Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (143) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (358) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1139) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Blogolni vagy nem blogolni?

Címkék: blog blogmarketing business blog

2007.07.11. szerda 20:00 Konrad

Két érdekes hírem van mára:

Kihirdették a Goldenblog verseny 2007-es kategória-győzeteseit. >>>

Gratulálok mindenkinek!

És az ellenpont:

A kis- és középvállalatok kevesebb, mint öt százaléka rendelkezik vállalati bloggal jelenleg – derült ki a LEWIS PR nemzetközi felméréséből. Míg az Egyesült Államokban egyre inkább teret hódít az üzleti blogolás, a világ többi részén még mindig kevesen ismerték fel az ebben rejlő potenciális lehetőségeket.

Az eredményeket - melyek 11 ország 300 cégének válaszain alapulnak - a Belgiumban, Ghentben megrendezett „EuroBlog 2007“ konferencián hozták nyilvánosságra. A LEWIS PR által megkérdezett európai cégek mindössze 2,5 százaléka rendelkezik egy vagy több vállalati bloggal. Nem sokkal jobb a helyzet az Ázsia-óceániai térségben sem (5,5%). A rangsort messze az Egyesült Államok vezeti a maga 14 százalékával.

Nem elhanyagolható szempont ugyanakkor, hogy a felmérésben részt vevő vállalatok többsége a technológiai szektorban – például az IT vagy a média területén - tevékenykedik. Így a LEWIS PR becslése szerint ez az arány még ennél is kisebb.

Igaz, ezt felfoghatjuk úgy is, hogy van hova növekedni: nagy még ez a piac!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr92116254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária · http://maria.blog.hu 2007.07.12. 09:53:08

Le vagyok lombozva. Egy kivétellel sehol nem látom azokat, akikre én szavaztam.

Mellesleg az útnyilvántartós csákó nem az volt, aki addig bütykölt, amíg minden adatvédelmi szempontot felrúgva közvetlenül a saját oldaláról szavaztatott???

Úgy, hogy a lúzerek nem is tudták, hogy hány blogra és konkrétan melyikre szavaznak???

Wolf Gábor · http://www.gazdagtanacsado.hu 2007.07.14. 22:29:49

Európai kisközepek 2,5%-a?

Ok, itthon van kb 30e hivatalosan kisközép méretű cég. 2,5% az 750 blog lenne.

Haddlám!

Szergej 2007.07.16. 11:26:55

Egyrészt kevesebb mint 2,5%-a, azaz Magyarországon tuti, hogy vajmi kevés. Másrészt úgy látom, hogy csak az IT vállalatokat vizsgálták. Hmmm, hát ez azért tényleg nem sok.