Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • NeonKult: Kár ezen agyalni, ha csnos vagy és kb ezren követnek, akkor már influencer vagy Magyarországon. Ha... (2018.11.15. 15:14) Ki az influencer?
  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (208) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1131) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Válságkommunikálj! - Update

Címkék: ajánló

2007.10.01. hétfő 22:02 Konrad

Milyen jó is az, amikor az ember csak úgy a nagy cégek arcába vághatja, hogy milyen bénák, hülyék, pancserek, és főleg nem felhasználó/vásárló barátok! Annyire népszerű ez a beszólogatós dolog, hogy külön hazai sikerblog is van a témában. De vajon milyen lehet a másik odlalon ülni? Te mit tennél, ha olyan cégnél volnál kommunikációért felelős, akinek beszóltak?

A téma egyáltalán nem érdektelen, rengeteg olyan eset lehetséges egy cég életében, amikor válságkommunikációra van szükség. Minél nagyobb a cég, annál többször fordulhat elő ilyen. És adott esetben a cég élete is múlhat azon, hogyan reagál ilyenkor.

Így aztán nagyon kiváncsian várom az Arcus következő üzleti reggelijét e hét csütörtökön, ahol pont ezt a témát dolgozzák föl, speciálisan az élelmiszer-iparra.

Ez ugyanis pont az a terület, ahol kiemelten érzékenyek az emberek: enni mindenki eszik, és a tömegtermékek bizony sokszor kerülnek támadások keresztüzében. Érdekes lesz látni, mint mondanak erről az érintett cégek. És talán még jókat is lehet majd kérdezni...

Update: az üzleti reggeli csúszik, október 25-én, csütörtökön lesz megtartva.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr48182974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.10.02. 10:28:33

Konrad, azt hiszem ehhez a bejegyzéshez elkelt volna egy (x), vagy legalább egy "disclaimer"... (Félre ne érts, rendezzen mindenki, aki akar üzleti reggelit, üzleti konferenciát, de azt ne akard velem elhitetni, hogy izgalomba hoz a Heineken, vagy a Nestlé válságkommunikációja, pontosabban azok a válságkommunikációról elmondott általánosságok, amik egy ilyen rendezvényen elhangozhatnak.)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.10.02. 11:05:21

Pedig még csak meg se kértek, hogy írjak róla. De engem spec. érdekel, pontosabban az a lehetőség, hogy bele lehet kérdezni a dolgokba. Aztán majd meglátjuk.

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.10.02. 11:16:20

Belekérdezni csak akkor lehet, ha van mibe. Nézd meg a programban milyen cégek, kikkel képviseltetik magukat???
Te ezért kiadsz 19.000 Ft-ot (+ÁFA)?
(Feltételezem, hogy nem potyázós vendég vagy, hiszen akkor ezt meg kellett volna említeni - disclaimer - a bejegyzésedben.
Bocs, hogy ennyire kötözködöm, de szeretem ezt a blogot és úgy érzem, vigyáznom kell rá:)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.10.02. 11:25:28

Értem én, hogy értem haragszol, de szerintem ennyire nem súlyos a dolog. Szoktam eseményeket megírni, ez pedig olyan, ami a _témája_ miatt érdekes. És érdekel, mit tud ehhez szólni az Arcus és a Google(-től Peresztegi).

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2007.10.02. 16:32:29

Nálam egyszer próbálkozott ezzel a beszólásos módszerrel valami nyikhaj, de elköszöntem tőle. Hülyeségeket beszélt, sokáig nem is derült ki, hogy mit akar. Biztos lehet jól csinálni ezt is, de neki nem sikerült. Nem bántottam – egyelőre, csak közöltem vele, hogy „Nem érdekel, viszont hallásra”, és még hallottam gajdolni a háttérben, hogy „de miért, de miért?”