Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

[SYSTEM] Törölt reklámozó ismerősnek jelölt

Címkék: iwiw onlinemarketing közösség

2007.08.28. kedd 18:54 Konrad

Soha, senki nem állította, hogy az iWiW regisztrációd a tiéd. Amikor regisztrálsz, akkor egyrészt lemondassz egy rakat jogodról, másrészt elfogadod, hogy bármikor törölhetnek. Fokozottan igaz ez, ha reklámozásra használod a regisztrációdat.

A mostani események is rámutatnak arra: hiába van több ezer ismerősöd, hiába sikerült felállítani egy jó nagy felhasználói csoportot, akiket innentől kezdve gyakorlatilag ingyen elérhetsz, ha ez nem tetszik a T-Online-nak, akkor repülsz.

az iwiw magánszemélyek számára készült, nem természetes személyek, különösen a politikaiak, nem kívánatosak a portálon. Ugyanakkor a felhasználói feltételek nem tiltják kategorikusan szervezetek regisztrációját. A társaság viszont "fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatást bármely felhasználó felé megtagadja."

Most ne firtassuk, hogy egy telefonkönyvben vannak intézményi előfizetők (az iWiW a T szerint egy nagy telefonkönyv), és azt se firtassuk, hogy a legnagyobb hiba, amit el lehet követni, az a nyilvánvaló következetlenség (akartam fent lévő példákat felhozni, de a kereső hibaüzenettel leáll...). Inkább vegyük észre: csak akkor lehetünk biztosak a dolgunkba, ha fizetünk a jelenlétért. Hiszen az iWiW elsősorban vállalkozás, és csak másodsorban közösségi oldal. Most már.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr40151427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karma · http://karma.blog.hu 2007.08.28. 21:15:04

Abszolút igaz. Ez nem valamiféle "féltése" a szolgáltatásnak, hiszen spamre nem alkalmas - ez egy opt-in dolog, ha nem akarsz üzenetet kapni "Siklóugrás" felhasználótól, akkor nem jelölöd vissza, ilyen egyszerű.

A T-Onlinenak egészen egyszerűen cseszi a csőrét, hogy a reklámozók ingyen használják az infrastruktúráját.

BTW engem is idegesítene :)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2007.08.28. 21:33:54

Szerintem már az is "spam", hogy bejelöl ismerősnek. Ráadásul többször =:)

Btw tényleg jó lenne, ha ezek térészről nem eseti elbírálás alá esnének, hanem lenne valami rendszer az egészben...

klay 2007.08.28. 23:18:21

Konrád, te kevered a szezont a fazonnal.

mi köze van a Magyar Gárdának bármilyen üzleti vállalkozáshoz.

az iWiW azokat a reklámozókat törli, akik kéretlenül és tömegesen jelölgetnek természetes személy felhasználókat (akik ezt jogosan szóvá is teszik)

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2007.08.28. 23:38:49

Az iwiw mögött koncepciót keresni elég sajátságos.:) Van valami weblapszerűség, ahol sokan vannak, általában ennyi csapódik le belőle. A kapcsolatok nagy száma (ami olyan jól mutat a sarokban) igen jelentős részben a több ezre ismerősös nem magánszemély bejegyzéseknek köszönhető. Milyen ciki lenne már, ha hirtelen visszaesne a káprázatos szám a háromnegyedére! (Megjegyzem: megjátszható. A mi honlapunkon volt egy adatbázis, persze sokkal kisebb, de akkor is. Aztán körlevelek mentek, hogy aki nem jelez vissza, az törlődik. Kisebb lett az adatbázis, de aktuálisabb. Csak kommunikáció kérdése, mit adsz el eredményként.)

Már rég kezelni kellett volna ezt a kérdést, de az iwiw-et nem csak új szolgáltatásokkal vagy technikai szempontból nem fejlesztik, hanem úgy egyáltalán, nem is gondolkodnak el arról, mi lehetne belőle. Így hát marad a reklámbejegyzések szürke zónája (mit hazudjak? én is élek vele), de szerintem a közösség ezt a maga módján kezeli (nem igazol vissza, vagy jelentős számban pont ő jelöl), az idegesítő az, amikor magánszemélyből vagy valami klubszerű szerveződésből billen át hirtelen valami szolgáltatóvá az egész.

Persze egy dolgot jelez ez a dolog. Aki valaha online hirdetést árult, tudja nagyon jól, ez olyan "ingyenes játéknak" tűnik. Az magyarázható, hogy egy nyamvadt fél oldal valami magazinban X millió forint, de hogy egy banner több tízezres tétel, hát az sok, mér' annyi? És aztán jön az okosság, mert az iwiw ingyen van. Hah. És milyen hatékony!:)

Baze 2007.08.29. 09:14:00

"Hiszen az iWiW elsősorban vállalkozás, és csak másodsorban közösségi oldal. Most már." - na ez mekkora lőzung, gratulálok a megállapításhoz...

Dr. Grétsy 2007.08.29. 09:18:46

Konrad, figyelj már egy kicsit oda a helyesírásra!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.08.29. 18:05:38

Kedves "tanár úr", igyexik az ember, de a libák csak jönnak, jönnak...

Gábor 2007.08.31. 11:50:31

Ezt írták az üzenőfalamra:

Kérjük add, tovább!Kérés a Vállalkozók Szövetségétől!Az Kft( T-Csoport) 2007.07.26. napján jogtalanul és törvénytelenül törölte a Vállalkozók Szövetsége 32.000 fős baráti körét.Zavaros magyarázataik voltak
,így büntető-feljelentést tettünk ellenük és jeleztük nemzetközi fórumokon is a T-Csoport törvénytelen lépését.Kérjük a régi baráti kör tagokat, jelöljék újra a VSZ-t.Köszönjük!
Vállalkozók Szövetsége

www.vallalkozokszovetsege.hu

Csatlakozz közénk, mert csak együtt sikerülhet!


:-))))))))))))))

bldo 2007.08.31. 12:51:29

Naív kérdésem: az nem rossz nekünk (mezei felhasználóknak), ha tele lesz (azaz tele van) az iWiW ilyen "piros volkswagen rajongói klub" izékkel? Nem lassítja le a keresést vagy egyéb funkciókat?
Ekkora rendszert nem láttam még belülről, így nem tudom, hogy valós-e a félelmem, de én ezt problémának látom.

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.08.31. 14:22:09

A másra rátelepülő "élősködő" webes vállalkozás nem magyar találmány - rengetegm köztük számos később sikeressé váló cég startolt pl. a MySpace felhasználói köréből "erőt merítve". A hazai specialitás az iwiwes "ismerősök" pofátlanága és a T teszetosza, következetlen viselkedése.