Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Etarget partnernek lenni...

Címkék: onlinemarketing etarget

2007.03.06. kedd 15:40 Konrad

Valamiért nagyon szeretik az online ügynökségek is, ha ilyen-olyan minősítést tudnak szerezni. Jól mutatnak ezek a tendereken az anyagban, segítenek meggyőzni az ügyfeleket, és mindenféle PR-os jósággal járnak.

Erre reagált az Etarget is, bevezetve az ETARGET Certified Partner minősítést. A feltételek úgy lettek meghatározva, hogy láthatóan elsősorban azok az ügynökségek tudják megszerezni, akik valóban komolyan használják a rendszert:

A bizonyítvány megszerzésének feltételei:

  • érvényes ügynökségi szerződés,
  • reklámkampányok vezetése több, mint 90 napja,
  • lagalább 15 kampány felügyelete,
  • az ETARGET rendszerben levezetett kampányok több, mint 5.000.000 Ft értékben

Jelenleg egy hazai cégről tudok, aki már megkapta, ez az Arcanian. De ahogy nő ez a piac, úgy várható, hogy egyre többen teljesítik a feltételeket.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2043600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://ekommersz.blogter.hu 2007.03.06. 17:42:07

Vagyis adnak valami kis bónuszt a régi, sok pénzt költő ügyfeleknek. Nem tudom, hogy a Google mi alapján állítja ki a hasonló bizonyítványokat, de attól, hogy valaki öt miláért vásárolt hirdetést, nem biztos, hogy ért is a dologhoz.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.06. 18:23:11

A Google bizonyítványának is van forgalom feltétele.
Másrészt, te eddig mennyit költöttél Etargeten? Én is átléptem már az 5 milliót, és meg kell mondjam, nem triviális dolog. Jól kell ismerni a rendszert ahhoz, hogy tudj eleget költeni, bármennyire is furcsa ez...

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.03.06. 21:51:36

Nem eleg, ha elkoltesz 5 milliot...mind a 4 feltetelnek teljesulnie kell.

Kereszturi Gergely 2007.03.07. 11:32:00

Hmmm, ebben csak az az érdekes, hogy amikor megjelent a hír, hogy az arcanian Certified eTarget partner lett, akkor megkérdeztem az eTargetet, hogy minként lehet ezt a címet megszerezni. Azt mondták, hogy még nincs kidolgozva a feltételrendszer, de dolgoznak rajta...
Kiki vonja le a megfelelő következtetést ebből. :-)

BTW nagyon fontos különbségnek tartom azt, hogy a Google veszi a fáradságot, hogy összerakjon egy nem könnyű vizsgát. Szerintem aki megszerzi a Google minősítést, az igenis ért hozzá. Szerintem az eTargeten nem nehéz elkölteni az 5 millát úgy, hogy nem is mész a mélyére az ügyeknek.

Megint BTW az eTarget rendszerében azért elég sok budget csapda van, sokat kell dolgozzanak a továbbfejlesztésén ahhoz, hogy versenyben maradjon. Egyelőre szerintem inkább az a truváj, hogy miként lehet keveset költeni ott. :-)

Xnews 2007.03.07. 14:09:35

Nagyon kedvelem mindkét céget - de nekem ez egy kicsit sántít. Miért van olyan érzésem, h Laciéknak készült ez a dolog igazából...?
Legalábbis, h szilárdíthassák a "legnagyobb" címet most az "első"-vel is; lehet, h nem ők találták ki, de így egybe olvasva nagyon olyan.
Eddig sem vitatta ezt senki, de ez most szerintem felesleges mellverés inkább.

Az eTarget szempontjából jó húzás a dolog és tetszene is, csak kár, h visszamenőleg is érvényes, ezért a fenti pár sor...

Bocs, fiúk. :(

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.03.07. 17:43:19

Kedves Gergely es Xnews,

ha Lacieknak keszult volna a dolog, akkor valoszinuleg csak Magyarorszagon jottunk volna ki ezzel.
Csehorszagban, Szlovakiaban illetve Magyarorszagon is a 1-1 partner kapta meg elso lepesben a "bizonyitvanyt" - mindharom orszagban a legaktivabb (koltes, ugyfelszam, kampanyszam, stb.) ugynoksegeket valasztottuk ki meg azelott, hogy osszeraktuk volna a felteteleket. Az egesz dolgot az ugynoksegek nyomasara hoztuk letre.
Ja es nem csak a koltesrol van szo, raadasul szerintem a tesztnel sokkal tobbet er a gyakorlati resz :-)

Gergely - dolgozunk a rendszeren: folyamatosan jovunk ki uj dolgokkal. De van egy nagyon fontos dolog: az etarget nem google - vannak kulonbsegek, s szerintem (meg ugynoksegek szerint) ez ettol szep. Bar tudom hirdetoi szempontbol egyszerubb lenne, ha nagyon hasonlitana a ket rendszer, hisz igy csak az egyiket kellene megtanulni kezelni.

Xnews 2007.03.08. 09:04:37

"Az egesz dolgot az ugynoksegek nyomasara hoztuk letre."

Pont erről írtam... :( [Bár számomra még kérdés lenne, h pl. idehaza az ügynökségek szónak valóban többes számban kell-e lennie?]

OK, a köv. unkonferencián én fizetem a barátságsört!

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.03.08. 09:20:52

En is pont errol irtam, "tobbesszam", es nem csak magyarorszagi ugynoksegek, sot...
A masodik baratsagsor kort meg en fizetem :-)

Keresztúri Gergely 2007.03.08. 09:53:10

Kálmán,
Szeretném, ha nem lenne ebből félreértés. Ha visszaolvasod, nem írtam, hogy Laciéknak készült a dolog, maga a történések sorrendje suggallhatja ezt. Nézd meg, hogy pontosan hogyan írtam. :-)

Egyetértek, hogy fejleszteni szükséges, s örülök, hogy nyomjátok. Egyáltalán nem az a nehézség a rendszerrel, hogy nem hasonlít az AdWordsre, s nem a megtanulása a nehézség. A rendszer jelenlegi felépítése miatt egyszerűen most drágább, vagy később drágább lesz, mint az AdWords. Igen, ez egy lehetséges probléma.

Még egyszer: én nagyon örülök neki, hogy van egy versenyképes alternatíva az AdWords mellett, és szeretném, ha a későbbiekben az is maradhatnátok. A postot értsd pozitív, segítő szándékú kritikának, kérlek. :-)

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.03.08. 10:41:58

En pozitiv kommentkent fogtam fel :-)
Es koszonjuk a segitseget meg a biztatast :-)


süti beállítások módosítása