Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online reklámköltés, USA, 2007. május

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány

2007.08.01. szerda 19:11 Konrad

Az USA legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2007. május. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak.

Top 50 Internet Advertisers by Media Value,
May 2007
PositionAdvertiserMedia Value
($000)
Sector
1LendingTree23,182Fin
2University of Phoenix Online17,119Edu
3Classmates Online12,411Misc
4Verizon Wireless11,970Tech
5E-Trade Financial11,261Fin
6LowerMyBills.com9,992Fin
7Fidelity Brokerage Services: consumer services9,404Fin
8Monster8,424Class
9Scottrade: consumer services8,410Fin
10eBay8,173Ret
11TD Ameritrade8,061Fin
12Privacy Matters 1237,885Fin
13Netflix7,436Ret
141-800-Flowers.com7,123Ret
15Countrywide Home Loans: consumer services5,493Fin
16Verizon ISP5,162Tech
17Sprint Wireless5,147Tech
18ForexCaptial Markets LLC (FXCM.com)4,224Fin
19Bank of America: consumer services3,937Fin
20Capital One Services3,871Fin
21Stubhub3,816Ret
22E-Trade Financial: consumer services3,621Fin
23Blockbuster.com3,512Ret
24Buena Vista: Pirates of the Caribbean: At World’s End3,316M/E
25VictoriasSecret.com3,223Ret
26Charles Schwab: consumer services3,143Fin
27T-Mobile Wireless3,087Tech
28Vonage3,064Tech
29Sleepys Mattress Store3,018Ret
30BestBuy.com3,006Ret
31Scottrade Elite2,996Fin
32Ask.com2,968M/E
33ClassesUSA2,935Edu
34CircuitCity.com2,916Ret
35Scottrade2,771Fin
36Cingular Wireless2,760Ret
37Quicken Loans: consumer services2,686Fin
38Mercury Trucks: Mariner2,642Auto
39Wachovia Bank2,550Fin
40ConsumerInfo.com2,491Misc
41Ford Trucks: Edge2,453Auto
42Blackberry2,371Tech
43Reunion.com2,363Class
44McDonalds2,287Misc
45University of Phoenix2,201Edu
46Jameson Irish Whiskey2,176Misc
47Chilis Grill and Bar2,046Misc
48IAC Search & Media Zwinky2,030Tech
49Forex.com Investment Services2,011Fin
50Yellowpages.com1,994Class

GRAND TOTAL$261,134
Sectors: Auto - Automotive; Class - Classifieds; CPG - Consumer Package Goods; Date - Online Dating; Edu - Education; Fin - Financial Services; H/F - Health & Fitness; M/E - Media & Entertainment; Misc - Miscellaneous; Ret - Retail; Tech - Technology; T/H - Travel/Hospitality
TNS Media Intelligence logo
View: Top 50 Internet Advertisers in April 2007

 

Methodology: The chart represents the value of display advertising in both standard and nonstandard ad formats using CPM-based methodology. Media expenditure estimates don't always take into account special considerations, including publisher discounts, barter agreements, co-sponsorship, affiliate relationships, and the like.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr87130259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2007.08.01. 19:17:51

Jé, a University of Phoenix két helyen is szerepel, nem is merem átszámolni az összegeket forintra, bár nem magyar viszonylatokban kell gondolkodni, de akkor is megdöbbentő:D

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.08.01. 19:21:05

A hazai magánegyetemek is szépen költenek egyébként, bár ehhez képest az más nagyságrend. De tízmilliós tétel is lehet még egy pótfelvételi időszak is. Igaz, nem online költés...