Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szubjektív 2.2 2. nap

Címkék: web22 symposium

2007.03.01. csütörtök 10:08 Konrad

Akkor folytatom tegnapi beszámolómat, bár ma érintettségem okán is kevésbé dokumentarista módon.

Bele is csapunk a lecsóba, első előadás a Freemail 2.0, kedvenc Tóthmátyás Tiborunk tartja (ő nevezte az iwiw-et telefonkönyvnek).

De addig is egy kis breaking: lesz API-ja az iwiw-nek! Illetve állítólag már van...

10.07, és kezdünk is! Még 10 perc késés sincs...

10.08 TMT a T-Online portáligazgatója. És most jelenti be (pezsgő nélkül sajnos), hogy március végén indul útjára az új Freemail. És innentől jó kis reklám, azaz mit is tud egy levelező hazánkban...

Pl. 1 Gigabyte tárhely lesz! Meg telefonkliens is. És lesz a freemailben közösségi funkció: címlista kereshetően (ez mitől közösségi???) és lesz képmegosztó (hurrá, de miért itt?).

Ez a legnagyobb hazai program TMT szerint. Kérdésre válaszolva ez azt jelenti, hogy itt van a legtöbb programsor. De jó!

Valami 8 program lett összegyúrva, és most screenshotok...

Bár ez egy reklámelőadás, mégis érdekes, hiszen csak egy jó hónap múlva láthatjuk élőben, tehát aki itt van, most időutazhat. Meg elhangzanak olyan számok, hogy több mint 3 millió account van, aztán átalakították AJAX-osra a felületet, szóval van itt minden.

Érdekes egyébkét ez a T-Online fejlődés. Mert bár itt az új freemail, és valóban jónak tűnik, de nem akkora lépés, hogy lehagyja a már magyarul is "beszélő" Gmailt. Pedig ha már egyszer hozzányúlnak, akkor érdemes lenne nagyobbat lépni (hogy mit, azon gondolkozzanak a termékfejlesztőik, azért fizetik őket).

Tehát színes, szélesvásznú, és valóban utolérték a mai elvárásokat, de ezen nem lép túl. Kár.

A Fotótár fog bekerülni a freemail alá, ami innentől kommentezhető lesz, tag-olható lesz, egyszóval olyan 2.0-ás. Meglátjuk, jobb lesz-e, mint a Flickr (ránézésre nem, de legalább magyar a felület).

Úgy tűnik egyébként, mindent, ami kommunikáció, ide pakolnak. Ez nem baj, sőt, így könnyebb lesz kommunikálni. Most egyébként bétateszt lesz 10 ezer felhasználóval (ha olvassa tsztelő a blogot, esetleg majd írjon, milyen ez gyakorlatban!). Aztán átpakolják a Fotótárat, majd március 30-án lesz a start!

Kérdések. És itt vannak.

A beintegrálandó Klikk üzenetküldőről volt kérdés, de nem került ki, hogy kompatibilis lesz-e mással.

Az iwiw egyelőre nincs összedolgozva a Freemaillel, így egymás konkurensei lesznek.  Mert míg a Freemail névtelen, addig az iwiw nem. De majd lesz integráció.

Kérdésre: pop3 és smtp lesz az új freemailben is. Meglátjuk, mennyire lesz stabil.

Kelt: van-e tervben dokumentum és naptármegosztó? Válasz: naptár szükséges lesz, de nem fért már bele. Sőt, a dokumentum is lehet egy következő lépés. Erre volt most erő, ami elkészült.

Kelt megint: Gondoltak arra, hogy ez Gmail konkurencia is? "Nem akartunk kevesebbel kijönni, mint a Gmail tud." - hmmm... pedig... TMT szerint az integrált telefon a nagy tudás. (érdekes látni, hogy közben más is lép ezen a téren, de erről majd később.)

Kérdés: reklámok targtálása? Válasz: levelek tartalmát nem kezelik, a regisztrációs adatokat tudják használni (de ezek hamisak). Igyekszenek targetálni, és a levelek aljába továbbra is tesznek hirdetést.

