Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (558) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (43) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (97) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (371) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (9) közösség (240) közösségi média (14) kreatív (120) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (35) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1224) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (72) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (326) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (247) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Magyar twitter wap-on?

Címkék: érdekes közösség ajánló mobil marketing

2007.03.29. csütörtök 18:14 Konrad

Érdekes elképzelés, hogy az erőssen hard core webezők által most felkapott Twittert megcsinálták wap-ra is. Az egyelőre még tesztverzióban működő szolgáltatás alap funkcióiban azt tudja, amit a normál twitter: be lehet írni, éppen mit csinálok, és meg tudom nézni, az ismerőseim mit csinálnak (mit írtak be).

Amiben más, az a wap-os felület, azaz direkt wap-ra van kitalálva, és ennek megfelelően a barátokat mobil szám alapján lehet megkeresni.

Nekem jelen állapotában hiányzik az sms értesítést, de a hazai viszonyokat ismerve ez sajnos nem triviális, hogy lesz. Ingyen biztos nem...

Miért lehet érdekes egy ilyen szolgáltatás, amikor még a normál Twitter sem vált ismerté a "széles internetező tömegek" felé?

A mobil internet teljesen máshogy működik kis hazánkban, mint a normál internet. Van egy masszív felhasználói réteg, akik a mobil szolgáltatók címlapján keresztül használják a wap-ot. Ők azok, akik nagyságrendileg olyan 1 milliárd forintot költenek is a wap tartalmakra éves szinten. Az ilyen felhasználók jellemzően nem interneteznek, vagy ha igen, akkor sem napi szinten. Felhasználói szokásukat erőssen befolyásolják a szolgáltatók: amik a címlapról elérhetőek, azok a szolgáltatások vannak. Azaz ha ezt a wap-os twitter egy-két hazai szolgáltató kirakja a címlapjára, vagy onnan könnyen (értsd: egy kattintásnyira) elérhető helyre, akkor bizony lesznek felhasználók is.

Így tehát lehet jövője egy ilyen szolgáltatásnak. Meglátjuk. Mindenesetre ha publikus lesz, fogok újra jelentkezni a témával!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2952415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolti 2007.03.29. 18:28:58

Csoportos SMS-küldés 2.0. (Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?)

haiku 2007.03.29. 19:12:35

ugy mint a wiwet, a netfiatalok kommunikacios vagya. ujdonsag. erdekes. egy ideig, es ha lesz tobb funkcioja kesobb, talan fenn tudja tartani a hype-ot. ha nem, sztem megy a kukaba.

devizakozep 2007.03.29. 20:52:22

twitter, mint 1 tucat (lehet 2?) hazai felhasznalo altal hasznalt szolgaltatast otvozunk egy szinten abszolute (vekony) retegszolgaltatassal. hatize, tuti otlet...

termeszetesen ha egy multinal megtetszik akkor lenyomja mindneki torkan ha tetszik ha nem, ha esszeru ha nem (lasd par eve wap reklamok orrbaszajba).

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu 2007.04.29. 21:17:40

A Twitter legalább annyira halott ötlet, mint a wap. Ki használ még wapot amikor érintőkijelzős-virtuális QWERTY billentyűs telók, meg opera mini létezik...

tzs-007 · http://glaskugel.hu 2009.07.15. 23:14:22

ezért szeretem az internetet, 2007ben még szkeptikusak voltunk (igen sokan most is) de anno amikor az első mobilomat megvettem (a Mátrix hatására Nokia 8110et) előtte én is azt mondtam hogy jaj a mobil hülyeség, meg a gazdagok játékszere, és mára elsőszámú kommunikációs eszköz.

a twitter meg mint kiderült mégsem annyira halott ötlet:)

a wap-os felület legfeljebb érdekesség mint ahogy a C64es Breadbox nevű kliens is:)


süti beállítások módosítása