Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nincs más út, csak a banner útja?

Címkék: onlinemarketing érdekes

2007.08.08. szerda 22:31 Konrad

Meg esetleg a szöveges hirdetések? Szponzoráció, logók, videók, animációk... nincs más?

Nem, nem akarok Assisi Szent Ferencként hátat fordítani az eddigi munkámnak és nem fogok elkezdeni globalizáció ellenes jelszavakat kántálni. Csak elgondolkoztam azon: hova, merre lehet még lépegetni a neten? Érdekes olvasmányélményem volt a Vénusz üzlet, és folytatása a Reklámháború. Ezekben a könyvekben olyan elképzelt világ jelenik meg, amiben a középpontban a reklám áll, minden az alá van rendelve. Azokban - a könyvek kora miatt - nincs hálózat, nincs utalás a virtuális valóságra. Pedig érdekes ötletek, "kivetítések" vannak a történetben, elolvastam volna az író (illetve írók, a Vénuszt ketten írták: Frederik Pohl & Cyrill M Kornbluth, a másikat már Pohl egyedül) véleményét erről is.

Mert úgy látom, az egyik irány lehet az olyan megoldások alkalmazása, amelyek elkerülhetetlenek. A totális letámadás. Amikor a szolgáltatás, a felhasználói élmény maga a reklám. Nem, nem a szponzorált játékokra gondolok, hanem arra, amikor a termék, a cég (vagy brand) ott van, be van épülve. A környzetbe. A színekbe. Az elnevezésekbe.

Mint a Diákszigetből lett Pepsi Sziget, majd mostanra Arany Ászok Sziget. Így hívod, ott van automatikusan a fejedbe, ez a természetes - pedig reklám ez, vaskosan.

A neten pedig? Na ez a kérdés. Mi lehet az a neten, ami ehhez hasonló? A céges, brand oldalak? Azok a játékok, amik attól lesznek spontánok, hogy milliós reklámköltésekkel "fel lettek építve"?

Szerintem nem. Szerintem még nem nagyon van ilyen megoldás. Vagy tudtok hasonlót?

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr18135610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Károly · http://szeged.blog.hu 2007.08.08. 23:19:39

Talán egyes körökben a freemail. Sok ismerősömnek, aki ugyan használ netet, de nem foglalkozik igazán vele, nincs e-mail címe, csak freemail címe... Ugyan ez egy szűk kőr, de terjed...

Xnews 2007.08.09. 08:27:58

persze, h van. nagyon sok embernél az internet=iwiw.

a legutóbb egy középkorú kávézótulaj ismerősömmel találkoztam (sose netezett), aki lelkendezve mesélte, h "fent van" az iwiw-en, meg a skype-on, mert van interente. és egy fecnire felvéste az eléréseit ezeken a helyeken.

kérdeztem, h mit szokott még látogatni, mit használ. az mondta, h az iwiw-et és a skype-ot. neki ez bőven elég, ezért vette az előfizetést.

Iron · http://www.trendlines.hu 2007.08.09. 09:45:01

Néha tényleg meglepő, hogy kik vannak fent az iwiw-en. Olyan emberek, akik előtte azt sem tudták szinte, mi az a számítógép.

On topic: Szerintem a Google ilyen, a netet aktívan használók életében mindig ott van, megkerülhetetlenül. És nemcsak az előtérben, a háttérben is. Keresel rajta, levelezel, videóit nézed nem csak a YouTube-on, az oldalak (egy része), amit olvasol, keresőrobotjai kedvére van felépítve...

Karma · http://karma.blog.hu 2007.08.09. 10:32:01

Tegnap az avatar marketingről írtam. Az egy járható út pl.

Keresőoptimalizálás, keresőmarketing blog · http://hungarianseo.blog.hu 2007.08.09. 15:24:25

Ilyen a céged is :)
Onlinemarketing.hu Kft.

Ha Google-ben rákeres vk. az "online marketing" kifejezésre, ott van a #2 helyen! Ennél jobb reklám szerintem senkinek nem kellene, mint az elsők között lenni arra a szóra vagy kifejezésre, mint ami a cége fő profilja. Ügyes...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.08.09. 15:33:12

Na, ezt nem is néztem... amikor figyeltem, messze voltunk az elejétől, de erről a második helyről lemaradtam. Köszi!
Különben egybeírva (onlinemarketing) még jobb is :-)
(És még csak most készül az új oldalunk, ami azért SEO szemponjából is jobb lesz...)

Szedlák Ádám · http://worldshots.hu 2007.08.09. 16:35:07

Három mondat az irodalmi oldaláról:
Pohl meglehetősen rá volt gyógyulva a reklám és kapitalizmus által eluralt jövő képére, több regényében is foglalkozik ezzel, sőt ha onnan olvassuk, akkor a legjobb műve, az Átjáró, is egyfajta vadkapitalista, űrfelfedezős, pioníros háttér előtt zajlik, csak ott nagyon nem ez a lényeg. Ha bele akarnék nagyon magyarázni dolgokat, akkor ide kapcsolódna az a tény, hogy a harmincas években még az USA kommunista pártjába is belépett, csak kirakták, nehogy a SF eszképimzmusa - mindig ezzel jönnek - el ne rontsa a fiatalság gondolkodását.

A Pohl regényeket ennyi háttértudással jó olvasni, a posthoz viszont nem igazán tettem hozzá. :)

Pairg · http://pairg.atw.hu 2007.08.09. 17:00:22

Bár csak kapcsolódik a webhez, de az IE is ilyen. Sokan azt se tudják, hogy mi is az a böngésző. Egyszer megmutatták nekik, hogy az a kék ikon a netet jelenti, és azóta az internet egyenlő a kék ikonnal. Még a nevében is benne van, hogy internet. Az ilyen embereknek rendkívül nehéz elmagyarázni, hogy az internet nem csak az IE-ből "jöhet". :-)

Másik dolog, amikor egy (közösségi) alkalmazással adnak el egy szolgáltatást/terméket. Erről nemrégen írtam is egy postot (users.atw.hu/pairg/?p=287).

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.08.11. 14:34:07

A múltkor pont te írtál róla, hogy "capcha"-ban lévő szövegre is lehet reklámot tenni, tehát egészen elképesztő helyeken is megjelenhet a reklám.

Ugyanúgy ahogy manapság is egyre divatosabb a filmekben a reklám, a főhős éppen Motorola telefonnal nyomul és jól láthatóan MAC számítógép használ, valami ilyet "várok" a neten is.

Pl. az Iwiw-en megjelölheted a Coke-ot, mint ismerős. Egyre jobban errefele megy a piac a neten is. Ezt szerintem jól érzed Te is :)

Tehát hitessük el a vevővel, hogy ez tulajdonképpen nem reklám... pedig dehogynem!!! Sőőt mekkora.

Valahogy a SEO is ilyen... amikor a Google az arcodba tólja a fizetett linkeket, akkor magadban tudod, hogy Áááá ez csak reklám, de amikor rákattintasz egy organikus linkre, akkor nem érzed azt, hogy reklám, pedig lehet, hogy valaki százezreket szurkolt le azért, hogy arra az egy szóra ott legyen.

Minél kevésbé látszik egy reklámon, hogy reklám, annál jobban fogadják el az emberek is. szvsz

dfs 2007.08.12. 17:26:27

Még életemben senkitől nem hallottam, hogy azt mondta volna, hogy "Megyek az Arany Ászok Szigetre".

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.08.12. 17:28:10

dfs, én se. Irónikus volt a szándék, amikor felhoztam.


süti beállítások módosítása