Valamiért nagyon szeretik az online ügynökségek is, ha ilyen-olyan minősítést tudnak szerezni. Jól mutatnak ezek a tendereken az anyagban, segítenek meggyőzni az ügyfeleket, és mindenféle PR-os jósággal járnak.
Erre reagált az Etarget is, bevezetve az ETARGET Certified Partner minősítést. A feltételek úgy lettek meghatározva, hogy láthatóan elsősorban azok az ügynökségek tudják megszerezni, akik valóban komolyan használják a rendszert:
A bizonyítvány megszerzésének feltételei:
érvényes ügynökségi szerződés, reklámkampányok vezetése több, mint 90 napja, lagalább 15 kampány felügyelete, az ETARGET rendszerben levezetett kampányok több, mint 5.000.000 Ft értékben
Jelenleg egy hazai cégről tudok, aki már megkapta, ez az Arcanian. De ahogy nő ez a piac, úgy várható, hogy egyre többen teljesítik a feltételeket.
Utolsó kommentek