Ennyi volt a Freemail 2.0, hát, várjuk szeretettel.

10.34 Videózunk!

Videómegosztó oldalak kerekasztala - Asbóth Attila (freevlog.hu), Miskolczy Csaba (videobomb.hu), Hazai András (videoplayer.hu), Pohly Ferenc (Videa.hu), Szebeni Tamás (COOL TV), Fischer Kristóf (Videogizmo) - Moderátor: Bódi Zoltán Nagyistók Tibor (MTV Kultúrház)

El kell mondjam, hogy érintett vagyok annyiban, hogy a Blogter Kft. (Videobomb) ügyfelem. Így kicsit biztosan részrehajló vagyok. Másrészt elég szkeptikus is vagyok, hogy vajon van-e valós igény ennyi ugyanolyan szolgáltatásra...

Látható, hogy beugró a moderátor, semmi normális (nem triviális) kérdése nincs...

Pohly Ferinek nem tetszenek a tegnapi Doransky videók. Mert nem voltak megvágva. Miskolczy Csaba szerint meg pont az a poén, hogy nem volt megvágva.

Aztán tovább laposodva technológiáznak kicsit, de Miskolczy Csaba megint elővette a civil médiát: nem a technika az érdekes (szerintem igaza van). Fischer Kristóf Asbóth Attila szerint fontos a cél: a szórakoztatás.

Szebeni Tamás nem hallott még a long tailről, szerinte nem érdekesek a home videók... Szerinte az az érdekes, amit sokan néznek meg. Hát, messziről jött ember ő itt, azt hiszem.

Hazai András szerint Elhangzott, hogy azért érdekes a home videó, de fontos lehet, hogy akár zárt helyre is feltölthessük, hogy ne kerüljön "illetéktelen kézbe".

Különben meg elmondják, hogy szerintük milyen féle videók vannak, meg eröltetik, hogy az a jó, ami vicces, meg felmerült, sok a szex...

Na jó. Nem csodálkozok mostmár azon, hogy a hazai videómegosztókon nincsenek normális helyi videók. Nekik az a fontos, ami hozza a látogatókat, pörgeti a dolgokat, és nem az, amit a felhasználó akár csak pár ismerős számára felraknak. Innentől érthető, hogy kevés az ilyen videó, hiszen ha valaki belép, nem azt látja, hogy itt ennek van tere. Azt látja, hogy ide vicces videókat kell feltenni, meg szörnyűségeket, meg szexet. Mert azt látja, hogy ez bizony infotainment. Közben meg nem erről szólna a dolog... Szóval, bár a szolgáltatások web kettesek, de a gondolkodás mélyen webegyes. Ez az, mi az igazi probléma.

És most pornóznak a Velvet cikke alapján (be kell linkelnem, ne felejtsem el...). Egy érdekes dolog merült fel: a felhasználói önkontroll, illetve a megjelölt, elkülönített pornó.

Csaba konkrétan lehülyézte azokat a szolgáltatókat, akik beengedik a pornót. Szerinte csak elkülönítve szabad megjelenni. És végre megemlítette a porkolt.com-ot, mint más üzleti modellt.

És most, amikor kezd érdekes lenni (jól nekiestek Csabának, haha), befejezik... no comment.

Még kicsit azért piszkálják, hogy milyen tartalmak lesznek, meg konkurencia-e a tévé, és egyáltalán, mit várnak a jövőtől. Két válasz van: saját tartalom illetve csak user tartalom. De ebben sok újdonság nincs...

