Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

No igen, igen... De nem, nem!

Címkék: onlinemarketing kreatív

2007.08.24. péntek 00:04 Konrad

Legyen kreatív az a hirdetés, ha már fizetünk érte. Legyen olyan, amire felkapja a fejét az olvasó, ami érdekes, de azért ne legyen zavaró. És persze nem árt informatívnak vagy érdekesnek lenni.

Az se baj, ha költséghatékony. Például felhasználja a máshol megjelenő (offline) hirdetések elemeit, utal rá, hasonlít azokra. De azért az internet egy másik világ, nem egy szórólap megjelenítő platform, nem egy újság papír nélkül.

Azt gondolnám, hogy a fentiek mára természetesek. Aztán pedig szembesülök az alábbi hirdetéssel, amit természetesen ahogy kell, Adverticumból szolgálnak ki, és még kattintható is (belinkeltem a "landing page"-et, érdemes megnézni, katt a hirdetésre).

Mit lehetne erre mondani? Online kreatív, 2007., Magyarország.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr66147485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rooza 2007.08.24. 00:10:42

Ezt el sem lehet olvasni..., vagyis csak a nagyját.

Jano 2007.08.24. 07:13:23

Lehet hülyeség, de ez egy kezdő internetezőnek ismerősebb lesz mint a pörgő-forgó izék.

Tapasztaltabbaknak meg azért fog tetszeni mert nem mozog :)

A landing page az viszont durva. Először azt hittem, hogy közben levetted róla linket...

Mária 2007.08.24. 08:37:27

A Penny saját honlapján ezt így nem lehet elérni.

A honlapjuk a "használható" kategóriába tartozik, ahhoz képest, hogy milyen honlapokat szoktak a multik produkálni.

Lehet, hogy ez nem is a központ, hanem valamelyik helyi boltjuk partizánakciója? Már csak azért is ezt gondolom, mert a penny szórólapok nem egyoldalasak szoktak lenni. De hol a második, harmadik, negyedik oldal?

Xnews 2007.08.24. 10:00:08

De jó, h bepostoltad ezt - be is ugrok egy kis pudingporért. Már olyan régóta akartam venni, csak mindig elfejeltettem... :)

ManiAc 2007.08.24. 10:19:55

Végülis környezetbarátabb, mintha ugyanezt a postaládámból kellene kidobni.

bigpe 2007.08.25. 20:19:15

méghogy FMCG nem hirdethet online, íme!