Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Feltámadunk?

Címkék: onlinemarketing érdekes weboldal

2007.07.30. hétfő 12:51 Konrad

Hol is kezdjem... Ha az ember belefut a hírek között egy érdekes infóba, és láthatólag senki nem cáfolja az abban lévő állításokat, csak pontosítja azokat, akkor a forrást nem kérdőjelezi meg. Ha az abban leírtak gondolatokat ébresztenek benne, akkor azt esetleg megosztja másokkal is.

Hiszen egy blog nem újságcikk, senki nem várja innen az objektív igazságot, hanem éppenhogy a véleményt. Márpedig egy vélemény lehet sarkított, lehet zavaró (és zavaros is), és lehet olyan, amit hiányos vagy nem teljeskörű információk alapján alkot az ember.

Véleményem van, ezért írok blogot.

Ezért aztán nem is megyek utánna minden hírnek: se időm nincs rá, se értelmét nem látom. Viszont nagyon örülök minden pontosításnak: egyrészt a kommentek lehetősége adott, másrészt e-mailben és telefonon is elérhető vagyok. Így nagyon örültem, amikor a Bannertemető című bejegyzésemben leírtakra reagált az érintett cég vezetője, és kiegészítette, pontosította a sajtóban megjelenteket.

Tehát lássuk, mit lehet hozzátenni még az "iskolát bannerért" ügyhöz!

Aki az információkat adta: Holman Endre, a Generál Média Kft-től. Ha valaki a cégről többet szeretne tudni, az megnézheti a helyi sajtóban megjelent írást. (Érdemes elolvasni, tényleg. De most nem kommentálnám, mert félrevinne. A helyi sajtóval foglalkozzon Pollner, az az ő asztala.)

  • A bannerek célzottan jelennek meg. Bár a Generál Médiának van naponta olyan 60 millió bannermegjelenése, de Hódmezővásárhely önkormányzata 10 millió targetált bannert kap havonta. A bannerek mérete pedig 728x90-es. A targetálás egyrészt címlapi megjelenéseket jelent, másrészt olyan oldalakat, ahol az olvasók a városnak jó célcsoporthoz tartoznak.
  • Korábban csinált a Generál Média egy próbakampányt, amiben az elmondásuk szerint több tízezer felhasználót vittek a város egyik weboldalára. Ezek után tettek ajánlatot a barterre.
  • A megállapodás Endre elmondása szerint munkahelyteremtésről fog szólni, a banner megjelenés csak kiegészítés, tehát "hab a tortán". (Ahogy a korábbi állítást, úgy ezt sem áll módomban ellenőrizni, hiszen nem láttam sem szerződést, se annak tervezetét - nincs is közöm hozzá. De épp a héten kapták meg Hódmezővásárhelytől azt a 3 millió Ft támogatást, amit hat új munkahelyért járt.)
  • Végül: célzás hangzott el arra nézve, hogy a város terveihez szükséges ez a mennyiségű megjelenés.

Hát, dióhéjban ennyi. Továbbra is vannak problémáim, de tény: ha a feltételek ideálisak, ha a bannerek célzottan jelennek meg, ha ekkora a bannerek mérete, ha a városnak szüksége van erre a reklámra és ha lesz olyan a város részéről, aki megtervezi a kommunikációt, akkor még jól is fognak járni. Hiszen a Generál Média portfoliója elég széles, és ahogy a helyi sajtó is írja:

a Generál Média Kft. az ország legnagyobb független internetvállalkozása, oldalaik látogatottságát a Medián Webaudit méri. E szerint például július 23-án összesen 229 millió magyarországi weblapot töltöttek le, ebből 71 millió alkalommal valamelyik a Generál Média portfoliójához tartozót. Ez azt jelenti, világította meg példával Holman Endre, hogy ők generálják a hazai internetforgalom egyharmadát, azaz a felhasználók a napi 200-250 millió oldalletöltésből 70-80 milliónyi alkalommal az ő oldalaikat nyitják meg.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr35128159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnárka Gábor · http://www.cooperconsulting.hu/blog 2007.07.30. 13:40:22

Konrád, lehet ezt még pontosítgatni, meg helyreigazíttatni, ettől még a te bejegyzésed áll a legközelebb a valósághoz.
Ez egy nagy trükk, és szomorú, hogy voltak emberek, akik asszisztáltak hozzá.

Mária · http://maria.blog.hu 2007.07.30. 14:15:17

Véleményed van, ezért írsz blogot.

Meg azért is, mert sokan szeretjük olvasni, amit írsz :) Ha folyamatosan és homlokegyenest ellenkező dolgokat írnál azzal, ami a saját napi tapasztalatunk, akkor nyilván nem olvasnánk ennyien.

Merras · http://miyazakijun.hu 2007.07.31. 17:30:39

Konrád: túl sok a HA ebben a dologban ahhoz, hogy tisztességes legyen az ügy. :)

Főleg egyébként azon bukik a dolog, hogy HA van valaki, aki normálisan meg tudja tervezni a város kampányait, akkor megérheti a dolog. És hááát, ahol politikusok vannak, ott nem feltétlenül az a fő kiválasztási szempont, hogy tényleg alkalmas embert találnak-e a dologra.