Mára zárom soraimat, lassan a mi témánk jön, ott beszélek, nem blogolok.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6841457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2007.03.01. 11:10:39

Nagyon laposnak tűnik a konf... Vagy csak ti (pollner, konrad, hirbehozo, doransky) unjátok már, s ezáltal mi is, akik titeket olvasunk.
Egy kicsit OFF: a magyar webkettőnek (akárcsak a webegynek) elég kicsi a piaca (igaz, hűséges). Gyakran elhangzik ez a dolog, pl. a videómegosztókkal kapcs. is, hogy minek ennyi videómegosztó? Senki nem veti fel, h. külföldre is lehet vonulni, ahol nagyobb piac várhat? Pl. Romániába (ha már az angolnyelvű piachoz nem fér oda), ahol hamarosan kétszer akkora piac várja kiéhezve a webkettes és egyes minőségi szolgáltatásokat. A nyelv és a kultúra nem lehet akadály: ott van linkként az erdélyi magyarság, vazze. Felvethetnéd majd, ha egy olyan vita adódik.
Annyira kicsinyes gondolkodásra vall, hogy az soha sehol nem merül fel ezeken a fórumokon. (Már bizniszeben pesrze ez már rég történik, ezerrel)

Xnews 2007.03.01. 11:11:59

Jah, a sok szexvidejó az jó. :P

devizakozep 2007.03.01. 13:37:23

mivel gyakorlatilag kezd nyilt titokka valni, hogy a blogter forgalmanak 50-80% kulfoldi p orno oldalakrol jon, ezert nem tartom epeszunek, h m. csaba ilyet nyilatkozik:

"Csaba konkrétan leh ülyézte azokat a szolgáltatókat, akik beengedik a p ornót."

+videobombot is a sz ex porgeti (tudjuk, tudjuk, ott nincs felnott tartalom. persze.). na most oszinten, normalis az ilyen ? v csak h ulyere akar venni mindenkit?

Hazai András · http://www.videoplayer.hu 2007.03.01. 14:41:27

hello

1. "Hazai András szerint érdekes a home videó, de fontos, hogy akár zárt helyre tölthessük fel, hogy ne kerüljön "illetéktelen kézbe"." - ezt nem én mondtam

2. nem igazán értem, szerinted mit kellene tennünk, hogy ne legyünk webegyesek. alapvetően valamennyien tárhelyszolgáltatók vagyunk, nem mi határozzuk meg (& nem is akarjuk ezt megtenni), hogy mit töltenek fel hozzánk & azt sem, hogy mit mennyien néznek meg. (hogyne örülnénk annak, ha egy videóra sokan kattintanak)

zsolti 2007.03.01. 14:59:51

deviza: burkolt önkritika volt az :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.01. 20:14:38

András, tényleg nem te mondtad, bocsánat. Megpróbálom végiggondolni, kitől jött, és javítom.
Ez a web 1-es dolog nem elsősorban nektek szólt, pont a Videoplayeren nagyon sok tere van a home cuccoknak, és később el is hangzott, hogy ezt máshogy kezelitek.
De remélem azért fő vonalakban sikerült leírnom, miről volt szó.

prospero 2007.03.01. 21:06:19

deviza, miért kell minket ennyit szekálni... télleg.. csak nem freemail közeliek vagymuk?

no, komolyra, az volt az érdekes, hogy a közönségtől jobb kérdések jöttek, ott lehetett érezni, h értenek hozzá. fájlalom, h a joostról, p2p-ről, ip-tv-ről kanyi szó sem esett.

zs - nagyon igazad van, ez valódi üzleti kérdés: pl. a környező országok. a szünetben az egykori iwiw-es Cseh Gáborékkal pont ilyesmikről dumáltunk. nekik volt erre ötletük (nem árulom el :-))

zsoltu · http://estiskola.hu 2007.03.01. 23:21:16

Az a legérdekesebb ebben, hogy miközben a megosztókon a youtube.on már lefutott cuccok reciklálása folyik, ez mintha nem lenne ölég jó szagú. Amiben sok az igazság, hisz sok értelme nincs. Saját tartalomhoz viszont emberek kellenek, akik tudják, merik és teszik is. A képet, filmet. Csak ez nem szok' úgy az ember ölébe esni magától, mint a vicces seggreesős film.

devizakozep 2007.03.02. 01:42:55

"nem freemail közeliek vagymuk?" -
hala a jo istennek , meg veletlenul sem. bar azt sem ertem hogy jon ide a freemail.

miert tartod szekalasnak az igazsagot? p orno forgalombol eltek. naund. sokan masok is. abszolute semmi baj nincs ezzel. az csipi a szememet, hogy mindekozben a mediaban vegig hofeherkekent adjatok el magatok, meg h ulyenek neztek masokat. itt a bibi.

a (nagysagrendileg) napi 1000 ember / par mill HUF / ho gazdasagi csodas bizniszre meg ha van vmi leirasod, akkor elkuldhetned. napi 1-2ezres forgalmu magyar oldalt barmikor osszekalapalok. A par mill. meg jol jonne hozza.

