Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Konferencia Elbától keletre

Címkék: onlinemarketing ajánló

2007.09.25. kedd 01:13 Konrad

Amikor Tito meghalt, állítólag azt mondta, nem egy egységes országot hagy maga mögött, hanem sok kis egymásnak feszülő államot. Jugoszlávia mára szét is esett, jobbára a történelemkönyvekbe sikerült száműzni. De a jugo helyzet jól jellemzi számomra egész Közép-Kelet-Európát: nem egységes vidék ez, hanem sok kis egymásnak feszülő nemzet.

Így aztán van bennem némi fenntartás, amikor valami KKE. Általában olyanok számára létezik ez a fogalom, akik nem itt élnek, nem itt születtek. A gazdasági érdekek ugyanakkor erősek, az országok meg kicsik, úgy lakosságra, mint gazdaságra. Így gazdaságilag mégis egységként kezelik ezt a vidéket. Legalábbis ami a cseh, szlovák, lengyel, magyar piacot jelenti: sokaknak ez KKE.

Ez a fajta egységes piaci szemlélet aztán persze jól ráragad az internetre is. Mintha legalábbis ugyanolyan piac lenne a lengyel mint a szlovák, a cseh mint a magyar. A frászt ugyanolyan, mások a szabályozások, mások a problémák, még az átkattintási arányok is eltérőek, az internetpenetráció mértékéről nem is beszélve.

De talán ettől függetlenül érdekes lehet egy olyan konferencia, ami magát az első nemzetközi internet konferencia Közép-Kelet-Európában alcímmel hirdeti. Ha másért nem, akkor azért, hogy az ember kapcsolatokat építsen...

Persze elnézve a sajtóközleményt, ez is inkább a nagy nevek durrogtatása:

Az eseményen jelen lesz Felix Muchnik, a Softkey igazgatótanácsának elnöke, mint az egyik előadó. A Softkey a legnagyobb, számítógépes hardverek eladására specializálódott online üzlet Oroszországban. A nemzetközi előadók mellett olyan vállalatok képviselői is színesítik majd a résztvevők palettáját, amelyek már jelen vannak Közép-Kelet-Európában vagy jelenleg is terjeszkednek a régióban. Ott lesz közöttük Ariel Eckstein (Egyesült Királyság), az AOL Europe üzletfejlesztésért felelős alelnöke és Clara Llamas (Franciaország), a Trader Media East vállalati stratégiáért felelős munkatársa.

Mintha legalábbis ez lenne a lényeg.

Az esemény programja négy tematikus egységre lett felosztva: „Hogyan folytassunk üzleti tevékenységet a CEE régióban”, „Mit tudunk az internetről a régióban”, „E-commerce a CEE régióban”, „E-marketing a CEE régióban”. A program beszélgetésekből, kutatásokon alapuló előadásokból, vitafórumból és esettanulmányok bemutatásából áll össze.

A témák viszont érdekesek. A Gemius SA rendezvénye várhatóan érdekes lesz.

Mellékszál, de hamarabb kaptam meg az angol nyelvű, külföldről érkező sajtóanyagot, mint a magyart. És az angol nyelvű anyag jobb. Abból például kiderülnek ezek is:

Peter Darvas, Research Manager at Ipsos - Szonda and Peter Perger from
Netpincer are from Hungary are among the speakers.

At the conference there will be representatives of the biggest players of
the Internet industry in the region: AOL Europe (UK), Trader, Media East
(France), Ipsos (Hungary), Softkey (Russia), META (Ukraine), Netbridge
(Romania), Netpincer (Hungary), Delfi (Latvia), OMD, Rate (Estonia), Httpool
(Balkans), Rambler (Russia), Allegro (Poland), Draugiem (Latvia), Adnet
(Lithuania).

A konferencia neve INTERNET CEE, 2007. november 20-21-én lesz Varsóban. Jelentkezés és minden egyéb: http://www.internetcee.com/

Remélem, lesznek érdekes beszámolók. Ha máshogy nem, majd a magyar résztvevőket kifaggatjuk, ha hazajöttek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr42176165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziebig Péter · http://www.netpincer.hu 2007.09.25. 07:58:55

Online blog közvetítést nem ígérünk, de ahogy írod is, majd ha hazajöttünk átbeszélhetjük a látottakat, hallottakat.

Bevallom engem is főleg a reális számok érdekelnek, mivel elég nehéz a régióban pontos számadatokat kapni. Például a Te rendszeresen megjelenő internethasználat trendkövetésed is sajnos végetér az Elbánál....

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.09.25. 13:18:23

Varsó noveberben - nem tudom, mi tud még annál is lehangolóbb lenni:(
Internetes szempontból Lengyelország igen érdekes. Nagy piac, elég komoly online penetráció, fejlett online média, jelentős blogger-aktivitás...