Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

T-étlen ügyfélszolgálat

Címkék: hiba gépház

2007.03.20. kedd 09:49 Konrad

Azt elvileg meg tudom érteni, hogy a szolgáltatóm néha karbantartja a rendszert, és emiatt pár órára nincs internet. Azt is el tudom fogadni, hogy ezt éjszakától reggelig csinálja, hiszen végülis az nem normális, hogy az ember olyankor akarjon internetezni. Vagy ha normális is, mindenképpen kisebbségi viselkedés.

Mondom, a karbantartás ténye önmagában érthető. De ilyenkor értesíteni kell az ügyfeleket. Időben, és nem olyan módon, hogy mindössze a maguk által szabott szabályt betartsák, hanem valóban informálisan.

Amikor hajnali 1-kor elment a net, vártam egy fél órát, hátha csak valami átmeneti zűr van, de végül telefonáltam az ügyfélszolgálatra. Amikor nagy nehezen elértem, készségesen elmondta a kolléga, hogy karbantartás van, és értesítettek is róla - a weboldalon.

Anyád. Ezúton üzenem, kedves Simó György és összes beosztottja, hogy nem kielégítő az a tájékoztatás, ami mindössze a weboldalon van - állítólag - valahol. Én még azt sem találtam meg, és a társszolgáltató kábeltévé honlapján sem találtam erről infót.

A kérdésem egyszerű: miért nem kapok értesítő e-mailt időben? Tudták, hogy területileg hol lesz karbantartás (vagy ha nem tudták, akkor símán szemembe hazudtak az ügyfélszolgálaton - ezen sem lepődnék meg), ott van előttük az adatbázis, egy szűkítéssel és e-mail kiküldéssel megoldható lett volna a dolog. És akkor még örülnék is, milyen rendesek.

Vagy legalább egy szomorú kis rss értesítés lenne valahol az ilyenekről, hogy a kedves ügyfél ne az éjszaka közepén jöjjön rá, hogy nem fog tudni időben elküldeni egy levelet.

Nem értem azokat a szolgáltatókat, ahol minden lehetőség adott a gyors és pontos ügyféltájékoztatásra, mégsem teszik ezt meg az elérhető - és gyakorlatilag ingyenes - csatornákon. Az ügyfélelégedettség a legfontosabb ahhoz, hogy meg is tartsák az előfizetőket, és amikor kb. 100 ezer Ft egy új előfizető marketing költsége, akkor pontosan számszerűsíthető is, mennyibe kerül egy-egy ilyen elcseszett nem-kommunikáció.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4648650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti 2007.03.20. 10:41:32

Konrád! Tényleg 100e Ft egy új ADSL előfizetőre eső marketingköltség???? - nekem kissé soknak tűnik ez. (Nem kötekedem, csak csodálkozom....)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.20. 10:47:59

Kb. igaz, persze szolgáltatótól is függ. Mondjuk így: nagyságrend.
És miért éri meg? Mert piacszerzés van, azaz pozíció építés. Tervszámok vannak, és nem elsősorban megtérülési mutatók rövid távon.

sdw · http://shadowrider.wordpress.com 2007.03.20. 11:11:03

hasonlóképpen jártam, csak éppen egy paypal-tranzakció kellős közepén... azt nem értem, hogy ha anno, még axeleróként kiválóan működött (legalábbis mifelénk) az előzetes e-mailes értesítés, akkor hogyan/miért sikerült azt elb.szni?

Kiss Richárd 2007.03.20. 15:25:09

ó már vártam ezt a témát :)

a T az egy ilyen huncut cég. az ügyfélszolgálatosok tejben olvadó vajként beszélnek veled, még te érzed hülyének magad, h telefonálgatsz.

a weboldalra kiírni bármit is az elég passzív eszköz. szerintem az nem direkt kommunikáció, ide meg épp az kéne.

nekem tavaly nyáron és ősszel volt kb 5-6 alkalommal fél-1 napig tartó internetszakadásom. egyszer sem értesítettek előzetesen. ráadásul az ügyfélszolgálat szerint egyedi problémám van, nem arról volt szó, h karbantartás miatt az egész kerületben nincs net. ezért mindig megígérték, hogy felhívnak, h kb mikor lesz nekem újra, de mindig elmaradt.

hát persze, ha nekem annyira kell, akkor nonstop fél óránként majd próbálkozok, hátha.

de a legviccesebb pár hete történt. egy igen nyájas hangú úr felhívott, h most már minden rendben van-e, mert tavaly sok bejelentésem volt. Mit lehet erre mondani? hogy azóta is esz a penész, vagy mit? :D

egyébként ezzel a levéllel kitűnhetnének a sok maradi cég közül. komolyan mondom, ha kapnék ilyet, nemhogy mérges lennék, de kifejezetten jól esne.

bigblogger · bigblogger.blog.hu 2007.03.21. 12:07:36

Ilyen szakadás nálunk naponta van, már 5 éve és a 4. szplgáltatónál.
A napokban kiderült, hogy a központunkon lévőknél mindenkinél elő jön ez. ugyan abban az időszakban.
Tehát a TCOM-nál van a hiba!


süti beállítások módosítása