdés, mennyire lesznek ezek élők, valódiak. Azaz nem reklámszagúak, nem egymás melletti elbeszélések.

Azoknak, akik jönnek, végülis jó hírem van: amiről tudok beszélgetések, ott a moderátorok nagyon készülnek, konkrét forgatókönyvvel, témákkal, sőt előzetes felmérésekkel. A blogkeresős vitát vezető Sebestyén Anna már korábban végigküldött egy kérdőívet több blogger körében, a mi vitánkat vezető Nagy Bálint is aktívan készül (így őt segíti az, aki felveti, mire kíváncsi), és úgy érzem, a résztvevők körében is van egyfajta izgalmas várakozás.

Meglátjuk. Mindenesetre érdekes lesz látni, mennyire bírják a beszélgetések értékessé tenni azt a symposiumot, ami egyes vélemények szerint nem igazán tudható, kinek is szól.

te is tudsz mindenkirol mindent, enis , geza is, pista is. ez nem nekunk szol. aztan nem is az offline ujsagiroknak, mert velhetoleg ok nem ertik. aztan nem is az erdeklodo latogatoknak, mert azoknak meg draga. ergo totalisan elhibazott dolognak tartom ezt a konferenciasdit. ha elmegyek, ugyanazert megyek el mint a tobbi. pofavizit.

(devizakozep erőssen sarkított véleménye)

És végül egy programváltozás és bővülés: a csütörtök délelőtti két vita helyet cserél ha igaz, és 10.30-tól videómegosztók, 11.15-től pedig Web 2.0 üzleti modell lesz. A Web 2.0 üzleti modell (azaz amiben én is részt veszek) témában kiegészültünk egy új vitapartnerrel Kiss Attila (Carnation) személyében.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6440571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zero 2007.02.26. 20:20:15

Ebben az esetben azért igaza van Devizának, én sem vágom ez pontosan kinek is szól.
Sokkal inkább tűnik egyfajta kölcsönos vállveregetésnek mint annak, hogy itt aztán megváltjuk a világot.

Meg minek is mondjam el mit gondolok, xyz-t segithetem csak általa...
Ne legyünk már ennyire naivak...

Annak meg, hogy leülünk és megbeszéljük vázlatosan mi merre meddig nem sok értelmét látom.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.02.26. 21:09:12

Én a blogkeresők kapcsán nyilatkoznék. A Symposiumnak már most jópár eredménye van ezen a téren.

Egyrészt Annával alaposan átbeszéltük a blogkeresés témakörét (nem csak velem beszélte át), és számos gondolatot, ötletet vetett fel, illetve sütöttünk ki közösen. Ez jót tesz majd a beszélgetésnek, de a szolgáltatásoknak sem lesz hátrányára.

Ennek kapcsán elkészült egy kérdőív, melyet közösen szerteszét küldtünk, és melynek az eredmények várhatóan közzé is lesz téve, amolyan felmérésként (lásd Anna blogja, ha valakinek van fél perce, kérem segítsen). Ez egy ugyan laza, de valódi összefogást eredményezett a blogkeresők között.

A Miner.hu-n elkezdtünk pár új, érdekes funkcióval kijönni, a Symposium alkalmából. Lásd blog.miner.hu.

Végül a vitán remélem tisztázva lesz jópár kérdés a hallgatóság számára, és remélem konkrét vélemény összevetés lesz, melyek segítenek a blogkereső szolgáltatásoknak megtalálni a legjobb irányt, ha lehet, akkor fokozni egy kicsit a versenyt mégjobban, továbbá a hallgatóság számára is tisztább lehet a kép, hogy mire is lehet jó egy blogkereső.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.02.26. 21:24:07

Devizaközép véleménye kapcsán. Ha felteszem, hogy *egyik* vita/előadás sem fog semmilyen eredményt hozni, még akkor sem hiszem, hogy üzleti tárgyalások, beszélgetések céljára kiválóan alkalmas pofavizit jelleg ne lenne, lehetne eredményes, és hasznos mind a résztvevők, mind pedig ezáltal a szolgáltatásokat használók számára.

pollner · http://soreo.biz 2007.02.27. 12:31:01

A "ki is a közönség" meg a "beljterjesség" örök problémák:
mediablog.hvg.hu/20072121.aspx

Egy szívsebészeti konferenián mindenki természetesnek veszi, hogy az előadók és a részvevők többsége is szívsebész (+ a konferenciát szponzolráló gyógyszercég embere). Önmagában tehát nem lenne akkora baj, ha a web 2.0-val foglalozó emberek beszélnének a web 2.0.-val foglalkozó embereknek. Persze, a web 2.0. nem szakma. (Igen, kedves prospero). De lehet erre üzletileg is működőképes konferenciát szervezni? (Költői kérdés, nem várom hogy Molnár Rita nyilvánosan kiteregesse könyvelését.)
Ami az előadásokat illeti, számos hazai konferencia sok előadásán erősen kilóg a szponzor-lóláb. Ugyanakkor a legtöbb konferenicaszervező elvárja, hogy az előadók megtisztelve érezzék magukat, hogy előadhatnak, de eszükbe sem jut ezért honoráriumot felajánlaniuk. Hogyan várhatják el akkor, hogy az előadók tisztességesen felkészüljenek? Hogy ne saját égükről, hanem az általuk jól ismert iparág problémáiról,trendjeiről beszéljenek? Maradnak tehát az ingyen előadók a burkolt, vagy nem is anniyra burkolt cég- és termékismertetőkkel.