Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Varázslófénykép

Címkék: onlinemarketing

2007.08.27. hétfő 17:20 Konrad

A flash animációk a weben olyanok, mint Harry Potter világában a varázslófényképek: nemcsak statikusan mutatnak valamit, hanem akár mozoghatnak is. Nem úgy, mint egy kisfilm, hiszen az időben korlátozott, és maximum annyi az interaktivitása, hogy visszanézzük vagy mondjuk visszafelé nézzük meg. De egy flash animáció már lehet interkatív: ha rábökünk a varázspálcával egérrel, akkor akár mást is meg tud mutatni.

Pontosabban tudna. Mert egy jó flash animációt leprogramozni nem kétfillér, mindenképpen drágább, mint egy fotót bebiggyeszteni a szerkrendszerbe. Még a bannerek közt is csak elvétve vannak interaktív, játékos megoldások, de azok is sablonszerűek: vagy valami egyszerű játék, vagy menürendszer van a hirdetésben, oszt csókolom, semmi több.

Pedig a web adja a lehetőséget, hogy megteremtsük a saját varázsvilágunkat. Persze nem elrugaszkodva, nem megváltoztatva mindent, hanem csak egy-egy elemben többet adva. Hogy a webes újság ne csak a frissülések gyakoriságában és a helyesírási hibák számában múlja felül a papír alapúakat.

Persze, tudom, a weben van videó meg hanglejátszás, meg sokkal több fotó. De a videók lejátszása pl. feltételezi a bekapcsolt hangszórót és a nyugis környezetet (nem zavarok mást, hallom is amit mondanak a gépen), a fotógalériák pedig jellemzően inkább érdektelenek - a legjobb képek mindig benne vannak a cikkben.

Valahogy úgy érzem, nem vagyunk képesek kilépni a korlátainkból: a létező megoldásokat kevergetjük, ragozzuk, miközben a fantáziának korlátokat szabunk. Nincs scifi, nincs mátrix, nincs cyberpunk, csak a XX. század "vívmányainak" a feldolgozása.

Egy dologban azért előreléptünk: nagyobb teret kaptak a közösségek. A gyakorlatilag ingyenes (pontosabban ha már van számítógép és internet, akkor azon felül ingyenes) kommunikáció lehetővé tette a gyors és hatékony szerveződést, és az erre épülő szolgáltatások fejlődését. De lássuk be, ez se mai találmány. Nem véletlen, hogy fórum szó is több ezer éves: az interneten belül a közösségi web, a web kettő valójában egy hatalmas Forum Romanum.

Ezek viszont mind azt mutatják nekem, hogy még hatalmas fejlődés előtt állunk, és nem alkohol zöldség (értsd falra hányt borsó) például érdekes és nem zavaró reklámokról beszélni, vagy azon gondolkozni, lehet-e még ennél jobb az online marketing.

Naná, hogy lehet, sőt! A kihívás tehát adott, a jövő pedig megmutatja, milyen irányba lépünk tovább.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr83150433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muellah · http://muellah.com 2007.08.27. 17:59:29

Bannereket illetően
ITT azért lehet elég jókat/ötleteseket találni az interaktív kategóriában.

Csekk.

Oké, tudom, 'z kűűűlfőőőld...

Tolmács Márk 2007.08.27. 19:01:52

Én alapvetően ellene vagyok a Flash és Silverlight bannereknek. mozognak, izélnek, hangoskodnak, egyszóval elterik a figyelmedet(és ehhez nem kell hang). Az oldalon, ahol a reklám megjelenik, hasznos tartalom van, amit a juzer el szeretne olvasni/meg szeretne nézni. Nem pedig elsősorban a reklámra kíváncsi. Én szűröm is a Flash bannereket, egytől egyig(a szöveg és kép alapúakat beengedem, mivel belátom a fontosságukat és hasznosak is lehetnek, valamint nem zavar a jelenlétük).

Titeket nem zavarnak ezek a kütyük reklám címén?

Mókusörs 2007.08.27. 20:24:03

zavarnak vagy sem, cserébe ingyen kapok olvasnivalót, szórakozást, információt. egy rakás cuccot, amiért a sarki újságosbódéban a néni pénzt kér.
de add be az alkotmánybíróságra, hogy lehessen népsavazni: járjon ingyen tartalom is.
van ez olyan mint az ingyensörös beadvány.

Mária 2007.08.28. 09:20:38

Az igazán tartalmas és hasznos dolgok SOHA nincsenek ingyen egy hírportálon vagy egy hagyományos oldalon.

Ingyen jót ma legfeljebb pár színvonalas blogon talál az ember. Azokon viszont a bejegyzések tartalmához legalább annyi értéket tesznek hozzá a jól megírt kommentek is. Tehát ott sincs minden ingyen, mert a hozzászólók is dolgoznak a jó tartalomért és a sok látogatóért.

Mókusörs 2007.08.28. 14:03:05

oszt mik vónának azok a hasznos dógok, amikik SOHA sincsnek ingyen egy hírportálon? mi az a hagyományos oldal?

Mária · http://maria.blog.hu 2007.08.28. 15:49:40

Milyen kérdésre milyen választ vársz?

Mókusörs 2007.08.28. 16:22:13

a fenti kérdésre várok választ. azt írod. "Az igazán tartalmas és hasznos dolgok SOHA nincsenek ingyen egy hírportálon vagy egy hagyományos oldalon." mik azok a hasznos dolgok, amit egy hírportáltól várhat az emberfia és nem kap meg ingyen? mit értesz hagyományos oldal kategória alatt? ott mit nem kapsz meg ingyen?

Mária · http://maria.blog.hu 2007.08.28. 16:53:19

Hírportálon reklámokat nézetnek cserébe a kifogásolható minőségű tartalomért.

Céges oldalakon az ingyenes holmik csak arra valók, hogy kedvet csináljanak valami megvásárlásához, önmagukban nincs értékük.

Mókusörs 2007.08.28. 17:03:32

Nézetnek? Kik? Ne olvasd a tartalmat, főleg akkor ne, ha még kifogásolható (miért kifogásolható?) minőségű is szerinted. Kérhetnének pénz is érte, de ez a biznisz így működik, azzal fizetsz a tartalomért, hogy reklámokkal találkozol. Senki nem kötelez a médiafogyasztásra.

Céges oldal: mi mást kéne nyújtania a céges oldalnak?

Mitől jobb egy blog, mint egy általános hírportál? Nem egy kategória. Nem azonos a funkciójuk. Mi alapján hasonlítod őket össze? Blogokból tájékozódsz a napi aktualitásokról?

Mária · http://maria.blog.hu 2007.08.29. 06:55:40

Ha Te a Róth Dénes vagy álruhában, akkor én most azonnal beledőlök a monitoromba :)))

Mókusörs 2007.08.29. 20:15:47

Ne dőlj be(le)!
Hol fognak villogni neked akkor az ingyen kapott tartalom mellett a flash bannerek?