Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Fejezet egy weboldal életéből

Címkék: weboldal om tanacsadas

2007.09.20. csütörtök 15:48 Konrad

Egy weboldal tervezése során van egy időszak, amikor a lehetséges funkciókat szedjük össze: mi legyen az oldalon, milyen tartalmi és szolgáltatásbeli elemek. Mitől lehet érdekes, mitől lehet interaktív az, amit csinálunk. Mi fogja majd meg az embereket, mitől lesz szép, érdekes, tartalmas a felhasználók számára az új lap, amit készítünk.

Ilyenkor jöhetnek a vadabbnál vadabb ötletek, ilyenkor lehet elszakadni a valóságtól, ilyenkor lehet összehordani mindent, ami eszünkbe jut. Mert csak a következő lépés lesz a szelektálás, annak eldöntése, mi marad bent.

Ez a szelektálás pedig két részből áll. Fogjuk az összes ötletet, és megnézzük, reálisan mi valósítható meg. Reálisan, azaz időben és árban még elérhető módon. A másik rész érdekesebb: fogjuk újra az összes ötletet, és azt nézzük meg, hogy a mi célcsoportunk számára melyik lehet érdekes, melyek azok, amik majd elősegítik az oldal célját.

Mert persze már jóval korábban tisztáztuk az oldal célját és a célcsoportot is.

Ha tehát megvan az, hogy mi tetszik a célcsoportunknak, akkor megnézzük, melyik ötletek azok, amik símán megvalósíthatóak. Aztán pedig külön megnézzük azokat, amik megvalósítása drága vagy csak nehezen lehetséges, és újra felmérjük: tényleg kell-e a célcsoportnak. Ha igen, akkor már csak meg kell találni a megfelelő megoldást a programozásra, ha van. Ha nincs elérhető, akkor tegyük félre kivánságlistába: most nem kell, de jó továbblépési lehetőség.

Ha pedig megvannak a célcsoportnak szánt szolgáltatások, akkor léphetünk is tovább a menürendszer felé. De az már egy másik történet.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr10171501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

butcher 2007.09.20. 22:50:17

elírás: símán -> simán , törölheted a postot

user 2007.09.21. 11:10:12

Az oldal céljának, és az oldalra szánt tartalomnak jó esetben elég jól körvonalaznia kéne a szükséges funkcionalitást, különben a szűrt funkciólista is tartalmazhat öncélú oldalelemeket, amik az esetek többségében teljesen feleslegesek.

Arról nem is beszélve, hogy a legutóbbi fókuszcsoportos vizsgálat eredménye alapján nem tudsz elég egyszerű oldalt tervezni.

Az öncélú oldalelemeknek is lehet haszna (link baiting widget pl.), de az már eltér a post tartalmi irányától.

A funkciók kiválasztásával kapcsolatban viszont egyetértek olyan szinten, hogy a megvalósíthatóság (ahogy írod is idő és pénz függvényében) kell legyen az elsődleges vezérelv. A második meg a célcsoportnak megfelelő használhatóság.

user 2007.09.21. 11:11:15

javítás:

"a legutóbbi fókuszcsoportos vizsgálat eredménye alapján" - amin részt vettem

Trillian 2007.09.24. 13:52:52

Tényleg nem bántásiból, de szerintem túl nagy helyet foglalnak el az Etarget-hirdetések. VSz túl sokat kell görgetni lefelé.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.24. 13:55:22

Trillian: igen, biztos fogom változtatni, szerintem is túl nagy itt.