The Sider Out · http://www.eszmeletlen.tar.hu 2007.03.02. 11:42:59

Egy reakció itt:

www.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=14693

A webkettes lufi és a pina-faktor címmel

sdw · http://shadowrider.wordpress.com 2007.03.02. 20:56:55

prospero: engem a médiamix-ben elhangzott százezres nagyságrendű hírlevélre való feliratkozás (is) érdekelne. ez a spamelésre (oppardon, opt-out e-mail marketing megoldás) való reakciók előtti, vagy utáni (=leiratkozások) adat?

M. Ádám 2007.03.02. 23:12:40

kamuter.hu ? Persze én vagyok a g.e.c.i , tudom.

prospero 2007.03.03. 01:03:00

deviza freemail helyett freeblog...

mit szeretnétek tudni? azt hiszitek ez számít? ez nem szabadságharc, ez menekülés előre! a világ már itt hagyott minket, csak még a porfészek lakóknak (sajna én is itt élek) még ez nem jutott el a tudatáig

figyu, őszintére véve: ti ránk, mint lufira utaltok, ugye? persze ez van. és? de tudod miért, mert itt nincs 10-15-100 millió user, sőt nem is lesz. hidd el, már látjuk a lehetőségét és dobbantunk Ázsiába! vagy a sziliciumba! ottan születnek a dolgok, itt meg csak a problémáknak van tere, de annak jó nagy :-))

fasza gyerekek vagytok, itten döngölitek a sárt, ahelyett, h gondolkodnátok. vajh
miért csinált sikert a google? mikor ugrott meg a digg? és a youtube-t miért nem verték pofán anno a reklámosok? miért koppint mindenki (mash-up forr.)? miért kűzd a zeneipar és mi történik a tévével? miért van annyi háziasszony egy közösségi hálón? folytassam?

őőő - sok sikert a szabadságharchoz!

devizakozep 2007.03.04. 10:47:25

waoo. milyen tudatmodositot hasznalsz? perpill meg nem latom , h a reakciod hogy kapcsolodik ahhoz, h elegge gerinctelenul kommunikaltok, de elolvasom majd meg jo sokszor.

nade: nem, nem freeblog. gondolom abbol kovetkeztettel, h mikor elkezdted a kismonologot a konfon, h fujj p.0rno, a freeblogos srac aprot beegetett, h hisz videobombot a sz.ex nyomja + van egy rakat scrnshotja bizonyitekkent, h blogter gyakorlatilag p.0rno forgalom. tulkeppen teljesen logikus kovetkeztetes a reszedrol h en freeblogos. de nem igaz.

ha meg mindig nem lenne vilagos, leirom megint: a problema _nem_ az h p.0rnoval toljatok az oldalakat. mashol is van. videan is van. s??? a kutyat nem erdekli! a problem az h nekiallsz kopkodni azokra a cegekre, szolgaltatokra, oldalakra akik nyiltan felvallaljak ezt. kozben meg suba alatt a blogter gyakorlatilag spanyol p.0rnobol all. az meg kulon vicc hogy a fooldalon hogy csinaltok iylen keves emberbol ennyi bannereladast meg annyi penzt amennyit a mediaajanlatotok sugall. de biztos vmi bartell. legyunk johiszemuek...

bort iszol mikozben a media fele vizet predikalsz meg szarazkenyeret. h igenfinom legyek. ez a prob.

