Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mindennapi internetünket add meg nekünk ma

Címkék: onlinemarketing

2007.09.10. hétfő 22:43 Konrad

Nekem, aki A Gép mellett élem az életem, és ha nem vagyok online 2 napot, már elvonási tüneteim vannak (kis túlzással), a világ legtermészetesebb dolga, hogy mindenre az internetet használom. Kommunikáció, szórakozás, boltban nézelődés - de hisz ezt te is tudod, ha engem olvasol.

Így aztán mindig érdekes dolog, amikor szembesülök a Való Világgal, amikor kilépek az önként vállalt cyber-börtönömből, és úgy teszek, mintha normális ember lennék. Normális, akinek nem mindenről az jut az eszébe, hogy meg kéne ezt is írni valami blogban, normális, akinek a zseniális ötletei nem egy domain-név bejegyzéssel kezdődnek, normális, aki a mobilszámát és nem az e-mail címét adja meg pl. egy szülői értekezleten.

És ilyenkor elmerengek azon, hogy tudok-e még ilyen fejjel gondolkozni. Hiszen ma 2,6 millió ember használ heti szinten internetet, és ugye azért ezek jelentős része nem internet függő. Másrészt nekik szólnak a hirdetések, ők alkotják A Szent Célcsoportot, konkrétan belőlük élek, belőlük élünk.

Mert kell tudni olyan fejjel gondolkodni, ami nem vagyok én. Kell egy olyan közeg (vagy több), ami nem a megszokott banda. Nem online médiások, nem internet-huszárok, nem bloggerek, nem szakmabeliek. Nekem annyiban szerencsém van, hogy a családom - a kicsit tágabb család - csak alapszintű felhasználókból áll, már ha egyáltalán interneteznek. Abból a körből még sms-t sem kapok, mert nem használják.

Aztán ott vannak a különböző egyéb napi találkozások: a már említett szülői értekezlet, a játszótéri társaság, a... hoppá! Nem nagyon van több.

De neked, aki az interneten, az internetből élsz, van legalább ennyi? Van lehetőséged nem elszakadni a valóságtól? Vissza tudsz szállni a földre?

Úgy érzem, ez az egyik olyan kihívás, ami fontos és meghatározó lehet a jövőben: nem szabad felépítenünk egy elefántcsonttornyot és nem szabad bezárkoznunk, magunkat tuti megmondóknak, mindenki másokat leugatónak lennünk. Mert lesznek (vannak!) ügyesebbek, és mi lehetünk a kihívás, akiket le kell rombolni. Ne legyünk azok, legyünk, maradjunk normálisak.

Próbáljuk meg.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr92162225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

láttemákkiátó 2007.09.11. 00:38:29

mégcsak kihívás sem vagy

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.11. 00:45:21

...és nem is vágyom azzá válni.

Pierre 2007.09.11. 08:21:23

Érdekes, amit írsz.
Arra lennék kíváncsi, miről jutott eszedbe. :-)
(Költői kérdésnek szántam...)

De hogy mennyire igaz, egy példa:
Évekig szoftverfejlesztéssel foglalkozó céget irányítottam, úgy, hogy nem vagyok fejlesztő. Sosem tanultam meg - szándékosan - programozni, semmilyen fejlesztői környezetben. És pont azért, hogy legyen (cégen, csapaton belül is) egy olyan "fék", olyan gondolkodás- és szemléletmód, amely külső-, vagy mondhatjuk: felhasználói szemmel nézi, bírálja a fejlesztendő termékeket. Egy kvázi kívülálló, ha nem is hozzá nem értő kritikus.
Nálunk ez be is vált.
Szóval értem, mire gondolsz...

Trevor · http://simplestidea.freeblog.hu/ 2007.09.11. 12:53:30

Ez nem elefáncsontorony, ez egy újfajta társadalmi szegmentálódás. Kérdés, hogy aki online akar érvényesülni, mennyi ideje marad az "offline" világra (és fordítva). Én úgy érzékelem, hogy nő a szakadék...

sdw 2007.09.11. 13:22:47

gratulálok, feltaláltad az empátiát. első lépésnek nem rossz :) (dettó hasonló cipőben mint Pierre és ez a felállás tényleg segít. bár néha küzdeni kell a kockákkal, hogy vegyenek vissza a mégoly zseniális architektúrát és funkcionalitást ámde zéró usability-t (neadji.ten accessibility-t) eredményező agymenésükből :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.09.11. 17:24:14

Miért, az IRL marketingesek felülnek pl. a BKV-ra, mielőtt telenyomják valamilyen reklámmal? Büdös az, meg úgyis látták már egyetemista korukban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.11. 17:26:56

sdw: nem új találmány, csak most írtam meg :-)

karaj: miért, elégedett vagy az IRL marketingesek munkájával?