Azt elvileg meg tudom érteni, hogy a szolgáltatóm néha karbantartja a rendszert, és emiatt pár órára nincs internet. Azt is el tudom fogadni, hogy ezt éjszakától reggelig csinálja, hiszen végülis az nem normális, hogy az ember olyankor akarjon internetezni. Vagy ha normális is, mindenképpen kisebbségi viselkedés.
Mondom, a karbantartás ténye önmagában érthető. De ilyenkor értesíteni kell az ügyfeleket. Időben, és nem olyan módon, hogy mindössze a maguk által szabott szabályt betartsák, hanem valóban informálisan.
Amikor hajnali 1-kor elment a net, vártam egy fél órát, hátha csak valami átmeneti zűr van, de végül telefonáltam az ügyfélszolgálatra. Amikor nagy nehezen elértem, készségesen elmondta a kolléga, hogy karbantartás van, és értesítettek is róla - a weboldalon.
Anyád. Ezúton üzenem, kedves Simó György és összes beosztottja, hogy nem kielégítő az a tájékoztatás, ami mindössze a weboldalon van - állítólag - valahol. Én még azt sem találtam meg, és a társszolgáltató kábeltévé honlapján sem találtam erről infót.
A kérdésem egyszerű: miért nem kapok értesítő e-mailt időben? Tudták, hogy területileg hol lesz karbantartás (vagy ha nem tudták, akkor símán szemembe hazudtak az ügyfélszolgálaton - ezen sem lepődnék meg), ott van előttük az adatbázis, egy szűkítéssel és e-mail kiküldéssel megoldható lett volna a dolog. És akkor még örülnék is, milyen rendesek.
Vagy legalább egy szomorú kis rss értesítés lenne valahol az ilyenekről, hogy a kedves ügyfél ne az éjszaka közepén jöjjön rá, hogy nem fog tudni időben elküldeni egy levelet.
Nem értem azokat a szolgáltatókat, ahol minden lehetőség adott a gyors és pontos ügyféltájékoztatásra, mégsem teszik ezt meg az elérhető - és gyakorlatilag ingyenes - csatornákon. Az ügyfélelégedettség a legfontosabb ahhoz, hogy meg is tartsák az előfizetőket, és amikor kb. 100 ezer Ft egy új előfizető marketing költsége, akkor pontosan számszerűsíthető is, mennyibe kerül egy-egy ilyen elcseszett nem-kommunikáció.
Utolsó kommentek