---
vehetjuk publikus bejelentesnek, h a blogter azsiaba keszul ?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.04. 18:47:01

Devizakozep, én nem tudok por nóról a Videobombon, csak celeb tartalmakról, de kérlek linkelj be egyet-kettőt, mire gondolsz. Ugyanúgy érdekelnének a screenshot bizonyítékok - ott is érdekel, valóban por nó, vagy celeb tartalmakról van szó.

zsolti 2007.03.04. 20:03:08

Celeb tartalmak, lol... A CollegeFuckFest.com -ról áthúzott videók mind olyanok :)

devizakozep 2007.03.04. 21:04:04

konrad, a beszelgetes a blogterrol folyik!! videobombon "csak" sz -e x van. soft c- ore. semmi izom b -asz a s. so -ftcor e sem lenem baj, de! videobombrol mint tudjuk: "videobombon nincs felno tt tartalom"....
sokszor elhangzott.
napersze, nincs nincs, hogyislenne....

megkerdezhetnenk hirdetoiket a p. ina+cs. o cs mutogatasrol, hogy ok azt elfogadjak-e. pl. jo proba lenne, ha csinalnank, kizarolag p. in a + cso. cs mutogato oldalt. (semmi durvulas) es meg kerdeznenk ugyanazon hirdetoket, h hirdetnenek-e. elore sejtem mi a valasz.

...ha lefogadjak, semmibaj, de iszonyat pr ud mindenki, ergo 99.9%, h nem.
akkor megis itt hogyhogy?...

kissebik prob a videobomb kommunikacioja. nagysagrenddel nagyobb a blogter-e! scrnshotokat mailban kuldom. csinlatam en is. egyebkent nemegyszer lattam h blogteren beszkennelt p. laybo y fotok aljan ott van , h video XYrol , s megy link videobombra. s azt az oldalt vajh ki pakolta ki az oldalara ? na ki ? na ki...

szoval "veletlenul" videobomb is kap a kulfoldi pr 0-n sitek forgalmabol nemkeveset. finomanszolva! nemkeveset. de ez atteteles, es kevesebb, mint amit blogter direktben szerez papara zzira es innuendora petardasrol es yourdirtymindrol.

pl a big natural s.com (full pr -0n fizetos oldal) "anyacege" az egyik legnagyobb nemzetkozi pr -0 n szolgaltato. legnezettebb video a videobombon. azert ezt eleg nehez celeb kategoriaba besorolni...

big natural s.com/main.htm?id=
www.nast ydollars.com/
videobomb.hu/video/Lengyel_medence_party

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.04. 21:24:48

Várom az e-mailt, és még példákat. Akkor van esélyem infót szereznem.

devizakozep 2007.03.05. 12:26:12

Galambos Dorina mindent megmutat!
cimlap.blogter.hu/
1. ajanlo blogteren. GD es a pboy nyilvan megadott minden engedelyt erre.

nade, mail ment. remelem atmegy a sok attach miatt.

Szombat 2007.03.09. 05:39:28

Hát, pár napja, mikor olvastam ezt a postot, azt hittem, hogy a videobomb valami nagyon sunyi, ravasz, stb. módszert használ, hogy p.rno forgalmat hasznosítson.
Valami olyasmire gondoltam, mint a metacafén, ahol a producer rewards-ban résztvevők, az amúgy nem p.rno videóikat p.rno oldalakra teszik, hogy javítsák a statisztikát. Vagy valami ilyesmi. Ezt az is erősítette, hogy Konrad is kért screenshotot, hogy mutassa már meg neki valaki, hogy miről van szó, mintha itt valamit fel kéne fedni :D
Holott tényleg nagyon pofátlan módon történik a dolog, nem mondom, hogy szándékosan, nyílván csak arról van szó, hogy az egyetlen szűrő funkciót az jelenti, ha a felhasználók megjelölnek valamit felnőtt tartalomnak... ők meg nem teszik, eléggé el nem ítélhető módon.
Mindenesetre a p.rno oldalakon megszokott (már persze én ezt csak úgy hallottam) 10-15 másodperces „ízelítők” hemzsegnek az oldalon. Például ez a videó itt.

Szombat 2007.03.09. 05:40:36

egész pontosan
www.videobomb.hu/video/Eva_Black_2
erre a videóra gondoltam
:D