Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (143) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (358) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1139) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Blog, mint kampányeszköz

Címkék: web2 onlinemarketing kampány kreatív közösség ajánló video blogmarketing business blog

2007.03.12. hétfő 16:28 Konrad

Ma indult egy kampányunk, ami célcsoportjánál fogva pont az interneten aktív felhasználókat (is) igyekszik elérni. Erre olyan kreatív tervünk volt, ami gyakorlatilag web 2.0-s elemeket használ: blogot és videómegosztót. De nem ezektől az elemektől, hanem a felhasználók bevonásától válik reményeink szerint "webkettessé" ez a kampány.

A kampány ugyanis egy videópályázat. Akiket a technikai részletek érdekelnek, azok pedig a kampányt támogató blogon olvashatják el a kiírást. Tehát nem kellett külön speciális weblap, meg beküldő felület, hanem létező szolgáltatásokat használunk fel, így jórészt csak médiaköltésből (hirdetési támogatásból) meg lehet valósítani egy ilyen megoldást.

A blognak is fontos szerepet szánunk: a pályázat kiírásán és a technikai kérdésekre adott válaszokon kívül tippeket fogunk közreadni, és a reményeink szerint minél hamarabb beérkező videókból is fognk "csemegézni". Tehát használni akarjuk, mint kommunikációs csatornát.

A kampány tehát ma indult és Húsvétig tart, van idő videót készíteni mindenkinek. Ha lesznek érdekes fejlemények, igérem, beszámolok!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1345744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.03.12. 16:38:31

...na inkább itt


Szóval: a Vargabor ..khmm ...nem a minőségi termékeiről híres (természetesen a saját kategóriáján belül hasonlítom)

...de ez itt is off:)
(tavaly a wiven a bortopikban volt egy komolyabb vita erről)




A kampányötlet viszont érdekes - hasonlót mi is (np) terveztünk/ajánlottunk nemrég egy ügyfelünknek (aki szintén np)


Mondjuk érdekelne, hogy mi alapjkán gondoltátok/gondolta a Vargabor pont a webkettezőket célcsoportnak...



Remélem, beszámolsz majd a fejleményekről

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.12. 16:44:58

A bor minőségéről érintettség okán sem vitatkoznék.

A célcsoport viszont 18+ fiatalok, és nem akartunk síma bannereket nyomni, hanem aktivitást szeretnénk.
Ezért ezek az eszközök.

zsoltu · http://www.estiskola.hu 2007.03.12. 19:05:50

bocs, de szólok, a video rövid o. csak a videómagnó hosszú, meg a videózás, de a video, videoblog, videofilm az rövid.

(a síma meg rövid í, de azt itt szokod írni, nem kampányban, szóval (majdnem) mindegy.)

sdw · http://shadowrider.wordpress.com 2007.03.12. 19:53:59

nekem tetszik az ötlet, de van bármilyen kutatási adat mögötte? úgy értem, ilyen típusú aktivitást alapból fiatalabbaknak szóló italok (üdítők esetleg alkopopok) esetén tudnék elképzelni, nekem intuitíve a borhoz másmilyen user profil asszociálódik. (tényleg érdekel, nem kötözködés)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.12. 21:12:17

zsoltu, lehet. Én már következetesen hosszúval írom, meg is nézem majd, miért...

sdw: fiatalos a célcsoport, ezért (is) választottuk ezt az eszközt.

zsoltu · http://www.estiskola.hu 2007.03.13. 10:02:46

én utánajártam ennek a video dolognak amiikor belekezdtünk a mi oldalunkba, mert én is hosszúval írtam volna, de kiderült, hogy vegyesen kell írni, néha így, néha úgy, legfőbb rendező elv, hogy amikor nem cselekvésre utal, akkor rövid, amikor tárgy, akkor is, amikor meg nem, akkor hosszú. lehet, hogy ezt is elmossa majd az idő, de az még idő. :)

Xnews 2007.03.13. 17:24:15

Hát nem tudom, de egy kicsit problémás az ügyfél blogjának kommentjei...