Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nem keverve, rázva

Címkék: onlinemarketing érdekes weboldal

2007.06.12. kedd 20:31 Konrad

A Microsoft hazai csapata sikeresen elhozta hazánkba is a ReMIX07 című rendezvényüket, így most két napig tele volt a Szépművészeti Múzem közép-erópai programozókkal és designerekkel - webes melósokkal, na.

Számomra két tanulsága is volt a rendezvénynek, bár a szakmai részéhez igazából nem értek. Így aztán nem is ültem végig az összes előadást, inkább csak csipegettem a kínálatból. Igaz, a hétfő esti party-t nem hagytam ki.

Az első tanulság az előrevetíti, milyennek is képzeli el a Microsoft az internetes tartalom jövőjét. A bemutatott megoldások mind egy irányba mozognak: multimédia, video a böngészőben (akár full HD is), elemekből gyorsan lefejleszthető látványos megoldások - egyszóval élmény-web.

A Flash konkurenciájának (is) szánt Silverlight eleve multimédiára van kitalálva, azaz nem kell erölködnie a fejlesztőknek, minden kéznél van - gyorsan, simulékonyan. És persze nem lenne Microsoft fejlesztés, ha nem erőforrás zabálóan... De azért kell pár év ennek a technológiának (mondjuk egy-kettő), és addigra talán a vasak is erősebbek lesznek.

Ez az élmény-web dolog (ha igazam van) annak az elismerése, hogy a tartalom mára a Google "játszótere", de van még hely a látvány területén. Meglátjuk.

A másik tanulság igazából simogatja a lelkem: a bloggerek kiemelt módon történő kezelése. Hiszen a hétfő esti fogadáson direkt szerveztek egy külön beszélgetést meghívott bloggereknek (és csak bloggereknek), ahol az előadókkal lehetett eszmét cserélni. Oké, ez egy amerikai cég, amerikai kommunikációs elvárásokkal, és ott sokkal nagyobb a szerepük a blogoknak, de azért érdekes példa ez, és szerintem követendő is: nemcsak újságírókból áll mára a világ, jelen van a civil média - és bizonyos célcsoportokat főleg így lehet elérni.

Szóval, a Kicsi Puha kitett magáért, kommunikálni akar, sőt csinálni akar valami újat, valami mást, mint eddig - igaz, ezért még nem szeretjük. De ha így folytatják, minden lehetséges... 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1197525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.12. 21:38:47

Kihagyhatatlan taktikai húzás a bloggereket kiemelten kezelni, amikor a blogoknak egyre komolyabb vélemény formáló hatásuk van az internetes közösségre.
Mindenesetre azért hajrá MS, kicsit hamis képek élnek a közvéleményben, hogy minden ami rossz az MS, ellenben meg pl. minden ami Google az jó(na azért nagyrészben tényleg így van a Google esetén).

Mária 2007.06.13. 10:10:04

Micsoda tévéeggyes dizájn :)

vera · http://blog.interaktivmarketing.hu/ 2007.06.13. 11:34:52

és akkor megérkeztek az inkák?..:))marhajó a kép, Konrád!

"Ez az élmény-web dolog (ha igazam van) annak az elismerése, hogy a tartalom mára a Google "játszótere", de van még hely a látvány területén. Meglátjuk."

Ezzel viszont vitatkoznék, bár lehet hogy megközelítésben most ez látszik, de se a MS nem fogja feladni a tartalom oldali közelítést, se a G nem engedheti meg magának, hogy ne foglalkozzon a látvánnyal.
De nem is ez az érdekes, és pont az "élmény-konvergencia" miatt, ha bevezethetem ezt a kifejezést..:) ami azt jelentené, hogy a webes felhasználói élménynek mindegy, hogy szót olvas vagy képet néz, ha már térben mozog és egyszerre három ablakban folytat kommunikációt különböző entitásokkal, és szinte tapintja meg szagolja a webet, nemcsak olvassa-hallgatja-látja.
avagy?..:)

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.06.13. 18:28:57

"és akkor megérkeztek az inkák?..:))"

biztos, csak lemaradt a 'd' betü :D

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.06.14. 17:29:28

Szép dolog, hogy külön VIP eszmecserét szerveztek a bloggereknek, de hol van az eredmény, a Nagy Emberekkel készült interjúk. Vagy a Microsoft emberei akartak infókat szerezni a magyar bloggerektől? (Esetleg a hazai bloggerek csak a koktélokról szereztek beható információkat???)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.06.14. 22:04:06

vera: persze, soha nem fognak lemondani róla, de most mintha találtak volna egy helyet, ahol jobbak lehetne. És igen, a Google-nek is lesz egy-két ötlete, az biztos.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.06.14. 22:05:54

pollner: interjúk nem készültek, de pár bejegyzés igen. A cél nem is az interjú volt, hanem inkább az, hogy kicsit enyhüljenek a "megmondók" az MS felé.

Kelt · http://worldshots.hu 2007.06.14. 22:36:38

@Pollner

Fejes Balázs felvette a beszélgetést, illetve készített interjút Scott Guthrie-val, de úgy látom még nem vágta meg/rakta fel. Az fb2.hu-n lehet majd vele szembesülni, gondolom.

Bácsi LacKac megírta a tapasztalatait, illetve azt, miről beszélgetett a MS CSS gurujával, Molly Holzschlaggal.

Nekem pedig kicsit elment .net fejlesztő irányba a beszélgetés ahhoz, hogy bármi értékelhetőt írjak.

pollner · http://soreo.biz 2007.06.15. 09:25:13

Kösz, azóta én is megtaláltam a nyomokat:)


süti beállítások módosítása